sneeuw

het sneeuwd weer

hier ook al een uur aan het sneeuwen :lol:

Tempo en grote van de vlokken is variabel, maar het sneeuwt wel leuk door zo.

Commentaar van de kids: dan moeten we de baan opnieuw gladsleeen! Tja die baan was hier na bijna een week echt spiegeltjeglad dus ze gaan als een tierelier naar beneden :mrgreen:

Ach hebben ze weer wat te doen in de rest van de week :wink:

hier nog geen sneeuw weer. in harderwijk wel volgens mijn man… wil wel graag nog even een pakje verse sneeuw :slight_smile: :mrgreen:

wij worden nog elke keer overgeslagen

Hier is het nu al zeker 2 uur behoorlijk aan het sneeuwen.

Hoera, gezellig… Het ziet er prachtig uit zolang je niet naar buiten hoeft :wink: !

Hier geen sneeuw meer, maar ben er wel klaar mee. Tis erg mooi hoor, maar ook erg lastig op de weg. In Heemskerk is helemaal niets geveegd of gestrooid, zooitje…

hier ligt nog steeds sneeuw

van mij mag het aaaaaaallemaal weggaan

I love sneeuw! Ben eindelijk weer wakker…voel me eindelijk energiek!

Van mij mag het lekker nog lang en veel sneeuwen! Heerlijk!

Dan moet iedereen maar even een tijdje een stapje terug doen…allemaal rustig aan…we komen er wel…

Goed nadenken of je de deur echt wel uit moet,anders lekker binnen blijven en leuke dingen doen met je gezin.

Ik moet gewoon werken…tja…handig is anders…maar kom er wel…dan maar te laat…Kids zijn al dagen ziek…gun hun ook nog wel een leuke kerstvakantie met sneeuw…

Ik bereid me voor op wekenlang sneeuw…ook al gaat deze sneeuw misschien weg, zomer zal het voorlopig toch niet worden…kan het net zo goed sneeuwen…

Hier geen sneeuw, en het was hier niet zo koud vandaag volgens mij.

Wel een koude neus en koude handen tijdens het wandelen.

Morgen nog een dag werken en daarna vrij tot 4 jan, dus dan mag het wel gaan sneeuwen :mrgreen:

@mandy_d. wrote:

Dan moet iedereen maar even een tijdje een stapje terug doen…allemaal rustig aan…we komen er wel…

…zomer zal het voorlopig toch niet worden…kan het net zo goed sneeuwen…

:thumbup:

Nu met de steeds weer verse sneeuw loop ik weer iets meer als een kievit als dat ik loop als een waggelende eend :wink: dus ik vind het wel prima.

In de stad zijn de wegen hier grotendeels nog steeds niet ijsvrij, met een vers laagje sneeuw dus gegarandeerd nog gladder, maar net even weg geweest met de auto en je kan zien: iedereen is inmiddels wel gewend aan het lagere tempo van rijden en doet het dus ook (al is er gister nog wel iemand recht over een rotonde gestoken gezien de sporen in de sneeuwlaag, de scheve palen zijn allemaal van vorige week :shifty: ).

Kids zijn voorlopig nog helemaal blij met de sneeuw, zo lang ze vrij zijn mag het van mij sowieso wel liggen. Als ze weer naar school moeten… dan mag het wel iets minder, mag het ook wel goed strak en helder schaatsweer zijn tot aan maart ofzo :lol:

Onze dame vanmiddag in de tuin aan het bergbeklimmen!

ahhh moppie :inlove:

@hedwich wrote:

hier ligt nog steeds sneeuw

van mij mag het aaaaaaallemaal weggaan

Mag ik je een handje geven? Heel raar hoor, maar ik moet er gewoon niet over nadenken… Dan word ik er helemaal akelig van. Een soort claustrofobisch achtig gevoel. Net of ik niet gaan en staan kan waar ik wil… :think: Ja, ik weet het, klinkt raar, kweet het ook niet uit te leggen… (heb het ook als ze me insluiten en ik moet een parkeerplaats achteruit uitrijden… draai ik bijna door… :shifty: Pfffttt, als ik dit typ, krijg ik het al warm…) :?

jaja de vlokjes vallen hier al weer uit de lucht

gisteren was ik zo blij met mijn schoon stoepje, echter ik kan vandag weer opnieuw beginnen want er ligt weer een laag sneeuw!

:lol: :lol:

Mijn lieve buurman heeft net heel mijn stoep gedaan…

alleen met zout, vindt ik ietsjes minder,

heel mijn zeil in de gang bleekt helemaal uit !

Krijg het niet weg…

er is hier een cm of 5 verse sneeuw gevallen vannacht :lol:

Alleen errug jammer dat er ‘idioten’ zijn die het nodig vinden om om 6.15(!) uur hun stoep van de voordeur naar de auto sneeuwvrij te gaan lopen maken.

En dan niet met een bezem :twisted:

Moet zeggen dat ik daar dan echt niet blij mee ben hoor… het pad loopt recht van voordeur naar auto bij die mensen… die sneeuw ligt er vanmiddag ook echt nog wel als je weer thuiskomt uit je werk en grote kans dat dan de kinderen uit de buurt je pad al vrij hebben gemaakt om er sneeuwballen van te maken (en die verse sneeuw loop je prima op, dus dat dat 1 dagje overdag ligt … denk niet dat iemand daar een probleem mee zal hebben eerlijk gezegd).

Nou ja… onze kids zijn helemaal blij en hebben grooooooootse plannen voor een sneeuwpop. Dus hopen dat dit goeie plaksneeuw is :thumbup:

hier is ook weer genoeg gevallen!

nou hoera, hier ligt eindelijk ook 1-2 cm :lol: :mrgreen:

@klavertje4 wrote:

nou hoera, hier ligt eindelijk ook 1-2 cm :lol: :mrgreen:

ruiiiiigggg, hoe lang was je bezig met jezelf uitgraven?! :mrgreen: :wink: