sneeuw

ik ben een giga egoist :angel:

het mag van mij tot na oud en nieuwe wel een beetje zacht weer blijven…ik vlieg 26 december voor het eerst sinds 22 jaar naar mn zus in schotland…met mn twee meisje, mn mannen blijven thuis…

ik zou zooo balen als we door weersomstandigheden niet konden vliegen

daarna wil ik wel weer insneeuwen hihi

sorry…echt HEEL erg egoistisch van me :oops:

hier ligt op dit moment bijna 10 cm sneeuw en eht sneeuwt nog steeds :dance: :dance: :dance:

Hier net 1 dag met de fiets op en neer naar school geweest vandaag… en nu ligt er weer sneeuw.

Hoop dat het niet zo glad is morgen, anders de buuf weer lief aankijken of zij de heren mee wil nemen naar en van school :wink:

Hier sneeuwt het ook alweer een tijdje

Was echt heel blij dat die sneeuw eindelijk was van het weekend, maar helaas sneeuw het alweer :frowning:

Ik hoop echt dat ze beter strooien dan vorige keer, vorige keer was het bijna niet te doen.

Van mij mag het voorjaar weer beginnen :D, ok kou vind ik totaal niet erg, tis meer die gladheid en die sneeuw…

Ik vind het ook echt geen doen met de fiets door de sneeuw hoor,

zeker niet met een kind voor of achterop.

En een 5-jarige die het fietsen op de weg zowieso al niet goed genoeg oder controle heeft.

Vorige week ging er een fietser keihard onderuit, kwam midden op de weg terecht, vlak voor mijn auto. Vind het echt gevaarlijk als het zo glad is, vooral ook omdat fietsers die gladheid niet ernstig genoeg inschatten.

En verder, ik ben persoonlijk niet zo’n liefhebber van sneeuw. Ik heb een hekel aan de kou, de gladheid, er steeds maar door moeten klepperen, de auto’s en oprit steeds sneeuwvrij maken, en ik heb nog steeds geen snowboots, dus ik heb constant natte, ijskoude voeten die er steeds pijn van gaan doen.

Maar goed, er zit ook een andere kant aan natuurlijk, het is heerlijk om de kinderen in de sneeuw te zien spelen, mooie winterfoto’s van ze maken ingepakt in sjaals en mutsjes :inlove:

Zorgen dat alles bijtijds klaar is overdag, en 's avonds niets afspreken, om om 7 uur al in bad te gaan en in de warme pyama op de bank te kruipen, heelijk!

En uiteraard, vers sneeuw is natuulijk een supermooi gezicht, zeker nu de kerstlichtjes en kerstboompjes overal staan.

het heeft hier vanmiddag even gesneeuwd daarna niet meer :frowning: je kon net de stenen niet meer zien en toen stopte het :frowning:

van een uurtje geleden

Je kunt hier onmogelijk de weg op… Sneeuw en ijs.

Hier ligt hillemaal niks :shifty:

:lol:

In de stad groningen ligt nagenoeg geen sneeuw. Wel regen daar (en een beetje sneeuw. Wij wonen 20 km van de stad af en daar ligt een leuke hoeveelheid sneeuw.

Grappig dat het zo kan verschillen op relatief korte afstand.

Zo wat een sneeuwfoto! En dat is echt van vandaag?

Hier ligt dus helemaal niets, nada, noppes

ja van 19.00 uur.

hebben we een sneeuwballen gevecht gehouden.

en er ligt nu nog meer.

hoop morgen ook nog, lekker met de slee

Ik kom net van buiten maar ik ga morgen dus om half acht weg ipv acht uur… De wegen hier zijn spekglad en er ligt een behoorlijk pak sneeuw. Het is net 2 dagen weg :shifty:

hier is echt echt raar …

voor mijn stoep en 6 huizen…

helemaal geen sneeuw…

Daarna in de straat is alles wit :shock:

@kristalkindje wrote:

ik ben een giga egoist :angel:

het mag van mij tot na oud en nieuwe wel een beetje zacht weer blijven…ik vlieg 26 december voor het eerst sinds 22 jaar naar mn zus in schotland…met mn twee meisje, mn mannen blijven thuis…

ik zou zooo balen als we door weersomstandigheden niet konden vliegen

daarna wil ik wel weer insneeuwen hihi

sorry…echt HEEL erg egoistisch van me :oops:
uhm dan doe ik egoistisch mee… het mag van mij nu wel wegblijven tot iig 2 januari! anders gaan onze 3 dagen weg misschien niet door :wink:

@Gab wrote:

hier is echt echt raar …

voor mijn stoep en 6 huizen…

helemaal geen sneeuw…

Daarna in de straat is alles wit :shock:
huh apart!

hier konden we vanmorgen wel op schaatsen naar school, zo glad was het!

hier was alles één grote ijsbaan, bijna wel schaatsbaar inderdaad.

Gelukkig kreeg ik vanaf het schoolplein hulp in de vorm van een buggy waar ik achter mocht lopen en daarna een lift naar de supermarkt en naar huis, vanmiddag haalt ze me ook weer op! :thumbup:

hier ook spek en spekglad.

Werd om 8 uur gebeld door de buuf of ze de jongens mee moest nemen naar school… moest er helaas toch ook uit voor wat boodschapjes, maar de rest van de dag mag mijn bekken rustig op de bank en in huis wat aanrommelen :thumbup:

hier nog steeds geen sneeuw…

zat gister al jaloers te kijken naar beelden op het nieuws… ik roepen das gemeen daar sneeuwt het…

nouja ze voorspellen donderdag heel veel :lol: