sneeuw

Hier een foto van hoe het bij ons is… (in het uiterste noorden)

@Esseke wrote:

Hier een foto van hoe het bij ons is… (in het uiterste noorden)

das idd wel heel weinig.

Nou als er dames zijn die het richting hier sturen, scheep ik nog wel wat door naar jullie :wink:

En hier is het zo…

Was vanochtend om half acht, vandaar nog donker :wink:

Ik vind het nog steeds raar dat er soms in zo’n korte tijd zoveel sneeuw kan vallen. :shock:

Hier ook aardig wat :wink:

Foto’s gisterenavond laat gemaakt toen het net stopte met sneeuwen!

hier net lekker met de jongens naar buiten geweest :lol:

Ik loop niet ver momenteel, maar we hebben hier vlakbij (nog geen 2 minuten lopen hihi) een klein heuveltje waar ze prima met de kontsleetjes afkunnen en dus dikke lol. 2 vriendjes erbij en het feest was compleet. Een uur lang op en af, op en af.

Wederom een klein voordeel van het nieuw strooien/schuiven van de fietspaden… ze konden een heel eind doorglijden naar de overkant van het fietspad. Komt geen kip langs, levensgevaarlijk!

Als papa thuis is gaan ze maar naar de grote heuvel toe, dat ga ik niet redden.

zo zag de tuin er gistermorgen uit toen we wakker werden…:

20 cm sneeuw

Ook de jongste telg genieten van de sneeuw :inlove:

Leuke foto’s! :inlove:

Hier is het ook weer gaan sneeuwen, niet veel, gelukkig.

gisterenavond…

Hier in t zuiden ligt ook veel sneeuw, ik vind t geweldig. :inlove:

En zo ziet het er bij ons uit…

Hier sneeuwd het al weer!

Zullen we nu even opscheppen over de temperatuur :lol:

Min 12 hier…

Het ziet er prachtig uit. Zonnetje, roze lucht, alles wit, maar zo koud!

@lydia wrote:

Zullen we nu even opscheppen over de temperatuur :lol:

Min 12 hier…

Het ziet er prachtig uit. Zonnetje, roze lucht, alles wit, maar zo koud!

Hier idd ook zo koud, brrrr.

Ga er zo nog even op uit over de ijsbanen die onze straten heten te zijn :wink: Dat blijft met deze temperaturen ook nog wel even zo ben ik bang.

het is nu wel erg koud hoor… brrr… 11 uur en nog steeds dik 10 graden onder nul. Ik heb mijn eerste bronchitis van het jaar te pakken dus ik blijf maar even binnen nu.

Hier ook nog steeds zo vreselijk koud. En daar baal ik wel van want ik moet toch écht met 5 kinders (2 eigen kinders en 3 gastkinders) zo meteen boodschappen gaan doen…Nou ja, de 4 groten lopen wel en de kleine uk (bijna 3) pak ik lekker in met dekens op de slee.

hier is het helemaal niet zo koud vandaag!

net 1 kind gespeeld bij de buuf zodat ik slechts met 2 op pad hoefde op brillen/monturen jacht voor de middelste.

Maar voor ik weg was… het was lang geleden, maar kon nu bijna alle ramen ook aan de binnenkant krabben. De jongens moesten daar overigens erg om lachen :mrgreen: