@Jiska wrote:
@Vicky wrote::roll: :evil:![]()
8) mis zwemkleren en een zonnebril
Ik ook :roll: :mrgreen:
Heb eergisteren nog bikini's staan passen toen het buiten vroor :lol: En er nog 2 gevonden die passen ook :mrgreen:
@Jiska wrote:
@Vicky wrote::roll: :evil:![]()
@Vicky wrote:
@Jiska wrote:@Vicky wrote::roll: :evil:![]()
Ik ook :roll: :mrgreen:
Heb eergisteren nog bikini's staan passen toen het buiten vroor :lol: En er nog 2 gevonden die passen ook :mrgreen:
ja als het zo blijft sneeuwen loop ik straks 24/7 dronken rond met al die cocktails :mrgreen:
hier is het ook zo mooi! Als ik voor uit het raam kijk is het helemaal grijs en achter is het blauw met zon. En het is al een tijdje droog… Benieuwd of hier nog meer gaat komen, heb het idee dat de buien Spijkenisse voorbij gaan…
moest eind van de ochtend met de middelste naar het zhuis voor oogcontrole en de straat in de wijk is zeg maar zo’n laag ijs van 4 cm dik… maar rustig aan kom je er wel.
Wil je de ring op… maar een auto ergens vooraan moet dan natuurlijk wel eerst aan de kant… en die kon dus niet… die kreeg met zijn achterwielen geen grip op de ijslaag die ook nog eens opgehoogd was met het sneeuw van de ringweg (dubieus veegbeleid blijf ik dat vinden… een weg vrij maken en het dan op de aansluiting of het fietspad mikken :roll: ).
Uiteindelijk besloten dat ik met mijn zwangere buik toch weinig voor die man kon betekenen en heel sociaal er omheen gereden :shifty: :oops: en na een klein stukje ringweg weer over een ijsbaan richting zhuis.
Iedereen rijdt gelukkig wel heel voorzichtig, maar door die harde ijslaag heb je gewoon afentoe het idee op je velgen te rijden, wat een kabaal zeg!
De sneeuw in de wijk blijft mooi :thumbup: oudste is nu sleeen met 2 vriendjes :lol:
Net anderhalf uur gereden over een stuk waar ik normaal een half uurtje over doe en dan nog wel grotendeels op de snelweg :shock:
Ik heb echt kramp in mijn armen. Ik rij nog op zomerbandjes :mrgreen:
@Amy82 wrote:
hier is het ook zo mooi! Als ik voor uit het raam kijk is het helemaal grijs en achter is het blauw met zon. En het is al een tijdje droog… Benieuwd of hier nog meer gaat komen, heb het idee dat de buien Spijkenisse voorbij gaan…
weet je wat ik niet snap , gister was er iemand die moest zo nodig het groene licht halen en die gaf dus gas. Bij de bocht stond hij dwars op de weg gooooh gek he. Tis dat wij dat zagen en dus niet gelijk wegreden bij groen licht anders hadden we er vol tegen aan gezeten.
Dat je groen licht wilt halen in de lente/zomer ok maar niet als het glad is :wall:
Hier is al minimaal 15 cm gevallen en het sneeuwt nog steeds! :lol:
Heerlijk, straks maar ff een slee kopen :mrgreen:
hier helemaal niks (leeuwarden)
yay eindelijk sneeuw… en man lief is richting huis… hij moest tot 11 uur vanavond maar ging niet door dus werd het 5 uur en nu is ie al lekker om half 4 thuis… :lol: :lol: :lol:
zo lekker naar de kerstmarkt en AH voor hapjes proeven.
Hoofddorp…
@aapie wrote:
@Amy82 wrote:hier is het ook zo mooi! Als ik voor uit het raam kijk is het helemaal grijs en achter is het blauw met zon. En het is al een tijdje droog… Benieuwd of hier nog meer gaat komen, heb het idee dat de buien Spijkenisse voorbij gaan…
Hier iemand uit zwijndrecht en ook hier al weer een tijd droog en een zonnetje.
Als ik naar de 24uurs verwachting op buienradar kijk komt er vannacht nog flink wat sneeuw.
Volgens mij vriest het nu trouwens ook niet.
hier ligt bijna niks en is vandaag ook niks gevallen… we zouden morgen naar apeldoorn… maar ik weet niet of we gaan
als ik die foto’s op de telegraafsite zie van hoe het er nu aan toe gaat op de weg dan ben ik blij dat het hier niet zo is!
@Dynasty wrote:
@aapie wrote:@Amy82 wrote:hier is het ook zo mooi! Als ik voor uit het raam kijk is het helemaal grijs en achter is het blauw met zon. En het is al een tijdje droog… Benieuwd of hier nog meer gaat komen, heb het idee dat de buien Spijkenisse voorbij gaan…
Hier iemand uit zwijndrecht en ook hier al weer een tijd droog en een zonnetje.
Als ik naar de 24uurs verwachting op buienradar kijk komt er vannacht nog flink wat sneeuw.
Volgens mij vriest het nu trouwens ook niet.
Hier in rotterdam is het al weer eff droog… sinds 12uur denk ik?
een hele donker grijze lucht en het blauw is ver te zoeken
ligt zeker wel 10 tot 15 cm sneeuw :mrgreen:
Net op het terein naast de kuip (Daar wonen wij) lekker wezen sleeën met hail… geweldig vond ze het… maar ik kreeg maar koude enkels (hoge sneakers aan maar het is zo hoog dat als je 1 stap zeg je gewoon inzakt tot je enkels)
Hier in Almere sneeuwt het nog steeds…En ja ik kan niet anders zeggen dat ik echt een hekel aan sneeuw heb. Maar zoonlief vind het erg leuk dus ja…slee bij de buurman maar weer even geleent.
Straks kerst wandeling van het KDV dat zal nu wel extra feest worden met al die sneeuw hahaha
Enige nadeel is dat manlief bijna niet meer thuis kan komen met de trein straks maar we zien wel :think: Anders rustig nachtje met een bed voor me alleen :mrgreen:
het sneeuwt hier nu ook weer
hier is t nog niet zo extreem mag van mij ook nog wel een uurtje wachten eigenlijk want ik moet moet nog een stuk rijden zo om mn zoon op te halen
klavertje, in Apeldoorn valt het mee. Er ligt hier zo’n 6 cm.
groetjes Suzanne