Gelukkig! Ik vind het ook nooit fijn als ik weet dat manlief nog onderweg is in bar weer. Nu probeer ik mijn ouders al de hele avond te bereiken. Die zijn ook niet thuis blijkbaar. Geen fijn idee dat ze die gladheid dus nog door moeten.
lydia fijn dat je man thuis is.
mijn man heeft storingdienst en kan opgeroepen worden, vind het maar niets
Hier zijn ze aan het schaatsen in de straat :mrgreen:
fijn dat hij thuis is !
vriendje is gelukkig ook net weer thuis
was langzaam rijden zei hij
is echt glad buiten
voorzichtig gereden
op werk kwamen ze het ook melden
ik ben gestrand op me werk. Naar huis rijden kan echt niet! Collega heeft haar auto totall loss gereden, zelf had ze niks gelukkig. Dus ik heb me ouders geregeld voor bij mij thuis, en ik blijf hier! Vind het dood dood dood eng! :?
Bij ons was het helemaal niet zo glad. Had gisteren vergadering tot 21:45 en toen naar huis. Was alleen erg mistig dus reed daardoor niet zo hard.
Maar zo’n ijzel heb ik niet gezien/gemerkt.
het was hier vanochtend nog spekglad
Ja ik ben net pas thuis vanuit het werk. Heb denk ik een uurtje max geslapen op die lekkere bank.
Maar ja alles beter dan de auto (en mezelf) totall loss rijden
Hier was het vanochtend vroeg, of ja bij me werk, ook nog spekglad!
Hier is het niet glad geweest gelukkig
hier is het spekglad ik kwam vanmorgen met de buggy het bergje op het schoolplein niet op.
de trapjes waren ook spekglad.
heb dan ook naar de school gebeld dat ik dit niet vond kunnen.
daarna met de honden geweest en die konden zelfs op 4 poten niet rechtop blijven staan. En ik ook niet ging onderuit en mijn staff van 8 maanden schrok zich dood haha
Het sneeuwt hier nu gewoon weer en best grote vlokken ook :shifty:
Hier regent het
Hier vies en nat en grijs… Geen sneeuw te bekennen. Gelukkig ook, want ik moet zo de weg op!
:shock: het sneeuwt hier gewoon!
Ik zat even heel verbaasd naar de hemel te kijken, maar het is toch echt sneeuw hahaha.
hier ook alleen maar regen gelukkig, die sneeuw hoeft niet te komen.
hier sneeuw met hagel. Het was zelfs even wit op de daken … maar zojuist is het overgegaan in regen, regen, regen en nog eens regen.
na de sneeuw, via de regen aan de hagel… gezellig, moet nog boodschappen doen.
@Marite wrote:
na de sneeuw, via de regen aan de hagel… gezellig, moet nog boodschappen doen.
Ik liep dus net buiten toen de sneeuw veranderde in hagel … au (het ging best hard)
Hier volop zon en echt heerlijk weer!
Sorry dames in het noorden .