sneeuw

ze hebben hier weinig tot geen schuivers/vegers… of ze zijn onzichtbaar :shifty:

mamamarije…ja leuk fesival,alleen niet erg druk dus dat was jammer, maar toch wel lekker even rondgelopen daar en meteen even de grens overgestoken voor een boodschapje…

was t gezellig in daam?

je weet dat ik daar ook woon? hihi

@kristalkindje wrote:

mamamarije…ja leuk fesival,alleen niet erg druk dus dat was jammer, maar toch wel lekker even rondgelopen daar en meteen even de grens overgestoken voor een boodschapje…

was t gezellig in daam?

je weet dat ik daar ook woon? hihi

nou ik wist uit ooit een topic dat jij daar wel ergens uit de buurt moest komen :smiley:

Was gezellige verjaardag en wij vonden het er fijn rijden :mrgreen:

Geloof trouwens best dat de kou zo’n festival bezoekersaantal beinvloed… want man wat was en is het koud.

maar als wij vanuit Ten Boer doorkachelen richting A’dam (in het klein :wink: ) komen we dan al langs huize Kristalkindje of moeten we dan nog een klein stukje door richting het eind van de wereld?

Moest wel even aan je denken toen wij zo’n verdwaalde boerderij met witte oprit in de verte zagen hihi.

@~Melanie~ wrote:

@Veertjeg wrote:
Hahahahahahaha, wat een reacties… :mrgreen:

Klopt klopt, jullie hebben helemaal gelijk! Er wonen indd maar 9 miljoen mensen in zweden, en ze hebben inderdaad niet echt een woord voor file… :think: Hoewel ik toch echt wel ns in de file heb gestaan hoor rondom stockholm… (en mn vriend maar klagen als het een beetje druk is in de spits, hij gelooft mij gewoon niet als ik vertel hoe erg het in nederland is, denkt dat ik lieg… :mrgreen: )

Maarrrr, hier worden dus wel elke nacht alle openbare wegen schoongemaakt, met grote ruimers die alle sneeuw op een grote hoop gooien en bovendien wordt er gestrooit met zout en van die kleine steentjes… Op het moment dat er hier 1 cm sneeuw valt zie je de hele nacht overal knipperende lichten van die wagens, denk dat ze in dat opzicht hier gewoon beter voorbereid zijn… En de afgelopen jaren is er toch ook wel sneeuw gevallen in nl dus misschien moeten ze maar ns investeren in sneeuwruimers en strooiwagens… :think:

Wacht effe hoor, denk je dat we hier geen sneeuwruimers en strooiwagens hebben?

Hahahahahaha, nou niet genoeg blijkbaar… :wink:

zo, hier sneeuwt het alweer bijna een uur… ligt alweer een laagje…!

@Amy82 wrote:

zo, hier sneeuwt het alweer bijna een uur… ligt alweer een laagje…!

Was ook voorspeld! En dalijk uitgerekend rond deze tijd sneeuwt het hier ook als k mn vriend van zn kerstborrel moet gaan afhalen! Bah :? maarja, gelukkig is er iemand die op mn kleine let die nu slaapt en kan ik op mn gemak rustig rijden!

*Edit: Het sneeuwt al :mrgreen:

Het sneeuwt ondertussen alweer een anderhalf uur en behoorlijk ook - woon in Zeist - volgens mij komen er wel een paar cm’s bij vannacht.

Hier sneeuwt 't echt heel hevig nu! :shock: Al wel 1,5 uur nu…

Ligt echt al flink aantal cm weer er bovenop (7-10? ong erbij al), en voorlopig sneeuwt t nog…

Denk dat we morgen toch maar thuisblijven…

@Bella wrote:

Het sneeuwt ondertussen alweer een anderhalf uur en behoorlijk ook - woon in Zeist - volgens mij komen er wel een paar cm’s bij vannacht.

Klopt! In anderhalf uur de tijd ligt alle wegen vol met sneeuw :lol:

Het sneeuwt behoorlijk :mrgreen:

Moest mn vriend van zn kerstborrel (Lunnette) halen en op de heenweg ging het wel maar op de terugweg was het veel erger terwijl ik uit Odijk kwam! :shock:

Ik kwam vanochtend uit bed, keek uit het raam en dacht echt WOW! :shock: Er is zeker 15 cm gevallen hier. Misschien wel meer. Dat word lekker sleeën vandaag :lol:

Hier ook sleeen, tjonge wat een sneeuw…ik wou dat we allemaal vakantie hadden, mijn man moet nog 2.5 uur rijden morgen bleh. Nu zal het nog wel langer zijn, maar ik ben zo’n onrustpaard :mrgreen:

Hier wordt bezuinigd op strooien, dat is een echt bewogen keuze. Zeer jammer, had dat liever ergens anders op gezien.

Maargoed, het is zoals het is.

Wel respect trouwens, voor de mannen (en vrouwen?) die hele nachten en dagen onderweg zijn om de prov. wegen sneeuwvrij te houden :thumbup:

Hier nu eindelijk ook wat meer dan het knullige laagje van de afgelopen dagen (cm of 2). Vannacht is er wel een cm of 13 bij gevallen! Straks lekker aankleden en met de slee erop uit. Even een leuk heuveltje zoeken hier in de wijk :smiley:

Oh neeeee, ik dacht dat er minder sneeuw zou vallen vandaag… :frowning:

Iemand die in de buurt van schiphol woont en me kan vertellen of het daar hard heeft gesneeuwd?

Zou weer alles gecancelled worden vandaag? :think: :cry:

Hier is ook erg veel gevallen en we moeten eigenlijk naar een kinderverjaardag maar vrees dat dat niet gaat lukken zo veel ligt er!

Was vorig jaar precies het zelfde rond deze tijd namelijk want toen konden we ook niet gaan vanwege de sneeuw!

@Veertjeg wrote:

Oh neeeee, ik dacht dat er minder sneeuw zou vallen vandaag… :frowning:

Iemand die in de buurt van schiphol woont en me kan vertellen of het daar hard heeft gesneeuwd?

Zou weer alles gecancelled worden vandaag? :think: :cry:

Ga je zelf op reis? Anders even je vliegtuigmaatschapij bellen!

Wow :shock: Ik denk wel cm of 20 :lol: Mn autobanden staan met de helft onder de sneeuw! :mrgreen:

hier ligt helemaal weer niks!!

Hier dus ook niets gevallen, ik vind dat dan weer niet erg maar mijn kindjes wel :cry:

Die kijken nu al 2 dagen uit naar nieuwe sneeuw en het komt maar niet hier…

hier is het eindelijk Mooi wit…

maar is alweer aan het smelten…

Veertjeg, ik weet niet hoe en wat, maar veel van de annuleringen op Schiphol hadden te maken met gesloten aankomst of vertrekvluchten vanaf andere luchthavens.

Geloof dat jullie familie over zouden krijgen voor de kerst ed? (of was dat iemand anders :shifty: ) als het bij jullie gewoon open is verwacht ik eerlijk gezegd dat er wel ook gevlogen zal worden…

Hier helaas ook geen nieuwe sneeuw er meer bij.

Maaaaarrrr voordeel is wel dat ijsbaan gewoon open kan/ is. We kunnen met de slee over straat omdat dat ijs ligt (doet mij pijn bij het lopen, dus ik zoek randen met sneeuw, dat loopt nog wel enigzins stabiel) en dan zo de ijsbaan op met de kids.

Jongste op de slee, oudste 2 op de schaats en mama kijkt wel toe :mrgreen: