Hier sneeuwt het weer :roll:
Ligt denk ik nu onbelopen ook 20-25 cm
jaaaaaaaa wij kunnen eindelijk ook sleeën!!! :lol: :lol: :lol: :lol:
@klavertje4 wrote:
jaaaaaaaa wij kunnen eindelijk ook sleeën!!! :lol: :lol: :lol: :lol:
dan gaat de slee zo mee als wij straks weg gaan richting jullie omgeving :lol:
Hier is gisteravond/vannacht ook tussen de 5 en 10 cm nieuwe sneeuw gevallen.
Ikke blij, want gister hadden de kids het grasveld alles bij elkaar geraapt dus kon gras zien en dit witte is veel mooier :thumbup:
En hier in onze pokke omgeving gewoon helemaal niks… Ik vind het echt niet leuk dat er in het hele land lekker sneeuw ligt (Ook al begrijp ik echt wel dat het ook ontzettend veel ongemakken veroorzaakt) en dat kleine beetje dát er ligt gewoon al lang weer aan het wegdooien is…
Maar goed, ik ben sowieso mega sjaggie, want, met uitzondering van Marijn, is mijn hele gezin bij mijn schoonfamilie en zit ik hier alleen op de bank… (Marijn is ziek)
Hier is het flink aan het dooien, de sneeuwbrokken en ijswate vallen van ale kanten om het huis heen naar beneden.
Maar het is zo’n pak nog op de grond, dat is vast niet in een dag weg.
Hier ook aan het dooien… Van mij mag de sneeuw nu wel weg!!!
Nu mag het van mij ook allemaal wel in 1 keer weg ipv zo’n halfbakken bedoening wat dan gaat opvriezen enzo.
wij reden thuis bij -2 weg, op plaats van bestemming (70km vanaf hier) was het 0 graden, manlief ging ook nog even bij zijn moeder langs, nog eens 30 km ofzo verderop en daar was het +2 graden.
Daar weggaand regende het… toen we met z’n allen weer riching huis gingen natte sneeuw en hoe dichter we bij huis kwamen was het echte sneeuw.
Bij ons in de straat kon je ook duidelijk zien dat het gesneeuwd had EN dat de buren weg waren… er lag namelijk zelfs bij hun op de stoep nog sneeuw :mrgreen:
vanmorgen gewoon mijn dagelijkse training gedaan … sneeuwruimen. Er was niet veel gevallen gisteravond, dus ik kon het met wat kracht met de bezem weg krijgen dit keer.
Er ligt nog wel een dikke laag ijs onder het sneeuwdek op de straten, dus het zal wel even glad blijven nog hier. Het dooit hier ook nog steeds niet.
hier nu ook aan het dooien. mag van mij nu ook wel even doorzetten, dat alle troep en ijslagen weg zijn, helemaal weer schoon voor een nieuw pak sneeuw
Morgenochtend waarschijnlijk weer sneeuw vanuit het ZuidWesten
Nou hier is nog steeds geen nieuwe sneeuw gevallen en door de dooi is alles alweer weg!!!
Je kunt hier niet eens meer zien dat het 2 weken geleden 1 x gesneeuwd heeft.
En net op buienradar te zien ontlopen wij morgen weer de dans op sneeuw.
hier was het gisteren op de looppaden echt nog steeds spekglad…
In mijn achtertuin ligt nog een dikke laag…
maar nu mag het wel even weg hoor !
hier is vannacht weer een nieuwe lading gevallen, en het is werkelijk waar spekglad :?
Hier geen nieuwe sneeuw gevallen, maar het is ook niet boven nul geweest (het is nu -2), dus de straten zijn nog gewoon wit. Vamorgen gewoon weer boodschappen met de slee gedaan en vanmiddag weer met de slee naar de heuvel :lol: :lol:
Ook de ijsbaan is open, dus nog volop winterpret hier.
Als het goed is blijft het hier in het Noord Oosten verder droog deze week.
Ik hoop dat ik vandaag sinds weken weer boodschappen met de fiets kan gaan doen…
Wel hoorde ik mn broer dat ze morgen nog weer een of andere toertocht over t meer willen hebben…
Maar volgens mij is t verder wel aan het dooien hier? Misschien inmiddels ook al niet meer en dr ligt gewoon al een dikke laag ijs op 't meer.
@biebie wrote:
Nou hier is nog steeds geen nieuwe sneeuw gevallen en door de dooi is alles alweer weg!!!
Je kunt hier niet eens meer zien dat het 2 weken geleden 1 x gesneeuwd heeft.
En net op buienradar te zien ontlopen wij morgen weer de dans op sneeuw.
lekker toch :thumbup: , moeten morgen nog naar Hoorn, dus mag nog wel even sneeuwvrij blijven!

hier in het centrum was ik erg blij dat ik achter de buggy liep, want ook de doorgaande looppaden amper te doen nog :?
Hier is het ook nog -2 dus blijft ook nog wel eventjes zo denk ik.
pfff het is hier echt een ramp.
al glijdend het dorp bereikt, en weer glijdend terug :S