hier, midden België, ligt een wit tapijt.
Het had gisteren al een heel klein beetje gesneeuwd, maar nu dus nog laag(je) erbij !
Rob moet straks nog weg en ik vind het niet leuk (omwille van slipgevaar - er is niet gestrooid hier in onze woonwijk :shifty: ).
Koud !!! niet te doen… vandaag een stevige strakke wind, die het koudegevoel nog erger maakte !
Toen ik Michaël ophaalde aan school (4 minuten stappen van bij ons thuis) had ik twee paar sokken en winterboots aan en jawel: koude voeten !!!
Groetjes
Gerda
gelukkig hier geen sneeuw
hier wel en er ligt een klein laagje
Benieuwd naar de ochtendspits straks…
hier is er weer een vers laagje gevallen! wordt weer lekker sleeen vndaag! :dance: :dance: :dance:
hier ligt nog steeds helemaal niks!!!
hier sneeuwd het ligt een tapijtje nu
Hier ook een dik pak.
Vandaag vind ik het niet erg maar morgen ben ik minder blij…dan moet ik weer werken.
Misschien ga ik wel met de trein, als die gewoon rijden.
hier is het ook weer zachtjes begonnen, en als ik buienradar mag geloven gaat het nog wel een paar uurtjes door…
leuk voor mn kind! 8)
Er lag nog sneeuw van 3 dagen terug.
Vannacht is er een 1 cm bij gekomen.
Nu sneeuwt het weer zachtjes, er komt dus meer bij.
hier is het gisteravond rond 23.00 uur weer gaan sneeuwen en het sneeuwt nu nog steeds. :dance:
Hier is het pas vanochtend gaan sneeuwen…
Nu nog steeds.
ik zou om 9 uur bij de huisarts wezen
maar heb afgebelt is hier spekglad en sneeuwd hard
vanmiddag en vanavond hier nog veel sneeuw verwacht
onze dochter werdt pas half negen opgehaalt
met de taxibusje
hij vertelde dat het eigelijk niet te doen was
en mocht het morgen ochtend nog erger wezen dan rijdt die niet
morgen heeft me dochter sinterklaas op school
als het maar door gaat heb een hard hoofd in
zo blij dat hier nog steeds geen sneeuw ligt, wel ligt er een mooie laag ijs op de meren
op de sneeuwradar te zien zou het hier nu moeten sneeuwen… maar nee hoor!
voor bij wie er sneeuw ligt, hoe kleden jullie je kindjes aan nu?
moeten dadelijk met de slee naar het dorp, (dus zal een combi worden van op de slee en lopen voor sophie) maar vraag me af wat ik haar aan zal doen…
:oops:
Hier begon het te sneeuwen toen ik naar mijn werk reed (6:15)
Ligt nu dus een laag sneeuw en begint weer zachtjes.
Ben nu thuis, maar moet vanmiddag naar mijn andere werk en dat is 22 km heen en 22 km terug :shifty: Ach heb alle tijd vanavond, dan maar langer onderweg!
hier komt nu wederom miniscuul wittig spul uit de lucht vallen… de naam sneeuw nog niet waardig, maar wat niet is… kan nog komen.
Net de oudste naar school gebracht en kan vanochtend nog 3x op en neer vanwege het sintgebeuren. Ga zo meteen toch echt met de auto :oops:
Ik (dan wel mijn bekken) trekt dat niet 6x op een dag lopend, dus dan maar paar keer met de auto hoor. Hetgeen nu valt lijkt me wel voor gladheid zorgen, dus durf niet op de fiets.
Gisteren stoepen en tuin deels sneeuwvrij gemaakt maar vanmorgen lag er weer een flinke laag en begon het weer goed te sneeuwen en dat doet 't nog steeds.
Het voelt wel een stuk minder koud dan gisteren.
Breng de hele week de kinderen al met de auto naar kdv en school omdat het met de fiets niet te doen is. Is een grote ijsbaan op de binnenwegen. Manlief is gisteren ook al met de fiets (mountainbike) gevallen.
hier net ook de stoep schoongemaakt, maar het sneeuwt zo hard door, dat de stoep alweer bedekt is (en dan kom ik echt net binnen…)
vond het et de kou wel meevallen gelukkig~! :dance:
@knipoogje1983 wrote:
voor bij wie er sneeuw ligt, hoe kleden jullie je kindjes aan nu?
moeten dadelijk met de slee naar het dorp, (dus zal een combi worden van op de slee en lopen voor sophie) maar vraag me af wat ik haar aan zal doen…
:oops:
Sophie is van 2008 zie ik… Ian hier bij ons is van 2007en dus ietsjes ouder maar voor het idee: hij heeft onder zijn spijkerbroek over the knee kousen en snowboots aan. Dan zijn jas (valt over z’n knt, wat langer dus) sjaal, oorwarmers, capuchon en handschoenen. Zo speelt hij makkelijk een uurtje in de sneeuw :shock: Ja echt, ik heb er van de week ook tot 2x toe van staan te kijken!
Mayra is van 2005 en wil eigenlijk geen broek aan :roll: dus een maillot met rokje, colletje, vest, winterjas (ook over d’r knt-model :lol: ) snowboots, handschoenen, oorwarmers en capuchon. Voor Mayra heb ik een sportbroek gekocht. Zo eentje van dubbele stof want een skibroek wil(de) ze niet aan. Deze sportbroek roetsjt ze zo over haar maillot en rokje en dan kan ze met jas en alle andere dingen zo naar buiten. Zij blij, ik blij

Voor de kids heb ik trouwens een extra paar handschoenen gekocht. Dan ligt er één paar te drogen en één paar kunnen ze dragen. Gewoon van Action en Wibra en dan van die ski-handschoen-modellen die niet meteen z**knat zijn als ze in de sneeuw spelen.