sneeuw

Hopelijk wordt het dit weekend wat beter. We hebben morgen feest in Wolvega en slapen dan bij mn ouders. En zondag moeten we naar Witteveen :slight_smile:

Zondagavond gaan we weer terug naar huis, 2,5 uur rijden. Als de snelwegen maar schoon zijn zodat we rustig naar huis kunnen rijden.

Hier sneeuwt het ook weer flink, ben benieuwd hoelang het doorzet weer…

@crien wrote:

@jorien wrote:
Hier begon het rond 9 uur te sneeuwen. Er lag een klein laagje. Na heel de ochtend op school bezig te zijn geweest weer met de slee naar huis en nog steeds sneeuw!

Rond 4 uur hield het op en er ligt zeker zo’n 25 cm sneeuw. Bij Wessel kwam het tot over zien knieen!!

Ben ook niet meer op pad gegaan. We moesten eigenlijk schaatsen, maar ben blij dat ik niet ben gegaan.

:shock: waar is dat???

Haarlem! de sneeuw is ook voornamelijk over dit gedeelte van Nederland gegaan.

Morgen met de kids lekker naar de duinen en glijden maar!

Wauw! Gaaf zeg! Ik zal je laten zien hoe mijn plaats er bij lag vanmiddag :o

op de tegeltjes weggevroren en op de voegen (onkruid 8) ) blijven liggen

Hier is gister en vanacht zoveel gevallen echt sneeuwstorm vanacht en gister avond.

Alles is glad mijn ouders stonden ergens vast op een heuvel zijn 15 auto’s omgedraaid omdat ze gewoon niet meer vooruit kwamen.

incl. mijn ouders dus ze zijn omgereden een half uur.

zou het hele weekend zo blijven hebben ze gemeld.

viel me trouwens op normaal zie je de takken enzo wit maar de boomstammen niet.

Nu z’n plak sneeuw dat de borden,boomstammen en zelfs de muren van de flat gewoon wit zijn.

mooi zeg Crien!

Hier heb ik daarstraks 24 cm gemeten!!!

Fototjes van de tuin:

(Hoe doen jullie dat zo mooi met omschrijving enzo?)

Jeetje Noekie :shock: Ook al zo’n pak!

Jup, Noord-Holland he :wink:

Spijkenisse vandaag :slight_smile:

Mooi altijd he, besneeuwde bomen! Prachtig!

Ook al zo;n lading daar in Spijkcity 8)

@Mutsie86 wrote:

Wauw E.lias, wat kun jij een grote sneeuwpop maken! :mrgreen: :inlove: :thumbup:

Nou…min of meer is het ook Eli’s kunstwerk…hij nam een grote sneeuwbal mee van school (Jo ophalen) op de slee…hebben hem even in de vooruitn gelegd (tuindeur was dichtgevroren) en zijn hem later naar de achtertuin gaan rollen (80% Eli, 20% ik). Tegen de tijd dat we achterom waren was de onderste bal onstaan…

Ik had nog wel een foto gemaakt met mijn mobieltje van de boom waar ik vanuit mijn kantoor op uitkijk…

Zooooo wat erg zeg! Was in A.dam… Dacht nog dat het wel mee zou vallen maar eenmaal in A.dam werd er weeralarm code rood afgegeven. Was expres om 1 uur weggegaan zodat ik op tijd thuis zou zijn maar niets was minder waar. Heb er 3,5u over gedaan om thuis te komen! `

Maar het was me een autodagje wel :mrgreen:

@natasja wrote:

oh, wat zou ik ook graag 30 cm sneeuw willen :inlove:
Nou…zo handig vind ik het niet.

Maar goed ik heb sowieso niet zoveel met sneeuw…

25 a 30 cm…weer…vorig jaar 16 december was haarlem ook al zo pineut… :roll:

en het is gewoon nog herfst he… de winter moet nog beginnen…

Hier is kei veel gevallen en de straat was gisteren net een ijsbaan dus ik hoop dat het vandaag mee valt want moet er wel door heen voor boodschappen!!!

En dan vanmiddag lekker sleeeen met me schatje!!!

De ambulance hoorde ik net al 2 keer…

Jeetje, wat een drama toch in nederland, hahahaha…

Beetje sneeuw en het hele land ligt overhoop… :mrgreen:

Wij hebben al ongeveer een maand een halve meter sneeuw liggen, maar het leven gaat hier gewoon door hoor… :inlove:

grappig is dat he. Een bevriend stel van ons uit finland moest er ook al zo om lachen, ze wonen daar nu anderhalf jaar en zijn er al helemaal aan gewend.

Hier was het gister ook chaos, gek om te zien wel. Idd busjes die niet over de meest lullige heuveltjes heenkwamen, de grote weg was gewoon een ijsbaan.

Ik ben bijna drie uur aan het wandelen geweest om de kinderen uit school te halen :shock: 12 km is dat ongeveer, maar met de kinderen deed ik er een stuk langer over, die wilden natuurlijk steeds even met de sneeuw spelen en ik liep ook steeds minder makkelijk doordat het zo glad was.