sabrina, jij woont volgens mij heel hoog maar wat ziet het er daar schitterend uit zeg! En wat een contrast met klavertje4!
@ klavertje 4: zo kijk ik naar buiten 8) Maar niet getreurd, ik ben al aan het scheppen voor je. Waar mag het naar toe?! :mrgreen:
En dit zie ik achter, vanuit de keuken. Er ligt zat, dusse komt vanaf nu jouw kant op Klavertje! :mrgreen:
Naar friesland :mrgreen: :mrgreen:
Politie Drenthe: ga de weg niet op
ASSEN - De politie in Drenthe heeft automobilisten vrijdag geadviseerd om niet de weg op te gaan. De politie kreeg vrijdagochtend ongeveer twintig meldingen van glijpartijen en gestrande auto’s, meldde een woordvoerder. Stuifsneeuw en sneeuwduinen spelen het verkeer in Drenthe parten.
Op de A37 is een vrachtwagen van de weg geraakt. Daarbij werd een 44-jarige man gewond. Hij met onbekend letsel afgevoerd naar het ziekenhuis in Hoogeveen.
Wat een prachtige sneeuwfoto’s! Sabrina, wat een uitzicht heb je! Wauw!!
Hier ligt echt niets, heerlijk hoor, mij hoor je niet klagen :mrgreen:
De kop van noord-holland ligt nu gunstig
Maar we moeten zondag wel naar Elburg, dus hoop dat het toch mee gaat vallen! Zal niet de eerste kerst zijn dat we niet kunnen komen
Tis onderwerg hoor! :mrgreen:
Uit het Eindhovens Dagblad:
Deel randweg, Eindhoven Airport en scholen dicht
vrijdag 24 december 2010 | 09:18 | Laatst bijgewerkt op: vrijdag 24 december 2010 | 11:04
EINDHOVEN - Door langdurige sneeuwval zijn de wegen in Brabant en Limburg vrijdagochtend zeer moeilijk begaanbaar. Ook verschillende scholen in de regio hebben hun deuren gesloten. Eindhoven Airport is voorlopig ook dicht. Ook bussen in Eindhoven en Helmond rijden voorlopig niet. In bijna de gehele regio wordt het afval vandaag niet opgehaald. Ook taxibedrijven hebben veel moeite om klanten te bereiken.
Eens kijken hoe het op de MArkt is, bij het Glazen Huis…
hier in Drenthe een dun laagje gevallen vannacht. Ik kon het met de bezem weg vegen. Sneeuwpoppen maken en sneeuwballen gooien gaat niet. Er ligt genoeg, maar het is te koud geweest en dus is het poedersneeuw ipv plaknsneeuw.
ik woon idd heel hoog ik woon op de 11de etage.
geweldig uitzicht .
Hier ligt in de tuin nu denk ik zo’n 40 cm sneeuw… en ik vind het alleen nog maar leuk uitzien…
Waarschijnlijk zitten we nu met de kerst thuis, dus niet naar mijn ouders en schoonouders…
Gisteren probeerd om boodschappen te doen, een ritje waar we normaal 10 minuten over doen duurde nu 1,5 uur voor daar te komen en dan nog eens terug 1,5 uur…
Waar blijft mijn Groene Kerst
De stoep voor en achter is weer geveegd en gestrooid. Nu straks even nog wat kleine dingetjes halen bij de winkel. Dat ga ik samen met Amber gezellig op de slee doen. De grote spullen hebben we gisteren al met de auto in huis gehaald. En dan mag het van mij vanmiddag/vanavond wel weer gaan sneeuwen :lol:
tamara zo ziet het er bij ons ook uit.
heb net de oprit schoon geschept,
zo gaan mn zwangerschapskilos er wel af
die is hier
Vannacht zeker weer 15 cm gevallen!
Manlief is weer gaan scheppen (hij heeft gisterenavond alles weggeschept en nu dus weer 15cm!).
We krijgen de sneeuw amper nog verwerkt zeg! :shock:
Nog niemand buiten geweest. Uitzicht naar de tuin achterom.
Achterom
Voorkant
Achterom
Van binnenuit
@crien wrote:
Tis onderwerg hoor! :mrgreen:
Uit het Eindhovens Dagblad:
Deel randweg, Eindhoven Airport en scholen dicht
vrijdag 24 december 2010 | 09:18 | Laatst bijgewerkt op: vrijdag 24 december 2010 | 11:04
EINDHOVEN - Door langdurige sneeuwval zijn de wegen in Brabant en Limburg vrijdagochtend zeer moeilijk begaanbaar. Ook verschillende scholen in de regio hebben hun deuren gesloten. Eindhoven Airport is voorlopig ook dicht. Ook bussen in Eindhoven en Helmond rijden voorlopig niet. In bijna de gehele regio wordt het afval vandaag niet opgehaald. Ook taxibedrijven hebben veel moeite om klanten te bereiken.
Eens kijken hoe het op de MArkt is, bij het Glazen Huis…
Scholen waren gisteren al gesloten…
was de laatste dag…
en op de markt bij het glazen huis is het onwijs gezellig ! :thumbup:
vanavond gaan we daar ook schaatsen :inlove:
en idd, ik heb nog geen bus zien rijden…
zo he, Donna en Tamara, wat een hoeveelheden zeg :shock:
Hier zo’n 20/25 cm schat ik… zakte er lekker in weg! Krijg een beetje skigebied gevoel… al weken snowboots aan, scneeuwschuivers langs de weg, lopende mensen, auto’s die niet wegkunnen, bergen sneeuw overal (including in mijn voortuin omdat we nu maar eens een keer het pad schoon hebben gemaakt, zoveel dat we niet eens weten waar de sneeuw te laten) bijna elke ochtend de auto weer sneeuwvrij maken, de slee staat standaard klaar… kortom, welkom in het nieuwste skidorp, ideale plek om een skihut te beginnen!! :mrgreen: Ik wil alleen net foto’s maken, zoveel sneeuw moet opgeslagen worden, maar kan het toestel niet vinden! :doh:
Ben zo blij dat Mayra gisteren al vakantie kreeg. De andere school hier in de wijk ‘draait wel gewoon’. We hebben net Ian opgehaald van het kdv met de slee maar dat is gewoon een uitputtingsslag :oops: Eén verkeerde stap en gelijk weer ischiaspijn, heerlijk…
Heb alle boodschappen die echt nodig waren maar te voet gehaald bij de plus (niet echt mijn winkel, ook nog es te duur naar mijn mening, maar ja liever wat meer betalen deze keer dan butsen met de auto :? ) en volgens mij hadden meer mensen hetzelfde idee 8)
De achtertuin
Straat
Voortuin
Het sneeuwt hier nog steeds, der zijn inmiddels nog enkele cm’s bijgekomen…
In Vaals hier kortbij hebben mensen zelfs een halve meter sneeuw gemeten, 1ste kerstdag en 2de kerstdag is er ook nog kans op sneeuw :shock: