sneeuw

@Mutsie86 wrote:

@biebie wrote:
Nou hier is nog steeds geen nieuwe sneeuw gevallen en door de dooi is alles alweer weg!!!

Je kunt hier niet eens meer zien dat het 2 weken geleden 1 x gesneeuwd heeft.

En net op buienradar te zien ontlopen wij morgen weer de dans op sneeuw.

lekker toch :thumbup: , moeten morgen nog naar Hoorn, dus mag nog wel even sneeuwvrij blijven! :pray:

In Hoorn is er meer gevallen dan bij ons hoor, dus daar liggen de stoepen nog onder het ijs!!!

Voorzichtig lopen

hoe is het in harderwijk…

Ben de ijsbanen zat!!! :snooty:

Heb vanavond samen met collega en een client een baan door het ijs gehakt zodat we een beetje normaal konden lopen bij het werk.

Is net een ijsbaan, verschrikkelijk :?

Brrr… geen nieuwe sneeuw erbij … maar het is nu nog -5 en vanmorgen toen ik naar de bakker ging was het -8. De sneeuw ligt er dus ook nog gewoon, maar het wordt wel steeds harder. Vannacht wordt het weer -10.

bij ons is het flink aan het dooien, je moet uitkijken als je je huis in of uit gaat dat je geen laag sneeuw in je nek krijgt die van het dak valt. Verder is datgene dat er nog ligt nog steeds spekglad MAAR!! ik heb iets gevonden bij de action, namelijk van die spikes voor onder je schoenen…voor 3 euro nog wat is dit echt een superuitvinding. Vanmorgen voor het eerst uitgetest en wauw wat loopt dat een stuk makkelijker zeg! Wie weet ligt het bij jullie action ook wel. Koop wel een grote maat, want ze zijn bijna onmogelijk om onder schoenen te krijgen anders (zelf maat 40 en heb een maat 43 tot 48 gekocht).

ik kan bijna niet in mijn eigen tuin lopen…

ijsblokken van mijn dakterras af :mrgreen:

heb de bob de bouwer helm al ingepikt van zoonlief…

ik hoor ook al heel de middag vanalles vallen…

Onze straat aan het eind van de middag.

het sneeuwt hier!

hier afgelopen nacht ook, maar niet veel

nu helder blauwe lucht en koud

Hier is weer die pokke ijzel gevallen…

hier was het heel apart…

30 december nog dik pak sneeuw overal liggen

31 december, dooi zet in, maar nog niet echt door

1 januari komen we beneden: alles, maar dan ook echt alles weg!

Nu ligt er weer 2 mm wit spul op de grond, maar dat verdient de naam sneeuw (nog) niet.

hier dooide het gister heel erg er vielen gewoon sneeuwlawines van het dak.

alles kwam naar beneden.

alleen de grootte bergen die ze geschept hebben liggen nog.

@mamaMarije wrote:

hier was het heel apart…

30 december nog dik pak sneeuw overal liggen

31 december, dooi zet in, maar nog niet echt door

1 januari komen we beneden: alles, maar dan ook echt alles weg!

Nu ligt er weer 2 mm wit spul op de grond, maar dat verdient de naam sneeuw (nog) niet.

Hier dus net zo!

Wij logeren nu bij mijn moeder en de 31e was er wel dooi maar de weilanden zaten nog onder de sneeuw, we komen het nieuwe jaar beneden en alles is groen!

Er lag hier op 't Z’laardermeer wel (meer dan) 10cm ijs, woensdag was er nog en tourtocht… nu is het denk ik niet meer zo veilig!

Maar er ligt hier inderdaad ook een beetje wit spul op de grond en heel afentoe komt er iets uit de hemel vallen dat vaag iets weg heeft van sneeuw.

Hier is de sneeuw ook zo goed als helemaal weg.

Alleen de grote bulten liggen er deels nog.

Op zich wel lekker hoor, kan mijn man morgen ook weer aan het werk (eigen bedrijf). We hebben gewoon echt een paar weken stil gelegen. Even is het leuk, maar het kan ook te lang duren.

hier alles weg…heeeeeeeeeeerlijk…heb gewoon pijn in mijn rug van dat moeilijke geloop met dat gladde gedoe!

hier is alles nog niet weg.

het is zooooooooooo vies buiten nu.

Hier is het wederom een ijsbaan…,

Hier is het ook glad. Toen ik Indy aan het uitlaten was zag ik zo een scooter wegglijden. Gelukkig had de jongen zijn beide benen al langs de scooter bungelen dus echt vallen deed hij niet.

Maar sneeuw heb ik hier al tijden niet gezien :lol: :thumbup:

Ik weet niet hoe het bij jullie is maar hier nog volop sneeuw. Nou ja sneeuw… plakkaat van troep kun je het beter noemen, maar het dooit niet hard weg iig :?

zo is het bij mij ook nog helaas. :S het is hier een grote ijsbaan :S