waar is hier
Hier maar een piepklein laagje sneeuw het sneeuwt nu ook al de hele ochtend maar het is zo weinig stelt niks voor…
een groot laag poedersneeuw al hier (rotterdam) heerlijk! Ben net met hail op de slee even een stukje wezen lopen… heerlijk vond ze het… wel koud hoor voor mij zonder handschoenen maar kon gelukkig snel naar binnen voor een warme kop chocomel :lol:
HIer ( in spijkenisse) al vanaf vanmorgen ff voor 6zen sneeuw . en het sneeuwt nu nog steeds!Onderweg zijn de wegen flink glad naar school toe .
Ik baal best wel dat er overal sneeuw ligt…maar hier niet… :?
Net de voortuin en een stuk bij de achterdeur leeg geschept en geveegd want het kwam telkens naar binnen vallen als ik de deur open deed voor en achter ging de deur niet meer open. Maar nu 15 minuten later vraag ik me af waarom ik het ook alweer deed want er ligt alweer een nieuwe laag :eh: :lol: Jammer dat het er zo ontzettend koud bij is want anders ging ik lekker met de kindjes sleeën.
@purpled82 wrote:
Net de voortuin en een stuk bij de achterdeur leeg geschept en geveegd want het kwam telkens naar binnen vallen als ik de deur open deed voor en achter ging de deur niet meer open. Maar nu 15 minuten later vraag ik me af waarom ik het ook alweer deed want er ligt alweer een nieuwe laag :eh: :lol: Jammer dat het er zo ontzettend koud bij is want anders ging ik lekker met de kindjes sleeën.
Ik wou wel dat hier wat weg te scheppen was… :lol:
@kimmiejj wrote:
HIer ( in spijkenisse) al vanaf vanmorgen ff voor 6zen sneeuw . en het sneeuwt nu nog steeds!Onderweg zijn de wegen flink glad naar school toe .
Ow hier dus ook

@janet76 wrote:
@purpled82 wrote:Net de voortuin en een stuk bij de achterdeur leeg geschept en geveegd want het kwam telkens naar binnen vallen als ik de deur open deed voor en achter ging de deur niet meer open. Maar nu 15 minuten later vraag ik me af waarom ik het ook alweer deed want er ligt alweer een nieuwe laag :eh: :lol: Jammer dat het er zo ontzettend koud bij is want anders ging ik lekker met de kindjes sleeën.
Kom je toch wat halen

@purpled82 wrote:
@janet76 wrote:@purpled82 wrote:Net de voortuin en een stuk bij de achterdeur leeg geschept en geveegd want het kwam telkens naar binnen vallen als ik de deur open deed voor en achter ging de deur niet meer open. Maar nu 15 minuten later vraag ik me af waarom ik het ook alweer deed want er ligt alweer een nieuwe laag :eh: :lol: Jammer dat het er zo ontzettend koud bij is want anders ging ik lekker met de kindjes sleeën.
Kom je toch wat halen:lol:
Ja kom ik thuis met een plasje water :lol:
hier ligt lekker pakkie…
en ff film gehaald “de hel van 63” moest toch nog mijn verplicht 10 min blokje lopen doen dus dan maar gelijk naar het lelycentre lopen voor een dvdtje
@janet76 wrote:
@purpled82 wrote:@janet76 wrote:@purpled82 wrote:Net de voortuin en een stuk bij de achterdeur leeg geschept en geveegd want het kwam telkens naar binnen vallen als ik de deur open deed voor en achter ging de deur niet meer open. Maar nu 15 minuten later vraag ik me af waarom ik het ook alweer deed want er ligt alweer een nieuwe laag :eh: :lol: Jammer dat het er zo ontzettend koud bij is want anders ging ik lekker met de kindjes sleeën.
Kom je toch wat halen:lol:
Ja kom ik thuis met een plasje water :lol:
Aanhangertje huren… Buiten ontdooit het niet :lol:
wel leuk als je er niet uit hoeft, ben gisteren al 3 x flink onderuit gegaan, dus nu ontzettend stijf en onder de blauwe plekken pffff
Van mij mag het wel weg hoor> Hier sneeuwt het al vanaf vanmorgen vroeg. En helaas hebben mijn buren een soort van serre, waar ook continu sneeuw vanaf waait :wall:
het regent hier :shock:
Het is hier vanaf vanmorgen vroeg geen moment droog geweest… Het sneeuwt onafgebroken… Op mijn tuintafel ligt inmiddels een pak van… loopt naar buiten om te meten 8 cm :shock:
Gisteravond lag er zo’n 2cm nog op, de rest is er dus vandaag bijgekomen… Als ik de sneeuwradar moet geloven zou er tegen half 5 een einde aan moeten komen… :think:
EN DAN MAG HET WARM WATER GAAN REGENEN!!!
hier nog steeds geen sneeuw… het wittige van vanmorgen heeft misschien de hoogste van 2 mm bereikt… de stoep/straat waar niet gelopen wordt is/blijft wel wit… maar verder… het gras is gewoon groen en het is gewoon geen sneeuw :thumbdown: