sneeuw

In een half uur tijd is er al een paar cm gevallen. Het ziet er betoverend uit hier. Alles is wit.

@Gab wrote:

@lydia wrote:
Het gaat er hier weer heftig aan toe. Het ziet er fantastisch uit moet ik

zeggen.

Ruilen ?

jullie regen ??

ikke sneeuw ??

wie weet komt het nog bij jou hoor… want toen ik hier vanmorgen opstond werd ik wakker van de regen op het raam… en het heeft de hele dag geregend… tot 14.30 uur ongeveer en nu ligt er een heel behoorlijk pak sneeuw inmiddels :lol:

Een half uur geleden lag er nog vrijwel niets … en nu is het helemaal wit. Ik ben benieuwd hoe het er over een uurtje uit ziet :lol: :lol: :lol:

pff nou hier alleen maar regen hoor. als ik op buienradar kijk, heeft gewoon heel nederland weer eens sneeuw, wij niet :evil: heb over 10 minuten weekend, dus laat die sneeuw maar komen :mrgreen:

Het sneeuwt hier eindelijk… Maar er blijft NIKS liggen omdat alles zeik en zeik nat is! :frowning: :frowning: :frowning: :frowning:

hier ook geen sneeuw te bekennen. al is het de hele dag wel enorm donker…

het sneeuwd hard

ligt een pak sneeuw

Hier in West-Brabant is ook net de regen (de heeele dag :? ) ineens overgegaan in sneeuw!

@Fleur wrote:

Vanmorgen lag hier weer een klein laagje sneeuw. Inmiddels is dat allemaal weer weg en het regent gewoon, bah! Wat was het vanmorgen nog ontzettend donker toen de kinders naar school moesten :shock:

Sinds een uurtje is de regen overgegaan in sneeuw en het blijft ook liggen. Precies toen we de kinders (op 2 locaties, heeeel fijn) naar hun kerstdiner mochten brengen…

hier nu ook sneeuw

hier ook :lol:

klein beetje… maar de kids zijn helemaal blij !

Hier nu een paar millimeter

Ik hoop voor het eerst in mijn leven dat het vannacht en morgen niet gaat sneeuwen :pray: Wij moeten namelijk met z’n allen met de trein naar familie in het midden van het land (wij wonen in Friesland)…en onze auto is kapot :?

hier net als vorig jaar de oudste 2 met de slee naar school gebracht voor hun kerstviering :lol:

Maakt het wel heel speciaal hoor… allemaal mensen met sleetjes met kinderen erop tegenkomend.

En volwassenen zijn ook net kinderen :mrgreen:

Nadat de kids in school waren gingen er een paar los met sneeuwballen.

@mamaMarije wrote:

hier net als vorig jaar de oudste 2 met de slee naar school gebracht voor hun kerstviering :lol:

Maakt het wel heel speciaal hoor… allemaal mensen met sleetjes met kinderen erop tegenkomend.

Ik ben op de slee van de heuvel gegaan bij school :oops: :mrgreen:

@juulke wrote:

@mamaMarije wrote:

Ik ben op de slee van de heuvel gegaan bij school :oops: :mrgreen:

Ben bang dat de slee het bij ons dan begeeft :o

(alhoewel… ben pas 4 kilo aangekomen, dus dat zou de reden niet mogen zijn).

Maar heerlijk toch!

Vorig jaar zat ik ook op de kontslee met de heren de heuvel af hoor… al was ik wel een stuk banger als zij. Als kind doe je gewoon en zie je geen gevaar :lol:

@mamaMarije wrote:

Ik had ook een deja vu :wink: Er is niks sfeervoller om een kerstdiner te hebben en dan in de sneeuw met kerstmuziek op school aan te komen :smiley: Net als vorig jaar dus! Alleen was het toen de eerste sneeuw van het jaar, nu is de nieuwigheid er allang af :wink:

@Fleur wrote:

@mamaMarije wrote:

Ik had ook een deja vu :wink: Er is niks sfeervoller om een kerstdiner te hebben en dan in de sneeuw met kerstmuziek op school aan te komen :smiley: Net als vorig jaar dus! Alleen was het toen de eerste sneeuw van het jaar, nu is de nieuwigheid er allang af :wink:

Vind je? hier is nog niet zo heel veel sneeuw gevallen… misschien 1 of 2 goeie pakken sneeuw… als er iets goed zou blijven liggen een tijdje zou ik echt blij zijn :mrgreen:

Van mij mag het wel even stoppen, zoonlief is zaterdag jarig en dan is het weer een domper dat veel mensen afzeggen vorig jaar ook al namelijk

@Karin1981 wrote:

Van mij mag het wel even stoppen, zoonlief is zaterdag jarig en dan is het weer een domper dat veel mensen afzeggen vorig jaar ook al namelijk

wij vieren zondag hail haar verjaardag… met veel fam en ook wat oudere kinderen ik hoop juist dat het wat meer sneeuwt zodat hun lekker buiten kunnen spelen :mrgreen:

Alle wegen worden hier toch gestrooid en het meeste zitten ze op de snelweg en daarna op algemene wegen die ‘belangrijk’ zijn

hier nu grote dikke vlokken en het blijft liggen! :lol: