Hier een kleinlaagje maar niet noemenswaardig.
@pearlie wrote:
hier ligt lekker pakkie…
en ff film gehaald “de hel van 63” moest toch nog mijn verplicht 10 min blokje lopen doen dus dan maar gelijk naar het lelycentre lopen voor een dvdtje
Die film heb ik vorige week gekeken :mrgreen: Ik kreeg echt direct zin in sneeuw en ijs.
Hier ligt een laagje poedersuiker. Op de buurtvijver kunnen we wel schaatsen

Heerlijk weer.
HOERA!!! de sneeuw wordt dunner! :dance:
Hier ligt wel een cm of 4 denk ik, echt alles is mooi wit. De dames konden lekker op de slee van school gehaald worden.
hier ligt er een lekker pak sneeuw, helaas begon om 4 uur de sneeuw te stoppen en kwam er een zonnetje door.
gestopt met sneeuwen. word wel donker nu oow tis al donker nu ik naar buiten kijk… begon erg bewolkt te worden…
ik wil meeer sneeeuw
(ow die film de hel van '63 was super… ooow wat zat ik in spanning… en zit ik weer is fries te babbelen tegen mijn dieren. het bloed kruip wat het kruipen knan ofzo iets)
Nee hoor, er ligt wel genoeg. Ik moet nog wel kunnen wegrijden morgen als ik de auto heb uitgegraven. Het heeft hierbijna de hele dag gesneeuwd. Voordeel van de sneeuw is wel dat je niet hoeft te krabben.
Hier bijna heel de dag gesneeuwd hier ligt mega veel!!!
En om 16.00 even gestopt en ging het weer verder.
Maar nu is het droog!!
En lekker in de sneeuw gespeelt en sleeen hoort er ook bij dus dat lekker gedaan vanmiddag!
en hier gewoon niks van de beloofde sneeuw de hele dag :thumbdown:
hier ligt er nu eindelijk een beetje sneeuw!!
hier heeft het tot vanmiddag gesneeuwd, vanaf 4 uur is het droog… maar morgen wordt er dus meer voorspeld… er is wel maar 2 of 3 cm gevallen… maar beter iets dan niets :lol:
Hier is het gister om 17.00 uur begonnen met sneeuwen en vanavond rond uurtje of 18.00 was het pas afgelopen!
Het was heel fijne sneeuw, bleef lekker liggen.
Dus mooie witte wereld hier :mrgreen:
Hier in Leeuwarden sneeuwt het vanaf 18.00uur, en er ligt nu ongeveer 2 cm.
Wat zullen de meiden blij zijn morgenochtend!!! :inlove:
hier is de buurman net met de tractor langs gekomen om sneeuw te schuiven , het sneeuw onafgebroken, als het zo doorgaat kon het hier morgen wel eens moeilijk wegkomen zijn. is een erg smalle weg met twee hoge bermen ( diepe greppels dus) aan weerszijden
ik ga er vanuit dat t lukt maar t kan hier al snel erg glad zijn…( zeker als buurman de sneeuw wegschuift want die drukt t dus lekker aan :roll: )
Vanmiddag gemeten en hier lag 14/15 cm sneeuw vanmiddag.
daarna begon het even wat te dooien door de zon maar nu is het weer flink koud.
Hier heeft het gisteravond de hele avond en miss nacht? gesneeuwd en er ligt nu een mooie laag sneeuw :thumbup: ben blij dat het weekend zo is dan hoe ik er niet steeds doorheen met de auto :lol:
hier ook alweer de hele nacht gesneeuwd word wel heeeel veel hier nu.
hier is het sinds gistermiddag droog
hier ook een mooie laag sneeuw, gek je kunt het horen s nachts…het is veeel stiller als het sneeuwt ( als het niet waait)
het is hier net zo n kerstkaart vandaag…schitterend gewoon
nu nog mn ritjes van de dag volbrengen, kind 1 moet naar school hier vier km vandaan, kind 2 naar zn stage adres hier zo n 30 km vandaan…maar wel over een autoweg dus ik neem aan dat die wel schoon is
@Sabrina84 wrote:
Vanmiddag gemeten en hier lag 14/15 cm sneeuw vanmiddag.
daarna begon het even wat te dooien door de zon maar nu is het weer flink koud.
Zoveel ligt hier niet, maar er ligt hier nu toch ook echt sneeuw! Een mooi laagje, ik ben blij!
Ga zo lekker even naar buiten met kind en hondje :inlove: