sneeuw

het dooooooit hier enorm! de sneeuw is al vooreen groot gedeelte weer weg

@klavertje4 wrote:

echt waar joh?!

Hier is het behoorlijk koud en zeker met de wind erbij is het goed brrr om te lopen.

Het blijft hier dus ook mooi liggen tot nog toe.

Wel jammer dat je man dan weer naar het werk toe kan, want ja dooi = niet meer ingesloten zitten :mrgreen:

@mamaMarije wrote:

@klavertje4 wrote:

echt waar joh?!

Hier is het behoorlijk koud en zeker met de wind erbij is het goed brrr om te lopen.

Het blijft hier dus ook mooi liggen tot nog toe.

Wel jammer dat je man dan weer naar het werk toe kan, want ja dooi = niet meer ingesloten zitten :mrgreen:
:mrgreen: :mrgreen: jaa maar hij moet wel naar drenthe he, en daar schijnt meer te liggen :mrgreen:

Ik wil ook meer sneeuw!!! Het ligt er nog wel maar op de straten en stoepen is het bijna schoon. Ach wij houden gewoon van sneeuw, gaan over 3 weken skieen!!

ik zou vanmorgen nog naar NK Marathon toe met de kids, waren we daar, begon fenna te huilen en hield niet meer op… dus maar weer weggegaan…

Hier heeft 't vannacht flink gesneeuwd (toch zeker 4 cm erbij) en nu sneeuwt 't weer en ligt er ook weer zeker 4 cm! Ik ben benieuwd hoelang we deur nog uitkunnen! :mrgreen: .

hier in Zuid-Oost Drenthe heeft het vannacht aardig gesneeuwd. Ik ben vanmorgen 1,5 uur bezig geweest met sneeuwschuiven (het is al bijna een sport). Maar er ligt nog lang niet zoveel hier als in het zuiden van het land is gevallen afgelopen tijd. De 20/30 centimeter halen we bij lange na niet.

Het is hier de hele dag al 0 graden dus het dooit nog niet.

sneeuwt volop hier(limburg)

De doorgaande wegen zijn hier nu weer goed te berijden, maar in de wijken :thumbdown: :thumbdown: Nog steeds spiegels, en hoewel ik echt wel snap dat iedereen zijn straatje schoon wilt houden, erger ik me behoorlijk over al die hopen sneeuw die zo de weg op worden geschept.

Ow echt, we moesten de weg op!

Ten eerste een steen tegen de voorruit (van een vrachtwagen), dus die kapot (grotere barst).

Toen nog meer sneeuw, en echt extreme gladheid. Gleed gewoon op heel veel plekken weg, ook de normale doorgaande wegen.

Echt :silenced: :silenced: :silenced: :shifty:

Noord-Limburg is dit trouwens he, haha.

Hier in Leeuwarden ligt echt maar een paar milimeter sneeuw…

Het vriest hier wel, dus wat er ligt blijft liggen (toch een witte kerst gevoel waarschijnlijk 8) :mrgreen: )

ben vanochtend voor het eerst gevallen precies voor de deur van mij werk.

En laat daar nu een camera hangen, mijn collega’s zijn lachend de dag doorgekomen :mrgreen:

Hier in oost-gelderland is vanmiddag niets gevallen.

Ik was buiten met de slee aan het wandelen, en het begon wel wat donker te worden, en echt zo’n sneeuwlucht was er. Ook begon het harder en ijskoud te waaien, maar uiteindelijk viel er alleen wat heel fijne sneeuw. Je kon het nauwelijks zien. Misschien komt het vanavond nog hier, ik heb nog geen voorspellingen gekeken.

Het scheelt idd dat ik ook een weekje vrij ben, en e niet per se door hoef. En ook niet met de kinderen naar school te klepperen, dan vind ik dit weer al een stukje minder erg.

Vorige week moest ik om 7 uur op het werk beginnen, dus ik om half 7 al naar buiten om de auto schoon te krabben, wat al haast niet lukte, kwart voor 7 in de auto, rijd het hele ding niet weg. Knettervast in de sneeuw met de wielen.

Dus ik mijn vriend zijn auto gauw schoonkrabben, binnen zijn autosleutels halen, slot vastgevroren :? uiteindelijk 20 minuten te laat op het werk, bah, wat een gedoe allemaal!

hier sneeuwt het nu weer flink

Hier geen sneeuw, maar een snijdende ijskoude wind terwijl het misschien net -1 is :?

Dus ik mijn vriend zijn auto gauw schoonkrabben, binnen zijn autosleutels halen, slot vastgevroren uiteindelijk 20 minuten te laat op het werk, bah, wat een gedoe allemaal!

Dat hadden wij vorige week..wilde met de slee de kids naar school brengen afgelopen vrijdag..er lag een dik pak.
Op tijd weg om rustig te kunnen lopen (en foto's maken onderweg), kom bij de schuur....slot vast...toen ik het bijna op wilde geven schoof hij eindelijk door en ging hij open..

Snel slee gepakt, had al kostbare minuten verloren..naar de tuinpoort...slot 1...vast...wrikken,duwen..open.
Slot 2...muurvast..slot 3..muurvast...(1 haakje en 2 schuifjes).
Weer kostbare tijd kwijt...snel met kids en al door het huis naar de voordeur en moest nog hard lopen om het te redden..

Bij de auto v.d. week idem. Net alles gekrabt,bleek de binnenkant ruiten bevroren..weer krabben,besloeg de buitenkant weer en zat er weer ijzel op...snel verder krabben (deur open), binnenkant opnieuw beslagen....
Denk je een goede, redelijk nieuwe auto te hebben...eindelijk weer zicht...rij de straat uit....sta ik op een heuveltje vast in de sneeuw...

Al met al ruim op tijd de deur uit,maar toch te laat....

En dan nog...l loooove snow!

ik werd vanmorgen wakker, loop m et mijn slaap kop naar buiten om de luier van sophie weg te gooien, en zak gewoon tot ver aan mijn enkels in de sneeuw!!

en dat terwijl ik gisterenavond de stoep weer schoon had geveegd :slight_smile:

er ligt hier echt een enorm pak dus straks lekker met de slee nieuwe kerstlampjes halen! :lol: :mrgreen:

hier ook… zie mijn tuin…

zat dus een sneeuwvrij pad in het midden…

en het sneeuwd nog steeds !

heb je gemeten hoeveel sneeuw er bij jou ligt?

Hier ligt ook een pak sneeuw waar je U tegen zegt…dit heb ik niet meer gezien sinds ik kind was.

Gelukkig hoeven we niet de weg op vandaag, maar ik :pray: voor iedereen die wel de weg op moeten (aantal fam en vrienden), dat ze heelhuids overkomen…