sneeuw

hier gewoon lekker veel sneeuw!

en crien: zie je de wantjes? sophie wil geen andere meer aan! :-*

oh dames, het is hier echt niet te doen onderhand. Wegen zijn net ijsbanen, ben kei hard onderuit gegaan midden in dorp, mensen staan vast in de sneeuw enz enz.

Glibber iedere kant op, oh kei kei kei eng :?

ja echt glad met die sneeuw

hier even te voet naar de winkel geweest

Jeetje wat een mooie beelden aan sneeuw heb ik voorbij zien komen!!!

En hier, hier is helemaal niets gevallen :evil: :evil: :evil:

klavertje4 wat bedoelde je met Noordholland ligt gunstig??? Dat daar geen sneeuw is of dat het daar moet komen???

Ik woon tussen Hoorn en Alkmaar in maar nee hoor geen spatje sneeuw sinds vorige week vrijdag…

En dan ziet mijn dochter jullie foto’s en vraagt ze of we daar naar toe gaan voor de sneeuw arm kind hahahaha

@biebie wrote:

klavertje4 wat bedoelde je met Noordholland ligt gunstig??? Dat daar geen sneeuw is of dat het daar moet komen???

Ik woon tussen Hoorn en Alkmaar in maar nee hoor geen spatje sneeuw sinds vorige week vrijdag…

En dan ziet mijn dochter jullie foto’s en vraagt ze of we daar naar toe gaan voor de sneeuw arm kind hahahaha

Wil wel graag ruilen hoor! Ben het hier in Limburg echt helemaal zat, en vind het nu echt doodeng met rijden :?

Wat een pak ligt hier nu zeg, kinderen zakken to boven hun knietjes erin weg, en met de slee was haast geen doen, omdat je door zo’n dik pak moet rijden.

Nog nooit zoveel sneeuw gezien!

[/quote]

Wil wel graag ruilen hoor! Ben het hier in Limburg echt helemaal zat, en vind het nu echt doodeng met rijden :?[/quote]

meid snap je heel goed, wil ook lang niet alles hoor, alleen een grote berg voor de kids en dan ben ik al tevreden :wink: :wink: :wink:

Als ik heel eerlijk ben heb ik ook liever dit weer wat we nu hebben, alleen nu in de vakantie was het voor de kids wel leuk geweest…

Is ook echt onwerkelijk om te zien hoor hoeveel er bij jullie gevallen is en dat wij dus niets hebben…voor je gevoel is het of jullie in het buitenland vertoeven hahahha

@biebie wrote:

Wil wel graag ruilen hoor! Ben het hier in Limburg echt helemaal zat, en vind het nu echt doodeng met rijden :? [/quote]

meid snap je heel goed, wil ook lang niet alles hoor, alleen een grote berg voor de kids en dan ben ik al tevreden :wink: :wink: :wink:

Als ik heel eerlijk ben heb ik ook liever dit weer wat we nu hebben, alleen nu in de vakantie was het voor de kids wel leuk geweest…

Is ook echt onwerkelijk om te zien hoor hoeveel er bij jullie gevallen is en dat wij dus niets hebben…voor je gevoel is het of jullie in het buitenland vertoeven hahahha [/quote]

inderdaad! We zijn stiekem op wintersport :mrgreen:

Nou ik ga even ontdooien en relaxen in bad, moet straks weer de weg op glijden namelijk (is echt een stressfactor voor mij nu :oops: )

Hij doet niet goed quoten?! Hmm doe denk ik iets verkeerd

@knipoogje1983 wrote:

hier gewoon lekker veel sneeuw!

en crien: zie je de wantjes? sophie wil geen andere meer aan! :-*

Ja ik ziet het! Wat passen ze goed bij haar jasje :inlove: . Mayra heeft ze ook heel veel en heel graag aan gehad. Ian om de één of andere reden niet :mrgreen: (die vindt van die knal oranje-rood-wit-blauwe van de unox of zo weer wel geweldig en M niet, hahaha!)

Fijn, dat ze er al zo veel plezier van heeft! :thumbup: Thanx voor de pics :inlove:

Wij hebben net een dik half uurtje in de sneeuw gespeeld. Daarna natte kleren uit en lekker in bed gekropen met warme chocolademelk en de Charlie en Lola kerstspecial op de dvd-recorder op repeat. We hebben 'm 3x gezien! :mrgreen:

@ biebie dat zei ik niet :wink: ik woon in friesland @Mutsie86 wrote:

Wat een prachtige sneeuwfoto’s! Sabrina, wat een uitzicht heb je! Wauw!!

Hier ligt echt niets, heerlijk hoor, mij hoor je niet klagen :mrgreen:

De kop van noord-holland ligt nu gunstig :smiley:

Maar we moeten zondag wel naar Elburg, dus hoop dat het toch mee gaat vallen! Zal niet de eerste kerst zijn dat we niet kunnen komen :frowning:

@Cin. wrote:

@biebie wrote:

Wil wel graag ruilen hoor! Ben het hier in Limburg echt helemaal zat, en vind het nu echt doodeng met rijden :?

haha ik was net even met de hond maar de kleinste kwam gewoon niet vooruit die neem ik dus niet meer mee hij zakt zover weg dat ik zoveel sneeuw binnen krijgt dat hij zich verslikt haha.

de grote vind het geweldig die rent en is helemaal gek buiten.

ik vind het wel leuk hier ligt ondertussen al z’n 40 cm en het word alleen maar meer. er staan masaal auto’s vast en ingevroren.

Mijn broer wou met de auto weg glee tegen een schutting aan staat midden op de weg bij hem voor en komt niet meer weg.

Hij is naar binnen gegaan auto staat er nog haha.

net hier voor de flat keek naar onder stonden er 5 auto’s vast allemaal elkaar helpen duwen

snap niet dat je nog hier de parkeerplaats op rijd er liggen sneeuw duinen van wel 60 tot 80cm hoog gewoon door de wind zo op een hoop geblazen.

de huismeester heeft flink moeten scheppen want naast de ingang ligt z’n duin van wel 80cm hoog die de ingang blokkeerde.

EN HET BLIJFT GEWOON SNEEUWEN…

Devano kan gewoon niet meer lopen nu sneeukomt gewoon tot aan zijn middel nu.

Ik moet wat bekennen… ik woon helemaal niet in Margraten maar in Antartica geloof ik…

:mrgreen: :mrgreen:

Wauw mooie foto’s Tamara.

Ik ben het zat al dat vieze vastgeplakte ijs op de stoepen.

Ben al 4 keer op m’n bek gegaan, mijn knieën zijn blauw en heb overal spierpijn.

Laat het maar lekker flink gaan dooien, als dan al het ijs weg is mag het van mij part weer opnieuw sneeuwen maar die ijsbende van nu is helemaal niets.

Oh en dan nog niet te spreken over al die vieze gore hondenstront overal, echt overal waar je kijkt ligt wel een hoop of van die gore bruine strepen over heel de stoep heen gesmeerd :sick:

Waarom verhogen ze die belasting niet met 1000 euro per jaar? :silenced:

@mamma van sharondenise wrote:

Wauw mooie foto’s Tamara.

Ik ben het zat al dat vieze vastgeplakte ijs op de stoepen.

Ben al 4 keer op m’n bek gegaan, mijn knieën zijn blauw en heb overal spierpijn.

Laat het maar lekker flink gaan dooien, als dan al het ijs weg is mag het van mij part weer opnieuw sneeuwen maar die ijsbende van nu is helemaal niets.

Oh en dan nog niet te spreken over al die vieze gore hondenstront overal, echt overal waar je kijkt ligt wel een hoop of van die gore bruine strepen over heel de stoep heen gesmeerd :sick:

Waarom verhogen ze die belasting niet met 1000 euro per jaar? :silenced:

Wij ( friesland) hadden vorig jaar ook heel veel sneeuw, en dat heeft een goede twee maanden gelegen, kun je na gaan hoe de stoepen er uit zagen toen de sneeuw was gesmolten. ( vuurwerkresten katten/hondenpoep)

Bij ons ligt er ook enorm veel.

Waren vandaag in het park, en op de wandelpaden is het deels al ingelopen, maar op de grotere stukken ligt nog verse en onbelopen sneeuw, dus daar zijn we vandaag een keer ingesprongen, haha!

Robin en Lucas keken ons aan alsof we niet wijs waren :mrgreen: :mrgreen:

Hier 2 foto’s van vandaag (op me werk :wink: ) maar is vergelijkbaar als bij ons haha:

het sneeuwt hier!!

@klavertje4 wrote:

het sneeuwt hier!!

Jaaa wij ook eindelijk hihi :lol:

Mede dankzij de sneeuw heb ik 2e kerstdag af moeten zeggen :frowning:

Ik moest richting Limburg rijden en ik wil die risico niet nemen. Met gezin in de auto en 1 in mijn buik.

Mijn Familie waar ik naar toe zou gaan wilde pertinent ook niet dat ik halsbrekende toeren uit zou halen om perse daar te zijn…

:cry:

Maar ik heb totaal geen kerstgevoel.

We gaan dit jaar dus niet naar Fam…

En heb voor morgen maar kaartjes besteld voor Rapunzel met het gezin…

m.a.w ik ben de sneeuw voor nu ook wel even zat…

Hier was het ook gevallen in de middag.

De brandweer kwam hier zelfs ijspegels weg halen omdat het levens gevaarlijk werd…

En zals het er uitziet houden we het weer even aan…