Donderdag komt het kwik overdag niet boven de -6 uit :shock: En de gevoelstemperatuur ligt nog lager …
Je zult maar in een dun pietenpakje moeten rondlopen … brrr…
Dan daar lekker een thermo onderbroek onder je zwarte legging/maillot en een skipulli. Tussendoor je jas aan… onze kids willen donderdag echt wel in de pietenpakjes naar school, want dan komt Sinterklaas… dus ik denk dat ik de maillots onder de broeken doe en dan op school even wisselen voor het pietenbroekje.
Voor de kids is het niet erg, die trekken gewoon een jas erover en broekje gaat hier gewoon over spijkerbroek.
Ik bedoelde de “echte” pieten. Die staan in hun pietenpak op het schoolplein … zonder jas dus.
ja hier komen ze idd ook… maar onder die pakken is hopelijk/waarschijnlijk toch wel ruimte voor een thermo onderbroek/ hemd of een pulli?
En denk dat geen kind het zwarte Piet kwalijk gaat nemen als hij een keer lekker dikke winterhandschoenen aanheeft ipv de dunne die ze normaal dragen.
Hier gaan ze trouwens wel vrij vlot naar binnen om de klassen rond te gaan. Misschien dat dat donderdag nog wel iets sneller zal zijn ivm de kou… of dat de ontvangst verplaatst wordt naar de aula. Sluit ik ook niet uit als het idd echt zo koud gaat worden.
En als die pieten fflink dansen en springen krijgen ze het vanzelf warm!! Ik vind t trouwens wel errug koud, vond ik vorig jaar minder toen t kouder was, misschien omdat t nu zo snel ineens zo koud is ofzo? Brrr!!!
Tis toch niet te geloven! Lopen ze weer de hele avond en ochtend al te verkondigen dat het zuiden als eerste sneeuw krijgt, uitbreidend naar het midden van het land en in het NOORDEN BLIJFT HET DROOG.
En waar sneeuwt het op dit moment??? In het noorden en hier in het zuiden is het droog, jawel. :roll:
Tis toch niet te geloven! Lopen ze weer de hele avond en ochtend al te verkondigen dat het zuiden als eerste sneeuw krijgt, uitbreidend naar het midden van het land en in het NOORDEN BLIJFT HET DROOG.
En waar sneeuwt het op dit moment??? In het noorden en hier in het zuiden is het droog, jawel. :roll:
:hug:
ach, ze kunnen gewoon geen weer voorspellen joh
Ik zit al de hele dag de sneeuwradar in de peiling te houden want ik moet vanavond naar Bilthoven en afhankelijk van hoeveel sneeuw er valt en wanneer (hoe laat dus) weet ik hoe ik hier moet vertrekken. :? Vandaar…
Hier (als in Leiden) gisternacht een piepklein beetje sneeuw gehad, net genoeg om de auto’s wit te krijgen en de daken, maar dat was zo weg.
En vanmiddag toen ik mijn uk uit school ging halen dwarrelde het een beetje stuifsneeuw. Van mij hoeft het ook nog niet zo, dus laat de wind die sneeuwwolken maar lekker wegblazen
Tot nu toe is het hier alleen maar grauwig grijs. En ik hoop dat dat zo blijft totdat ik vanavond na de spits weer thuis ben. Mensen gaan altijd zo mieperig rijden van een klein beetje sneeuwvlokjes die vallen.
Jammer… hier is het nu toch ook aan het sneeuwen… dat is weer later thuis dus :evil: