Brrr⦠geen nieuwe sneeuw erbij ⦠maar het is nu nog -5 en vanmorgen toen ik naar de bakker ging was het -8. De sneeuw ligt er dus ook nog gewoon, maar het wordt wel steeds harder. Vannacht wordt het weer -10.
bij ons is het flink aan het dooien, je moet uitkijken als je je huis in of uit gaat dat je geen laag sneeuw in je nek krijgt die van het dak valt. Verder is datgene dat er nog ligt nog steeds spekglad MAAR!! ik heb iets gevonden bij de action, namelijk van die spikes voor onder je schoenenā¦voor 3 euro nog wat is dit echt een superuitvinding. Vanmorgen voor het eerst uitgetest en wauw wat loopt dat een stuk makkelijker zeg! Wie weet ligt het bij jullie action ook wel. Koop wel een grote maat, want ze zijn bijna onmogelijk om onder schoenen te krijgen anders (zelf maat 40 en heb een maat 43 tot 48 gekocht).
1 januari komen we beneden: alles, maar dan ook echt alles weg!
Nu ligt er weer 2 mm wit spul op de grond, maar dat verdient de naam sneeuw (nog) niet.
Hier dus net zo!
Wij logeren nu bij mijn moeder en de 31e was er wel dooi maar de weilanden zaten nog onder de sneeuw, we komen het nieuwe jaar beneden en alles is groen!
Er lag hier op 't Zālaardermeer wel (meer dan) 10cm ijs, woensdag was er nog en tourtocht⦠nu is het denk ik niet meer zo veilig!
Maar er ligt hier inderdaad ook een beetje wit spul op de grond en heel afentoe komt er iets uit de hemel vallen dat vaag iets weg heeft van sneeuw.
Op zich wel lekker hoor, kan mijn man morgen ook weer aan het werk (eigen bedrijf). We hebben gewoon echt een paar weken stil gelegen. Even is het leuk, maar het kan ook te lang duren.
Hier is het ook glad. Toen ik Indy aan het uitlaten was zag ik zo een scooter wegglijden. Gelukkig had de jongen zijn beide benen al langs de scooter bungelen dus echt vallen deed hij niet.
Maar sneeuw heb ik hier al tijden niet gezien :lol: :thumbup:
Ik weet niet hoe het bij jullie is maar hier nog volop sneeuw. Nou ja sneeuw⦠plakkaat van troep kun je het beter noemen, maar het dooit niet hard weg iig :?