sneeuw

Hier een heleboel sneeuw :roll:

Als ik zo op buien rader kijk…

Krijgen we (helaas) geen witte kerst !

godzijdank geen sneeuw, hou er zo niet van ook niet met kerst.

pfft baal echt… de hele dag al regen regen en nog meer regen… als het nou sneeuw was kon ik lekker met hail gaan sleeën maar nu … blegh!!!

Dat inie minie laagje van dinsdag was binnen 10 min al weg :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown:

ik wil sneeuw in rotterdam!!! :mrgreen: :mrgreen:

Regen, regen, regen… Wat ongezellig zeg…

Ik had wel op een beetje sneeuw gehoopt…

natte sneeuw

derrie buiten nu

Hier blijft het maar regenen…bah bah!

Hier (Enschede) sneeuw, sneeuw, sneeuw, en ook nog een beetje sneeuw…

En er komt nog veeeeeeeeeeeeeel meer hier, voor zover ik begreep…

Gelukkig hebben we vanaf morgen vakantie! :lol:

Hier ook alleen maar regen, het lijkt wel herfst :?

sneeuw, sneeuw en nog eens sneeuw. Het is alleen 0,6 graad boven nul en het is een gladde bedoeling op de stoep en straten.

De vlokken worden op dit moment wel steeds dikker en hieren daar blijft het nu weer liggen en de temperatuur daalt dus ik verwacht eigenlijk wel met de slee vanavond op pad te kunnen.

Wat oneerlijk zeg, ik wil ook sneeuw, alhoewel we moeten morgen naar Rotterdam :think: Ach dat zien we dan wel weer :wink:

Hier is het de hele dag drap geweest met natte sneeuw, maar nu kijk ik naar buiten en het wordt wit :shock: dikke vlokken en de wegen zijn allemaal weer wit gesneeuwt :mrgreen:

hier ook!

En nu blijft het hier ook weer liggen op de weg.

Ik hoop dat het hard genoeg gaat om over een half uurtje met de slee richting school te kunnen (en anders trek ik wel wat harder :mrgreen:).

Nou jaaaaaaaaaaaaa zeg, echt dit geloof je niet, van de een op andere minuut is de regen overgegaan in sneeuw :shock:

hier nog steeds natte sneeuw

al gaat het wat over in regen naar mijn idee

he he ineens dikke vlokken sneeuw… blijft nog niet echt liggen maar als het maar zo door gaat dan vind ik het best.

:lol: laat maar vallen :lol: laat maar vallen… :lol: lekkere dikke pak sneeeeeuw… :lol:

zoveel beter dan dat grijze weer waar je bijna depri van word

Om 14.20 uur liep ik door de regen van mijn auto richting fysio… om 14.25 uur stapte ik daar de deur in terwijl er dikke vlokken sneeuw vielen.

Een dik halfuur later kwam ik weer naar buiten, het sneeuwde enorm en er lag een paar cm sneeuw :shock:

Voordeel: ik kon nu gewoon van mijn auto naar huis lopen :lol:

Vanavond dus idd met de slee naar school voor de oudste 2 :thumbup:

Het gaat er hier weer heftig aan toe. Het ziet er fantastisch uit moet ik

zeggen.

@lydia wrote:

Het gaat er hier weer heftig aan toe. Het ziet er fantastisch uit moet ik

zeggen.

Ruilen ?

jullie regen ??

ikke sneeuw ??