sneeuw

Hier sneeuwt het al weer. Het gaat nog niet hard, maar er ligt wel een dun vers laagje over de oude laag. Dus de slee staat weer klaar.

hier regent het

Hier regent het ook, nog geen vlokje sneeuw te bekennen.

Het is hier 0 graden en het zit net tegen dooi aan. De weg is spekglad. Op buienradar komt er over een uur een enorme berg aan zo te zien. Nu nog zien of dat natte of droge sneeuw gaat worden.

Hier sneeuw… zucht…

@crien wrote:

Morgen ten oosten van de lijn Eindhoven-Assen sneeuw…

En waar ik al een beetje bang voor was... wij zitten op die lijn en gewoon alleen maar regen :wall:
Aangezien het afgelopen nacht wel gevroren heeft en er nog sneeuw lag weer 1 grote glibber en glij bende :thumbdown:

@mamaMarije wrote:

@crien wrote:
Morgen ten oosten van de lijn Eindhoven-Assen sneeuw…

En waar ik al een beetje bang voor was... wij zitten op die lijn en gewoon alleen maar regen :wall:
Aangezien het afgelopen nacht wel gevroren heeft en er nog sneeuw lag weer 1 grote glibber en glij bende :thumbdown:

Alle kinderen hier liepen met de fiets aan de hand naar school idd. Glad!

@Vicky wrote:

Hier sneeuw… zucht…

Hey Vicky, zat jij niet in je eigen tropische zwemparadijs met exotische cocktails?!

Hier zijn de mannen van de gemeentewerf als een idioot aan het werk om bladeren op te ruimen voor de sneeuw komt. Gelukkig hebben ze het plantsoen grennzend aan onze oprit als eerste gedaan, lief he.

Rond half 12 zullen hier de eerste vlokjes dwarrelen :?

Ik moet morgen naar Bilthoven en sch**t 7 kleuren str*nt als het zo sneeuwt :frowning: Maar mijn vorige afspraak bij de therapeut heb ik ook al afgezegd vanwege de sneeuw en heb nu zo’n last ondertussen; ik moet nu eigenlijk echt wel… Ohhhhh duim voor me dat het allemaal mee gaat vallen :pray:

het is hier nog droog maar het is zo donker. he bde lampen aan in huis anders zie ik hier niks…

hoop dat er zo sneeuw valt.

armen op de vensterbank, hoofd op handen en loert naar buiten door het raam :mrgreen:

hier regent het, bah!!

hier begint het met sneeuw(limburg)

het is hier 4 graden

@crien wrote:

@Vicky wrote:
Hier sneeuw… zucht…

Hey Vicky, zat jij niet in je eigen tropische zwemparadijs met exotische cocktails?!

Ja... alleen jammer dat ik daar uit moet om Kaylee straks van school te halen en vanmiddag naar haar kerstdiner te brengen :mrgreen: Misschien de palmboom vastmaken aan mijn fiets :think: :mrgreen:

hier is het vooral alleen maar donker :?

Hier regen, bah!

volgens mij heeft het knmi gelijk en piet niet!

Vanmorgen lag hier weer een klein laagje sneeuw. Inmiddels is dat allemaal weer weg en het regent gewoon, bah! Wat was het vanmorgen nog ontzettend donker toen de kinders naar school moesten :shock:

regen :cry:

Geen idee waar ze die sneeuw vandaan willen halen,

hier alleen maar regen :?

En dan ook nog een heleboel regen :thumbdown: