kwart voor 6 hier ook begonnen met sneeuwen! :dance:
Ik vind het geweldig die sneeuw! Maar baal wel als een stekker dat ik morgen naar mn werk moet rijden… :roll:
vanaf mn werk in de sneeuw gereden en oeehhh… Wat prachtig! Maar vooral omdat iedereen stapvoets rijden :lol:
hub belde net, staat al anderhalf uur bij diemen vast…
@oessie wrote:
hub belde net, staat al anderhalf uur bij diemen vast…
laat m de groetjes aan mn moeder doen :mrgreen: die staat daar ook ergens! klein roze autootje!

zo, wat gaat de winter dan nog lang duren! :wall:
Ik heb weer de neiging om tot maart naar Spanje te gaan ofzo. Iets met Ik-Ga-De-Winter-Overleven-In-De-Zon
Het vriest hier vooral, poedersneeuw, verder niets. Tamelijk saai 8)
Mijn vriend is net binnen (Lelystad). Komt vanuit Alphen aan den Rijn en is om 15.00 uur vertrokken :shock:
@Amy82 wrote:
kwart voor 6 hier ook begonnen met sneeuwen! :dance:
Klopt hier ook ! haha ! Net oudergesprekje op school gehad net terug en kids op bed ~!
@Mutsie86 wrote:
zo, wat gaat de winter dan nog lang duren! :wall:
Ik heb weer de neiging om tot maart naar Spanje te gaan ofzo. Iets met Ik-Ga-De-Winter-Overleven-In-De-Zon
Ik roep al dagen: ik ga SEMIGREREN! :lol: :lol: Een half jaar hier in NL wonen en een half jaar ergens anders, Spanje, Griekenland zoiets :thumbup:
Hier in arnhem ligt toch wel aardig wat. Emma en ik hebben om een uur of half 6 lekker buiten in de sneeuw gespeeld en zijn daarna een blokje met de slee om gegaan. Daarna heeft het nog weer flink doorgesneeuwd want de voetstappen zijn al niet meer te zien. Maar ik ben blij dat mijn vriend morgen thuis is want dan kan hij emma wegbrengen met de auto.
:shifty: toch wel een beetje rot-sneeuw :oops:
M’n ouders zitten nu, samen met heel veel andere mensen, ‘opgesloten’ op het vliegveld in Munchen… ze mochten via Frankfurt vliegen :wall: :wall: :wall: (duh, er vliegt haast niets meer van en naar Frankfurt, dus dan zeker geen binnenlandse vlucht) om dan per trein naar Schiphol te reizen.
:roll: nu staan ze te wachten in een énorm lange rij tot ze de vlucht om kunnen boeken naar morgenochtend, morgenmiddag of… als 't beter weer wordt :roll:
Maar: de kindjes hebben vanmiddag wel hun allereerste rondje op onze eigen slee gemaakt :inlove: als 't vannacht nog wat door blijft sneeuwen hier, gaan we morgen wel per slee naar school :inlove:
@crien wrote:
Ik roep al dagen: ik ga SEMIGREREN! :lol: :lol: Een half jaar hier in NL wonen en een half jaar ergens anders, Spanje, Griekenland zoiets :thumbup:
:lol: :lol: :lol: dan mag je wel ruim op tijd vertrekken, en niet zoals nu eind november pas, want dan kom je niet verder dan Duitsland :roll:

mijn ouders zaten vanmiddag nog op een Grieks terrasje in 't zonnetje, 19 graden, shirtje met korte mouwen aan… en dan moet je terug naar huis, kom je niet verder dan Duitsland waar de gevoelstemperatuur nu zo’n -19 graden zal zijn 8)
Jessss er ligt sneeuw!!!
Ben blij voor mn jongste, die kan eindelijk zijn nieuwe wantjes gebruiken hahaha!
@crien wrote:
@Mutsie86 wrote:zo, wat gaat de winter dan nog lang duren! :wall:
Mijn vader en stiefmoeder doen dat dus hé… zijn absolute zonnekloppers en hebben niets met koude/koud weer !
Zo zijn ze dit jaar 15 oktober vertrokken en komen ze 18 december terug.
Ze willen de feestdagen niet zonder ons doorbrengen !!! :dance: :dance: :dance:
9 januari vertrekken ze terug tot 2 april.
Nu zitten ze in Zuid Portugal (vorige week nog heerlijk bakken en braden in het zonnetje méér dan 25 °)
Begin januari richting Tenerife !
Gerda
ja hoor, hier ligt het rotspul nu ook. bleghhhhh :evil:
meteen de buitentrap goed geveegd en flink gestrooit anders komen wij en onze ukkies morgen nooit heel beneden aan.
sneeuw ziet er leuk uit hoor, maar die gladheid…ik vind het doodeng!
en onhandig en belemmerend.
ff met de bus naar je werk, ff je fiets volladen met boodschappen, vergeet het maar weer. bah.
wanneer gaat het dooien? :shifty:
Vanmiddag toch echt even een glijdertje met de auto gemaakt…
De randweg was sneeuwvrij,maar de korte sorteerstrook naar mijn afslag niet…goh…rem incl handrem leek weinig effect te hebben…reed gelukkig heeeeeel rustig,dus nog ruimte genoeg om heen en weer te swabberen…
Morgen de IJweg (voor wie dat wat zegt uit de omgeving) maar even vermijden…gleed op elke drempel weg…gelukkig zijn het er maar 10 voor mijn straat…pff…
Zeer smalle,donkere weg, 2 richtingsverkeer,donker,niet gestrooid,veeeeel drempels en 2 slootjes om je op te vangen als je een metertje tever doorglijd…
Ben op een afstand van pakweg 13 km ruim 1 uur onderweg geweest…
hier veel sneeuw nu!!!
Mijn oom en tante hebben het beter bekeken.
Die wonen van 1 maart tot 1 oktober hier.
En vanaf 1 oktober tot 1 maart in Florida. Ben echt niet jaloers :liar: :liar: :liar:
hier eigenlijk net niks… er ligt een wittig laagje, maar geen echte sneeuw.
Wel net genoeg om de bruggetjes glad te laat worden, dus voorzichtigheid geboden… als er maar iets bijkomt dan ga ik lopen, want zie het niet zitten om met 2 kids en pokkel onderuit te gaan :shifty:
De jongens willen echte sneeuw, aangezien mama toch snowboots had gekocht… de oudste vind ze zo gaaf, die wil er nog net niet mee naar bed :lol: