hier is het lekker aan het sneeuwen!
sophie staat al voor het raam om te wachten tot ze sneeuwballen kan gooien :mrgreen: :mrgreen: al moet het daar nog een stuk meer voor sneeuwen
kids zijn buiten sneeuwbalgevecht aan het houden
er ligt genoeg om nog een tijdje daarmee door te gaan
Hier in Leeuwarden lag er nog een beetje sneeuw op de daken en struiken, maar het is vanaf 13.00uur een beetje aan het mot sneeuwen (is dat een woord? 8) )
Van mij mag het nog wel even door gaan! Ik geniet hier echt van!
Hier ligt nu al een paar cm sneeuw. Ziet er prachtig uit! :inlove:
Hier nog niks!
En van mij hoeft het eigenlijk ook niet zo :shifty:
(Brabant, vlakbij Gorinchem)
correctie: het sneeuwt hier nu ook :lol:
gatverdamme…de winter duurt nog zo lang…
hier gelukkig nog niks… Bah moet van de week veel weg met de auto… Haat sneeuw maar dat had ik al gezegd…
:mrgreen:
Hier in Dronten ligt er nu ook een klein laagje.
Maar het sneeuwt lekker en dat mag ook nog wel ff door gaan zo!!!
ook hier in de zaanstreek is het nu sinds anderhalf uur aan het sneeuwen en begint het wit te worden…prachtig…vanuit mn warme huisje, maar owww ik wil niet!!
Eindelijk hier ook een wit mooi dun laagje…
heb alleen nog steeds geen sneeuwboots maat 37
onbegrijpelijk, overal uitverkocht :wall:
Het is hier om half 4 gaan sneeuwen en inmiddels is het helemaal wit en spekglad. Ben even naar Oirschot gereden. In colonne… met 20km per uur… ben blij dat ik weer terug ben. Afspraak in Bilthoven heb ik gecancelled. HEt enige wat ik nog doe is Ian van het kdv halen…
…MET DE SLEE, dat wel :lol:
Hier heeft het heel even gesneeuwd en E.va is 3 keer met de fiets omgekletterd
volgens mij heb alleen ik nog geen sneeuw, is hier nog helemaal droog
Hier sneeuwt het ook lichtjes. Moest net even naar mijn werk op Urk en dat was toch al wel glibberig hoor!
Maar, ik ben klaar voor de kids. Heerlijk hebben ze een skibroek, jas en snowboots. De slee ligt in de auto voor pakjesavond. Ik heb wel liever dat het nu eerder begint met sneeuwen. Als het begin maart dan ook maar weer klaar is. Begin dit jaar ging het veel te lang door met die sneeuw…
Hier nog niks…
Al zou het volgens de sneeuwradar wel moeten gaan sneeuwen. Ik ben benieuwd…
Hier ook een flink pak sneeuw… Dat wordt morgenochtend lopen naar school vrees ik :shock:
Hier sneeuwt het inmiddels ook…
Het ziet er wel knus uit… :thumbup:
Hier ook sneeuw :mrgreen: :dance: net nu ik niet naar mijn werk hoef en vrij ben hahahahhahahahha joehooeeeeeeeeeeeeee :dance: :lol:
Hier ligt inmiddels ook een poederlaagje sneeuw.
nou geweldig hoor die sneeuw! er staat gewoon 935!!! km file in nederland…
mn mams is al 2,5 uur bezig om thuis te komen en moet nu nog vanaf diemen naar krommenie…ring amsterdam staat 27 km en dan de a8 nog…
bah bah bah…geef mij maar 30 graden! :wall: