sneeuw

Ja tis eigenlijk simpelweg gewoon k*t! :silenced:

Ben echt super blij als het allemaal weer weg is hoor! Allemaal die valpartijen en slippartijen.

Ook al in het zuiden van Limburg, een man overleden omdat hij was uitgegleden (was laatst).

Dat is al de 2de of 3de die ik al hoor, dat een persoon is overleden, alleen uit Limburg al door een “valpartijtje” door het gladdeweer.

Ook hier was het vanmorgen levensgevaarlijk! Ik heb het zelden zó glad meegemaakt! Wat was ik blij dat ik een gastkindje in een buggy had, was de perfecte rollator! :smiley: Kes en ik zijn op de plekken waar het kon op straat gaan lopen, dat was veiliger dan op de stoep :shock:

Maar…ik ben zelden zó blij geweest met regen! Het plenst nu behoorlijk door en de sneeuw verdwijnt zienderogen! :dance:

Het heeft hier de hele dag geplenst, maar die rot ijslaag ligt er nog steeds…Ben bang dat de echte ijslaag van het weekend pas weg is.

Het heeft hier gewoon weer gevroren en het vriest nog steeds :shock: En nog steeds spekglad.

het was vanmorgen in eens spiegelglad!! er was niks te zien, maar toch gleden we alle kanten op

Hier was het gisteravond met naar huis rijden rond 21.30 uur 8 graden boven nul :shock:

Hier regent het dus ook nog steeds, en hier voor is het ijs op de weg bijna weg nu.

Lekker dan…de wens van de sneeuwhaters is uitgekomen. De tempratuur is gestegen en de sneeuw is weg…maar of we er allemaal beter van geworden zijn,dat betwijfel ik…

Het is rotweer…al dagen…als het dan toch koud moet zijn,laat er dan ook maar sneeuw bij vallen. Aan dit snertweer heeft niemand iets…

Hier is het de laatste dagen best lekker weer geweest. Graadje of 6, droog en af en toe zelfs zon!

@mandy_d. wrote:

Lekker dan…de wens van de sneeuwhaters is uitgekomen. De tempratuur is gestegen en de sneeuw is weg…maar of we er allemaal beter van geworden zijn,dat betwijfel ik…

Het is rotweer…al dagen…als het dan toch koud moet zijn,laat er dan ook maar sneeuw bij vallen. Aan dit snertweer heeft niemand iets…

Ik ben blij ja dat het weg is, nog liever regen dan sneeuw!

enne kinderen vinden regen best leuk hoor, geef ze maar een paar laarsjes aan enzo en dan hebben ze het best naar hun zin :wink:

Inderdaad paar dagen zelfs zon… mij hoor je niet klagen :mrgreen: :angel: :thumbup:

@mandy_d. wrote:

Grappig, ik vond het heerlijk de laatste dagen :slight_smile: Gisteren hier een paar graden boven nul, zonnetje erbij, lekker hoor.

Die sneeuw mag van mij nou echt helemaal wegblijven. Vriezen vind ik niet erg, maar sneeuw… bah. En sneeuw die wegdooit en dan aanvriest is helemaal erg.

Volgens mij komt er straks regen aan, maar vind het helemaal niet erg eigenlijk.

@Vicky wrote:

@mandy_d. wrote:

Grappig, ik vond het heerlijk de laatste dagen :slight_smile: Gisteren hier een paar graden boven nul, zonnetje erbij, lekker hoor.

Die sneeuw mag van mij nou echt helemaal wegblijven. Vriezen vind ik niet erg, maar sneeuw… bah. En sneeuw die wegdooit en dan aanvriest is helemaal erg.

Volgens mij komt er straks regen aan, maar vind het helemaal niet erg eigenlijk.

Hier regent het al de hele ochtend :wink:

haha ja oosten he… wij krijgen als laatst zag ik :mrgreen: Nu is het nog best lekker hier, wel koud, maar daar kun je je gewoon tegen kleden. Net heerlijk boodschappen gedaan in het zonnetje :thumbup:

Hier in het noord-oosten is het weer glad op de weg en vanmorgen stond ik gewoon weer de ramen van de auto schoon te krabben. Maar eigenlijk was het hier de afgelopen wel heerlijk lenteweer … 's nachts lichte vorst, overdag rond het vriespunt en 's middag net erboven en een zonnetje erbij.

Het is nu 0 graden en de lucht trekt nu dicht, dus ik ben wel benieuwd eigenlijk hoe de neerslag er hier uit gaat zien zo :think: Ze waarschuwden net op de radio hier voor ijzel.

hier is het al een week droog, geen sneeuw meer en sommige dagen zelfs 12 graden.

donderdag zal het zelfs 16 graden worden hier.

wij hebben bijna zomer alleen het zonnetje nog 8)

Vanmorgen staan krabben en nu miezert het de hele tijd al…

Heerlijk dit weer alleen die wind moet wel iets gaan liggen…

ik vind dit echt niet leuk weer… je word er gewon down van (ik dan tenminste) het is sneeuw of lekker zonnetje maar die regen en grijze lucht bah :cry:

op de wadden sneeuwt het :slight_smile: :mrgreen:

het regent hagelt en sneeuwt hier tegelijk

Hier weinig zon te bekennen…hooguit af en toe,maar verder veel regen en veeel ijskoude wind…waterkoud…

Nu scheelt het misschien dat ik hier al vanaf eind november om en om met zieke kids zit…weinig sneeuwpret kunnen hebben…

Ik hoop nog steeds op een dik pak sneeuw, weinig wind en een zonnetje…lekker sleeen!

Even erg offtopic :wink:

Mandy, je onderschrift was ongeveer de tekst op het geboortekaartje van Kaylee (Hier ben ik dan, een kleine hartendief… Kaylee Eva, een 100 op de schaal van lief!) :inlove:

Hier ook waterkoud nou en behoorlijk wat wind.