@Jannigje wrote:
Mijn oom en tante hebben het beter bekeken.
Die wonen van 1 maart tot 1 oktober hier.
En vanaf 1 oktober tot 1 maart in Florida. Ben echt niet jaloers :liar: :liar: :liar:![]()
:o DAT wil ik ook⦠Heerlijk⦠:inlove:
@Jannigje wrote:
Mijn oom en tante hebben het beter bekeken.
En vanaf 1 oktober tot 1 maart in Florida. Ben echt niet jaloers :liar: :liar: :liar:![]()
@crien wrote:
@Jannigje wrote:Mijn oom en tante hebben het beter bekeken.
:o DAT wil ik ook⦠Heerlijk⦠:inlove:
jaaa na bijna heel brabant afgereist te hebbenā¦
heb ik eindelijk sneeuwboots voor mijn oudste draakā¦
wel even 65 euro kwijt :shock:
Nou is de sneeuw bijna weg :wall: :wall:
gab: hier hebben ze nog genoeg snowboots :think:
de sneuw is behoorlijk aan het smelten alweer :S
Hier dus nergens meerā¦
geen maat 37ā¦
was nu naar een grote wintersport winkel gereden, en dat was net het laatste paarā¦
maar dan wil ik nu wel sneeuw zien :mrgreen:
dat geloof ik! toevallig heb ik gister met mijn zusje hier in het dorp nog snowboots gekocht en zij heeft ook maatje 37, dus vandaar dat ik wist dat er hier nog waren.
dus nu mag het weer opnieuw gaan sneeuwen :lol: :mrgreen:
hier nog steeds helemaal geen sneeuw⦠maar voor vanavond en morgen schijnt het wel in de voorspelling te liggenā¦
We zullen het wel merken/zien.
En dan altijd fijn dat ik morgen alleen in de ochtend al 4x op en neer mag naar school :wall: (sneeuw vind ik dan niet eens erg, maar zo koud als het nu is vind ik 4x op een ochtend echt niet fijn :shifty: ).
Heel apart gaan de kleuters niet de hele ochtend heen⦠elke klas op een ander moment. Maar de oudste zit in groep 3 en moet toch echt gewoon om half 9 op school zijn⦠dan de middelste om half 10⦠weer halen om kwart voor 11 en dan om 12 uur de oudste weer vrij.
En in de middag gaan ze dus ook gewoon naar school.
Hier lag sneeuw, beetje ligt er nu nog en hopelijk is het niet meer zo enorm glad! Jeetje gisteren naar en van me werk was alles behalve een pretje :shifty:
Geen sneeuw hier, maar wel vreselijk koudā¦brr niet normaal.
Ik heb ze niet maar als ik ze had trok ik ze aanā¦geitenwollen sokken! :lol:
Hier wel sneeuw en verschrikkelijk koud :twisted: Ik haat sneeuw en kou brrrrrrrrrr :thumbdown:
@dyfaine wrote:
Hier wel sneeuw en verschrikkelijk koud :twisted: Ik haat sneeuw en kou brrrrrrrrrr :thumbdown:
joepie de ijsbaan is open vanaf vanmiddag :dance:
Manlief neemt een halve dag vrij⦠kan in elk geval de middelste mee schaatsen, die wil ontzettend graag.
De oudste wil sleeen⦠ja we hebben geen sneeuw, dus dat gaat wat lastig maar tis bij hem alles of niks lijkt het momenteel wel⦠dus als hij niet kan sleeen wil hij ook niet schaatsen :o
Nu maar hopen dat het ijs goed blijft t/m het weekend :thumbup:
ow lekker zeg!! sophie roept ook al elke dag wanneer ze mag schaatsen, benieuwd wanneer dat hier kan, en hoe ze het gaat vinden :mrgreen:
@janet76 wrote:
Geen sneeuw hier, maar wel vreselijk koudā¦brr niet normaal.
@Rooike wrote:
@janet76 wrote:Geen sneeuw hier, maar wel vreselijk koudā¦brr niet normaal.
Ik heb een geit, zal ik ze breien voor je gauw???
:lol:
@dyfaine wrote:
āweā hebben geschaatst :dance:
De oudste 2 jongens dus.
1e dag(deel) dat ze open zijn is het altijd alleen voor basisschooljeugd. Ouders mogen wel mee het ijs op, maar niet schaatsen (wat ik dus sowieso niet van plan was dit jaar).
Oudste voor het eerst 1 op enkele ijzers en dat viel hem nog niks mee hoor.
Zat later te denken⦠wat een verschil⦠hij is 6,5 en kost hem moeite zat om 2 slagen zijn enkels recht te houden⦠toen ik bijna 6 was reed ik op noren met mijn vader tourtochten tot 40 km
Weet niet of het klopt, maar voor mijn gevoel hadden wij vroeger dan ook elke winter ijs en dat ook voor langere tijd⦠dan leer je het natuurlijk ook wel (+ dat ik met 3 al op houtjes gezet werd en wij eerst dubbel ijzertjes hebben aangeschaft⦠maakt vast ook wel verschil :lol: ).
Maar ze hebben genoten, de jongste zat heerlijk warm in de wagen toe te kijken en te lachen en nu aan het opwarmen.
Oh wat heerlijk joh!
Ik hoop dat wij ook gauw kunnen schaatsen. De sint brengt voor een van de kinderen ook mooie nieuwe schaatsen mee dus dan zou het wel leuk zijn he van t weekendā¦
Hier is het vooral echt afschuwelijk koud :shock: We zijn onderweg naar school gestrand om warme chocomel te drinken en op te warmen, 2 van de 3 waren echt aan het huilen van de kou, zo sneu. We waren dus veel te laat, maar ja, jammer dan hoor.
Hier is het ook koud brr, maar dat vind ik niet zo erg als sneeuw.
Gaat vannacht en morgen weer sneeuwen :shifty: :wall:
arme mensen uit leeuwarden, lees net dat die vnaf vijf uur geen stroom hebben⦠je zult net thuis komen om je kachel op te draaien⦠en te moeten koken! :?