bedankt crien! helaas moeten we nog even wachten, want madam is gaan slapen. maar denk dat ik haar dan wel "goed"aangekleed zou hebben als ik zo lees wat ze bij jou aankrijgen. komt ongeveer wel gelijk
vind het best lastig, want vorig jaar had sophie na 5 min. sneeuw er al genoeg van omdat ze het koud had. Voordeel is dat ze nu in elk geval haar handschoenen aanhoudt en zelf aan wil.
(helaas alleen van die stoffen, want die andere zijn hier nergens te krijgen :S)
@knipoogje1983 wrote:
bedankt crien! helaas moeten we nog even wachten, want madam is gaan slapen. maar denk dat ik haar dan wel "goed"aangekleed zou hebben als ik zo lees wat ze bij jou aankrijgen. komt ongeveer wel gelijk
vind het best lastig, want vorig jaar had sophie na 5 min. sneeuw er al genoeg van omdat ze het koud had. Voordeel is dat ze nu in elk geval haar handschoenen aanhoudt en zelf aan wil.
(helaas alleen van die stoffen, want die andere zijn hier nergens te krijgen :S)
Hoe groot is haar handje? Ik kijk wel even of ik hier nog iets heb liggen van Ian… gaat even zoeken
Vanochtend om 8:00 uur van huis vertrokken om mijn dochters naar school te brengen met de slee. De slee heb ik lekker op school gelaten zodat ze straks lekker kunnen sleeen tijdens het buitenspelen. Toen ik weer thuis was, gelijk de hond uitgelaten, die blijkt bezeten te zijn van sneeuw. Heerlijk mee gewandeld, was om 9:45 weer binnen! Het is vandaag niet zo koud, het sneeuwt hier nog behoorlijk.
Na schooltijd krijgen de meiden hun skibroek aan en gaan ze maar lekker buitenspelen; sleeen en sneeuwpoppen maken :thumbup:
Hier ook sneeuw!
Hier staat ze s,ochtends al uit het raam te kijken en roept dan NEEW :lol:
misschien vanmiddag dan eindelijk met de slee
t, begint hier net nu een beetje door te sneeuwen.
Ik ga de stoep pas weer schoonmaken als het stopt met sneeuwen. Nu sneeuwt het al de hele ochtend en als ik de buienradar zie blijft het voorlopig ook nog wel sneeuwen.
Mijn kinderen hebben een maillot onder hun (spijker)broek aan, ook Kes, hij vindt dat geen probleem. Verder dikke trui, hemd en de hele riedel aan winterjassen, mutsen, sjalen, wanten en snowboots. Kes heeft ook nog zijn dikke slofsokken erin aan omdat de schoenen nog een beetje te groot zijn.
Hier ook sneeuw en sneeuwt nog steeds. Hier pak ik mijn zoontje helemaal in maillot, broek, hemd, shirt, trui, en dan nog dikke jas, wanten en sjaal en muts LOL En laat ik de gevoerde laarsjes niet vergeten.
Kind lijkt net een balletje tegen de tijd dat ik m heb ingepakt hahaha
Hier ook een hond compleet bezeten van de sneeuw. Ik heb 2 honden, de oudste van 9 vind er echt helemaal niks aan en wilt zo snel mogelijk naar binnen de andere (van 8) gedraagt zich alsof hij een puppy is. Dus uitlaten is erg onhandig nu met 1 hond die richtig huis trekt en de andere die alle kant op springt.
Het sneeuwt hier nu al uren aan een stuk…
we moesten vanmorgen de auto naar de garage brengen; we zijn potdomme anderhalf uur onderweg geweest :shock:
Dit is mijn uitzicht aan de voorkant:
Heeeerlijk! Ik word helemaal blij van al die sneeuw :mrgreen:
Ik las over meisjes die perse rokjes aanwillen enhad nog een tip; jurk over de broek (dat lukte hier tot deze winter altijd wel, nu is dat niet meer mooi genoeg :roll: ) en anders een maillot en legging over elkaar. Ik heb altijd wollen leggings, die zijn echt veeeel warmer dan gewone, en daaronder dan een maillot en zo blijft ze lekker warm.
crien, wat lief van je! het is alleen niet meer nodig, mijn buurvrouw kwam net handschoentjes brengen aangezien ze gister zag dat sophie natte handen kreeg van de sneeuw. maar bedankt voor het aanbod!! :-* :-*
Geweldig de sneeuw :thumbup: :inlove:
hier mocht jongste gisteren haar pietenpak aan tja sint kwam op school en dus thermo ondergoed aan daaroverheen haar maillot en weer daar overheen de pietenbroek, snowboots aan en ze heeft het niet koud gehad :thumbup: :lol: . Dus hier ook thermo ondergoed onder de kleding gaat prima.
De skibroeken liggen ook al weer klaar voor later vanmiddag.
Voor mensen die geen skibroeken meer kunnen vinden een regenbroek eroverheen werkt ook prima (wel even zorgen dat je dus wel een warme broek danwel laagjes aan hebt) helpt tegen de natheid en ook kou.
@knipoogje1983 wrote:
crien, wat lief van je! het is alleen niet meer nodig, mijn buurvrouw kwam net handschoentjes brengen aangezien ze gister zag dat sophie natte handen kreeg van de sneeuw. maar bedankt voor het aanbod!! :-* :-*
ZEker weten? Paar extra? Heb nl een paar fuchsia-kleurige van Mayra gevonden: (ze zijn niet nieuw meer natuurlijk en hebben een wasje nodig)
hier willen ze ook erg graag op de slee… maar helaas
nou, extra is misschien toch wel handig :mrgreen:
de eerste sneeuwpop can deze winter staat in de tuin :dance:
@knipoogje1983 wrote:
nou, extra is misschien toch wel handig :mrgreen:
Moet je binnenkort nog in Ehv zijn voor boodschappen of zo? Anders stuur ik ze wel op

Najaaa hier nog steeds helemaal niets gewoon. En ik woon notabene in friesland. Nou ja wij hebben vorig jaar ons portie denk ik al gehad. 3 maanden veeel sneeuw ( 35 cm)… Top that … LOL
Update Update!!.. er valt poedersuiker :wall:
@samara wrote:
Najaaa hier nog steeds helemaal niets gewoon. En ik woon notabene in friesland. Nou ja wij hebben vorig jaar ons portie denk ik al gehad. 3 maanden veeel sneeuw ( 35 cm)… Top that …haha ja daarom krijgen we nu ws niet meerLOL
Hier is het de hele ochtend nog niet gestopt met sneeuwen. Het waait wel allemaal één kant op en dus ligt er in mijn achtertuin aan één kant niets en aan de andere helft een enorm pak.
Het is hier werkelijk een drama op de weg, we zijn net even weggeweest maar dat is echt niet te doen. Overal auto’s tegen elkaar op, mensen die vallen, met fietsen aan de hand lopen.
Bizar gewoon :shock:
Hoewel ik eeen echte winterfan ben zie ik het nog niet zitten om morgen een uur te rijden…plus dan de extra tijd…