sneeuw

Hier was het ineens even spekglad aan het eind van de ochtend. Nu is het boven nul en somer regenweer. Bah … ik wil weer de echte winter … met sneeuw en vorst.

@Vicky wrote:

Even erg offtopic :wink:

Mandy, je onderschrift was ongeveer de tekst op het geboortekaartje van Kaylee (Hier ben ik dan, een kleine hartendief… Kaylee Eva, een 100 op de schaal van lief!) :inlove: .

Lebbis en Jansen fan? Hihi…zat een herhaling van een conference te kijken…een hele oude. Daar kwam dit lied weer voorbij…

Vanmorgen hoefde ik alleen nog de voorruit te krabben, dus ik heb ineens tijd over :mrgreen:

Maar uh … ik vind dit weer niks aan. Regen, regen, regen en hartstikke donker.

Nou zaterdag krijg ik winterbanden dus vanaf dan wordt het schitterend weer

@sopje wrote:

mooi op tijd :lol: :oops:

IK WIL SNEEEEEEEEEUW !!!

En dan niet in natte vorm.

Ik ben die regen zo zat. Geef mij maar een pak sneeuw en een bevroren ijsbaan (je kunt er nu baantjes trekken ipv rijden).

ik wil geen sneeuw meer :frowning: vind het erg leuk hoor. maar verlang naar de lente… heeeel erg…

snif snif…

@sopje wrote:

Huh winterbanden,nu nog ? :think: :lol:

@janet76 wrote:

@sopje wrote:

Huh winterbanden,nu nog ? :think: :lol:

Ja heerlijk op tijd toch :lol: :wink:

Sneeuw?? Het hagelt hier :shock:

Hier schijnt het zonnetje heerlijk! Jammer dat we allemaal ziek zijn.

Hier hagelt het op dit moment… Vanmorgen was er nog een lekker zonnetje, maar nu een grijze boel en donker… bah!

Hier vanmiddag ook iets heeeel raar…mooi weer, stralende zon…en ineens…van de een op andere minuut…storm, keiharde hagel…zomaar…hahahaha…

Hier ook, van prachtig weer naar heeel donker, veel hagel, wind en regen…

Maar eigenlijk is het ook nooit goed he? Sneeuw willen we niet, maar regen is ook niet goed. Sneeuw is weg met het gevolg dat het warmer wordt en er dus meer kans is op regen, maar niemand lijkt te snappen dat dat nou eenmaal een packeds deal is. Ik heb liever dit, met mijn regenpakkie aan kom ik op de fiets veel verder dan met die rotsneeuw… En ach, die lente en zomer komen ook wel weer.

@sabje373 wrote:

Hier ook, van prachtig weer naar heeel donker, veel hagel, wind en regen…

Maar eigenlijk is het ook nooit goed he? Sneeuw willen we niet, maar regen is ook niet goed. Sneeuw is weg met het gevolg dat het warmer wordt en er dus meer kans is op regen, maar niemand lijkt te snappen dat dat nou eenmaal een packeds deal is. Ik heb liever dit, met mijn regenpakkie aan kom ik op de fiets veel verder dan met die rotsneeuw… En ach, die lente en zomer komen ook wel weer.

Nou, mij hoor je niet klagen hoor over een pak sneeuw :mrgreen: Laat maar komen.

Ik ben het met sabje373 eens… Heb veel liever dit dan sneeuw. Idd een goed regenpak voor allemaal en we fietsen er zo doorheen.

En daar is de sneeue weer …

Hier geen sneeuw hoor, het werd wel kouder maar gelukkig geen sneeuw!!! Het hoeft voor mij ooo niet meer zo nodig te vallen.

De regen ook niet, laat het maar gewoon wat koud zijn, daar kun je je nog op kleden.

@hedwich wrote:

En daar is de sneeue weer …

Ik weet niet waar je woont, maar houdt het lekker daar :mrgreen:

overijssel.

nou… ik wilde het nou net jou kant op blazen :mrgreen: