Gelukkig heb ik een medestander;)
Hier inderdaad ook een heel klein beetje sneeuw, denk dat het over een paar uurtjes wel weer weg is. Ze voorspellen ook regen, dan is het helemaal zo weg.
hier ook sneeuw
hou het maar daar hoor… :mrgreen:
hier ook sneeuw,maar ook al bijna weer weg
Hier in Arnhem ook al sneeuw :roll:
Kom maar op!
Ik vind alles beter dan dit donkere vieze natte weer! Ben het nu wel echt zat hoor!
hier in ede sneeuwt het ook weer. Zou ik de slee dan toch nog kunnen uitproberen?
Jeeeuuh sneeuw! Vrees alleen dat het hier niet zo ver gaat komen…jammer…het is wel errug koud,maar vrnl nat…brrr…
Hier alleen maar grijs en regen… Bah
hier vooral hemelwater gezien vandaag… al is het nu wel droog en ook toen manlief met 6 kleuters uit school naar huis liep (anders heb je van die verzopen katjes hihi).
Eigenlijk moet het nu even wat warmer worden… want ik ben bang dat onze kleine buikspruit anders direct komt.
De andere 2 winterbabies kwamen namelijk ook met goeie vorst de wereld verkennen :lol:
Dus eh over 2 weken lekkere kou dan maar zeg ik :thumbup:
Hier vanmorgen ook sneeuw, maar het is inmiddels weer gesmolten
Ik hoop toch echt nog wel op een dik pak sneeuw hoor deze winter. De slee staat nog klaar en die gaat pas in maart weer de schuur in.
Er komt hier in West-Brabant op dit moment iets heel minescuuls uit de lucht dwarrelen :eh:
ja heel stom misschien, maar ik ben benieuwd of we nog winter gaan krijgen deze winter :eh: we hebben nu 2 of 3 weken echt winter gehad natuurlijk, maar toen was het nog herfst :mrgreen: heb zoiets van óf laat het nog eens lekker sneeuwen, óf hup weg winter, en dat de warmt moet komen. Want op deze manier gaat dat nog een hele tijd duren ben ik bang
@Amy82 wrote:
ja heel stom misschien, maar ik ben benieuwd of we nog winter gaan krijgen deze winter :eh: we hebben nu 2 of 3 weken echt winter gehad natuurlijk, maar toen was het nog herfst :mrgreen: heb zoiets van óf laat het nog eens lekker sneeuwen, óf hup weg winter, en dat de warmt moet komen. Want op deze manier gaat dat nog een hele tijd duren ben ik bang![]()
Hier was net bedrijvigheid rond de (natuur) ijsbaan in de wijk.
Ik hoop heel erg dat die nog open gaat hoor.
Het is hier nu zeker een week eigenlijk niet boven 0 geweest en het lijkt mooi zwart ijs als we er langs rijden.
Oké niet dat ik er zelf op zal komen :mrgreen: maar de kids hebben ook wel zin in nog een paar dagen/weken schaatsen :thumbup:
hier ijzelt het nu zo erg, dat je op straat kunt schaatsen
Hier is het ook spiegelglad! Ik moest nog weg vanavond maar heb mooi afgebeld. Op oudjaarsdag hebben we onze auto al total loss gereden met de ijzel, dat gaat ons niet nog een keer gebeuren met de nieuwe auto…
Nou, ik zie net dat de A37 is gesloten vanwege de gladheid, dat er op de A28 en A37 de een na de ander de weg af glijdt en daar rijdt mijn man nu :shifty:
vind ik niks aan…
Het is ook weer echt ijskoud, ben al de hele week aan het krabben.
Ik wilde net naar de brievenbus lopen, maar dat is gewoon niet te doen. Een dikke laag ijs op de weg en spekglad (ik woon precies op het punt waar de A37 is afgesloten vanwege ijzel).
En vandaag was het zo koud … brrrr. Het was -2 vanmiddag en gevoelstemperatuur was -11 (nou dat voelde ik dus wel).
fijn… en mijn man zit dus in de auto zonder deken (haha, de bugaboo met lodger bunker, voldoet vast ook), zonder gsm volgens mij, zonder drinken…
Ik maak me niet zo gauw zorgen, maar dit vind ik niet fijn.
hij is thuis, alles nog heel :mrgreen: