geen sneeuw hier…
alleen gladde wegen
Ik ben net een half uur bezig geweest de auto sneeuwvrij te krijgen voor morgen. Er nog wel zo’n dek op gelegd.
Leerlingen hier hadden vandaag sneeuwvrij…
Hier ligt nu eenheelklein beetje!!!
nou, 5 minuten na mijn vorige post was het alweer droog…
Ben benieuwd naar morgen, ze voorspellen voor het zuidwesten toch flink wat sneeuw…
Lydia, ik weet niet of je er wel bent met het sneeuwvrij maken van de auto. Dat heb ik ook netjes gedaan maar toen ik net iets uit mijn auto wilde pakken waren de deuren vastgevroren :evil: Maar goed, dat zien we morgen wel weer
We gaan morgen lopend met slee naar school heb ik Victor belooft. :mrgreen: Ik ga zitten en hij zorgt maar dat ik op school kom :thumbup: Ik denk niet dat dat zijn bedoeling is hahaha.
Leuk allemaal hoor :dance:
Hier sneeuwt het al sinds vanmorgen aan ee stuk door, der zal hier nu zo’n 10 cm ligen denk ik… alles wit… ziet er wel mooi uit
Hier ook sneeuw HELAAS!
Was zo blij dat het weg was. kunnen straks 50 km gaan rijden door die rot sneeuw!
Hier ook een flinke laag, blegh!
Ik zag net de ganzen en de zwanen met een dikke laag sneeuw op hun rug voorbij zwemmen, zag er heel apart uit.
Zelfs alle eendjes en meerkoetjes hebben een wit dekentje op hun rug.
Tis helaas nog te donker om er foto’s van te maken.
Maar hoop in ieder geval dat manlief nog een beetje op zijn werk komt deze ochtend :?
@Thessa wrote:
Hier ook een flinke laag, blegh!
Ik zag net de ganzen en de zwanen met een dikke laag sneeuw op hun rug voorbij zwemmen, zag er heel apart uit.
Zelfs alle eendjes en meerkoetjes hebben een wit dekentje op hun rug.
Tis helaas nog te donker om er foto’s van te maken.
Maar hoop in ieder geval dat manlief nog een beetje op zijn werk komt deze ochtend :?
hihi dat ze dat niet afschudden eigenlijk.
Overigens … dat ze kunnen zwemmen bij jullie! Hier zit alles stevig dicht gevroren (tot groot ongenoegen van onze jongste, want bij elk stuk ijs is het ‘eend nou? eend weg? ijs!’ )
hier een vet pak sneeuw… nogal zwaar fietsen, pfieeuw
manlief had de heren naar school gebracht en komt er net weer in…
Hij komt de wijk niet uit :o
Wij moeten over een rotonde eruit en gister na de regen is het gaan sneeuwen en vriezen en er is geen dr*l gedaan… alles en iedereen glibbert dus de verkeerde afslag van de rotonde af en er is geen doorkomen aan.
Toppunt is wel dat ze hier nu net door de straat komen te strooien… en wij zijn dus een straat die normaliter als laatste of niet aan de beurt komt!!! :roll:
Ik moet om 11uur mijn zoon ophalen, vertrek zo alvast… moet met de bus en heb gister met de auto al gemerkt hoe glad het is, zijn bijna tegen de auto voor ons geknalt omdat mijn chauffeur wel remde maar de auto gewoon doorgleed, dood eng!
Maar wil nu wel graag mijn manneke weer thuis hebben , dus ik moet er maar weer door. Glibberen over de ijsbanen naar de bushalte… pffff!
Gelukkig hierna 2 weken vakantie! :dance:
ik vind die sneeuw niet eens zo heel erg, hoef maar kleine stukjes te rijden. Maar dat mensen dan bij school overal die auto’s neer mikken, in de bocht en wat dan ook dat snap ik niet!!
Alsof ze schade willen
ohhh vanochtend bij het opstaan zag ik het al: Sneeuw! :thumbdown:
En sneeuwt nu gewoon door ook. Getsie.
ik wil sneeuw… er was gister 10 cm belooft en der is niks… mopper :naughty: :snooty:
tis wel glad en moet nog naar de winkel en ik ga dus niet lopen of fietsen…
ik wil dus sneeuw :mrgreen:
Uiteraard hier ook een megapak…kon er alleen met de slee doorheen komen…
Leuk,leuk,leuk!!!
Hier gisteren heul lang regen… en ineens wat hagel en daaroverheen: sneeuw. Tja toen bleef 't liggen :evil: . Nu ligt 'r op de straat en fietspad een spiegel van ijs en sneeuw; spekglad. De ene na de andere fietser gaat onderuit… Als een auto moet stoppen voor 't fietspad komt 'ie niet meer van z’n plek af (da’s wel grappig)
De sneeuw plakt prachtig op de bomen. Dat is dan weer wel mooi maar voor de rest… :thumbdown:
Ik moet straks naar Bilthoven en het begint hier nu al weer te sneeuwen
@kimmiejj wrote:
Hier ook sneeuw HELAAS!
Was zo blij dat het weg was. kunnen straks 50 km gaan rijden door die rot sneeuw!
Nou zijn alweer thuis!
Konden er niet doorheen komen. waren 1 uur onderweg en nog spijkenisse niet uit.
@kimmiejj wrote:
@kimmiejj wrote:Hier ook sneeuw HELAAS!
Nou zijn alweer thuis!
Konden er niet doorheen komen. waren 1 uur onderweg en nog spijkenisse niet uit.
Ja, zag op 't rtl-nieuws dat het bij jullie helemaal erg is hè…
Ja zelfs hier(nabij den Haag), ligt een heel pak sneeuw.
Het is pikdonker en het sneeuwt nog steeds best hard.
Leuk begin van de vakantie.
Hopelijk is het vanmiddag droog en dan kunnen we gaan sleeën :lol: :lol: