Veertjeg, ik weet niet hoe en wat, maar veel van de annuleringen op Schiphol hadden te maken met gesloten aankomst of vertrekvluchten vanaf andere luchthavens.
Geloof dat jullie familie over zouden krijgen voor de kerst ed? (of was dat iemand anders :shifty: ) als het bij jullie gewoon open is verwacht ik eerlijk gezegd dat er wel ook gevlogen zal worden…
Hier helaas ook geen nieuwe sneeuw er meer bij.
Maaaaarrrr voordeel is wel dat ijsbaan gewoon open kan/ is. We kunnen met de slee over straat omdat dat ijs ligt (doet mij pijn bij het lopen, dus ik zoek randen met sneeuw, dat loopt nog wel enigzins stabiel) en dan zo de ijsbaan op met de kids.
Jongste op de slee, oudste 2 op de schaats en mama kijkt wel toe :mrgreen:
Was het niet vanwege de sneeuw op schiphol zelf dan? Bij ons is het sowieso geen probleem namelijk, want hier op het vliegveld is er maar 1 landingsbaan, niet zo moeilijk om die sneeuwvrij te houden dus…
Maar het ziet er positief uit, ik zie dat er al een heleboel vluchten binnen europa vertrokken zijn… :lol:
Maaaaarrrr voordeel is wel dat ijsbaan gewoon open kan/ is. We kunnen met de slee over straat omdat dat ijs ligt (doet mij pijn bij het lopen, dus ik zoek randen met sneeuw, dat loopt nog wel enigzins stabiel) en dan zo de ijsbaan op met de kids.
waar woon jij in drenthe dan? In Emmen is nog best wel weer veel gevallen vanacht. Niet zoveel als in het westen, maar ik moet toch wel even weer mijn stoepjes sneeuwvrij gaan maken :think:
waar woon jij in drenthe dan? In Emmen is nog best wel weer veel gevallen vanacht. Niet zoveel als in het westen, maar ik moet toch wel even weer mijn stoepjes sneeuwvrij gaan maken :think:
in ons hoofddorp … en er zal best iets bijgevallen zijn, maar niet noemenswaardig… zal misschien een cm zijn denk ik.
Oh neeeee, ik dacht dat er minder sneeuw zou vallen vandaag…
Iemand die in de buurt van schiphol woont en me kan vertellen of het daar hard heeft gesneeuwd?
Zou weer alles gecancelled worden vandaag? :think:
Hier ligt al sinds vrijdag een dik pak sneeuw…daar is afgelopen nacht nog meer bij gevallen…maar vraag me niet wat het beleid van Schiphol is…kan alleen vertellen dat het gesneeuwd heeft…niet of er geen vluchten zijn. Gisteren vlogen ze wel…zij het een stuk minder dan normaal.
Mijn schoonzus is gisteren vertrokken vanaf Schiphol, maar het was tot op het laatst (21.00u) onzeker of de vlucht nou wel of niet ging. Uiteindelijk vloog ze om 21.18u dus nauwelijks vertraging.
Het was een chaos in de hal en na de douane ook nog, zei ze. Veel inter-Europese vluchten werden gecancelled.
Maar vanmorgen belde ze al op uit sunny Caïro :dance:
EDIT; oja hier is vannacht een cm of 10 gevallen en er is nogal wat op komst. Ik verschans me in me huis 8)