sneeuw

Hier ligt echt véél!

Je zakt met je voeten gewoon weg.

Helaas moet Robin nog een week naar school, dus dat is wel jammer.

hier sneeuwd het nu ook weer lekker verder :thumbup:

Woon in omgeving Utrecht en een mega pak gevallen vannacht. Mijn vriend kon niet op zijn werk komen daar er geen bus te bekennen viel.

Nena vond het een te dik pak maar Lasse heeft heel wat afbanjerd in de sneeuw en ik hem ook een sneeuwengel laten maken :mrgreen:

Heb mijn auto ontdaan van een mega laag en al half uitgegraven - in de hoop dat ik morgenochtend weg kan rijden. Deur en slot even open gehad en gestart - even de boel bijhouden voor je helemala niet meer wegkomt :shifty:

ja hier sneeuwt het ook

mag dadelijk gaan werken

net lekker wezen toeren in de atuo door lelystad… paar mooie plaatjes geschoten…

maar uhm… ik wil nog meer sneeuw :mrgreen:

@Anneke wrote:

Hier ligt echt véél!

Je zakt met je voeten gewoon weg.

Helaas moet Robin nog een week naar school, dus dat is wel jammer.

Zelfde verhaal:

Veel sneeuw en nog 1 weekje naar school :?

Maar ja, “hier” is ook West-Brabant :wink:

Hier houd echt niet op met sneeuwen lijkt wel :shock:

Sneeuwschep staat binnen bij de voordeur. Kunnen we onszelf morgen uitgraven…

Het is hier vanmiddag om een uurtje of 2 begonnen en het sneeuwt nog steeds. Ik vind het ECHT ECHT ECHT niet leuk meer… :frowning:

Oh hier ligt zo’n dikke laag, en het sneeuwd nog steeds :?

Ophouden nu hoor!!! :pray:

Hier weer een flinke laag erbij in de namiddag! Het was glibberen en glijden naar huis vanaf mijn ouders. 7 km en een half uur over gedaan, hihi.

normaal gaat de wekker om half 8,

nu ga ik de kids wakker wakker…

ohhgg gossie

we gaan lopen naar school, met de slee…

Normaal met de auto 10 min rijden…

Heeft de sneeuw toch nog iets goeds,

voor mijn beenspieren dan

gab: is het bij jou erg sneeuwerig? widle vandaag naar het glazen huis met sophie, maar hier ligt er een behoorlijke laag…[/spoiler]

ja behoorlijk een dikke laag ligt er nu…

en ik heb helaas nog steeds geen goede winterbanden…

ik woon op loopafstand trouwens van de stad :wink:

ben je al bij het glazen huis geweest dan??? :mrgreen: :mrgreen: dan zal het helaas geen glazen huis gaan worden vrees ik… gisteren was het hier al geen doorkomen aan met de sneeuwval, dus denk maar niet dat ik het ga proberen dan

nou hier zijn de wegen wel goed begaanbaar, viel me erg mee vanmorgen… dacht dat het veel erger zou zijn…

maar ik heb een heerlijke wandeling achter de rug !

En bij het glazen huis is het erg gezellig, zeker op de markt,

lekker terrasje met warme chocomelk !

nou als jullie geen sneeuw meer willen stuur dan een beetje deze kant op

noord holland richting den helder hihi hier ligt bijna niks namelijk

Ik stuur het al hoor, graag zelfs!

Ga dadelijk lopend naar een vriendin van me, met de kinderwagen is geen optie dus dan maar met de slee.

Heb het badzitje op de slee vastgebonden, om de kleinste telg in te zetten :mrgreen:

hier mag het ook heen hoor!

Na de sneeuw van donderdag/vrijdag is hier ook niks meer bijgevallen… de kids hebben vakantie en er ligt genoeg om te sleeen… maar er kan nog meeeer bij er kan nog meeeer bij :dance: :mrgreen:

en hier nog niks dus helaas n iet sleeen hier

Hier heeft het gister veel gesneeuwd.

Er ligt een mooi wit pak en de kids hebben dit weekend lekker geravot in de sneeuw en natuurlijk sleetje rijden!!! :mrgreen: