goh hier valt nu hele lichte sneeuw?!!
:?
De wegen zijn prima te doen met de auto. Ja je moet niet als schumacher door de bochten heen scheuren, maar als je normaal rustig rijd is het gewoon te doen :thumbup:
De stoepen zijn alleen te glad nog hier. Dus loop telkens op de weg.
Van mij mag het wel gaan dooien en geen sneeuw meer haha. :mrgreen:
Hier is echt gewoon een drama! De hele wijk is spiegel, spiegelglad! Fietsen kan echt niet, iedereen schuifelt zo’n beetje naar school en winkels. Ik ben zooo blij dat het in ieder geval een paar dagen gaat dooien. Dan is eindelijk de opgevroren sneeuw weg! Daarna mag het wat mij betreft wel opnieuw winter worden hoor
hier vannacht weer een laagje gevallen. mijn stoep was net weer helemaal schoon, maar nu dus niet meer… :S
jammer want na 2 dagen binnenzitten met een ziek meisje, had ik lekker even willen gaan fietsen, maar vraag me af of dat nu gaat lukken
en hier ook weer een cm of 3 sneeuw
ook hier alles weer wit, maar geen 3 cm, eerder 3 mm. Net genoeg om het lekker weer glad te maken :? Wegen waren hier net weer fatsoenlijk te berijden op de fiets. Vandaag word het weer lopen naar school dus… :wall:
gisteravond is hier ook zo’n dun laagje gevallen dat direct opvroor… tegen de tijd dat we naar bed gingen kon je het zien glinsteren.
Daar is vannacht nog wel een cm of wat overheen gevallen, dus dat laagje zie je niet, maar is er wel. Extra verraderlijk dus.
Kids zijn mee met de buuf dus dat scheelt mij een pijnlijk waggeltochtje, hoef vandaag alleen maar te zorgen dat de jongste op het CB komt… en dat is vanmiddag pas + dan ga ik met de auto.
Gister bleek ook de ijsbaan weer open te zijn en als het goed is vandaag weer. Wel jammer dat we er gister beetje laat achter kwamen, anders had hub met de kids gaan schaatsen.
Nou ja gok erop dat er nog wel meer ijs komt deze winter :thumbup:
Hier is ook weer wat sneeuw gevallen, niet veel, klein laagje.
Maar het loopt wel weer fijner zo!
Gelukkig vanmiddag nog maar 1 keer ver weg met de auto en daarna weekend. Dus dat kom ik ook wel door :thumbup:
wauw dikke vlokken in behoorlijk hoog tempo nu hier.
En de voorspellingen hadden dit geloof ik niet aangegeven… nou ja ik vind het er wel mooi uitzien en hoop dat het lopen buiten nu een stuk makkelijker zal gaan :thumbup:
hier blijft het ook maar door sneeuwen!
Ik weet niet wat er hier uit de lucht is komen vallen, lijkt wel een soort van hagelprut…bah
het was weer spiegelglad hier! vannacht heeft het veel geregend… we stopten op de stoep even, maar daarna konden we gewoon niet verder… we zijn de stoep maar afgegleden en op straat verder gelopen
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Sneeuw is weg Hoeraaaa!!!
Maar voor hoelang is de vraag, nou zolang het dit weekend maar wegblijft. Vorige week kon m’n moeder niet komen vanwege die rotsneeuw ( moet 2u rijden om hier te komen en ze durfde niet goed) , maar zoals het er nu naar uitziet komt ze morgenochtend hier :lol: :lol: :lol:
Ik ben de winter al weer zat… En het is pas december… :roll:
jippie alle zooi is hier verdwenen :lol:
Kan ik vandaag tenminste hopelijk weer normaal lopen buiten
Er mag van mij volgende week gerust nieuwe verse sneeuw vallen, maar dan zonder ijzel/regen laagjes die er bovenop bevriezen (waarbij de geveegde stoepjes het ergst waren… juist daar waar er geen sneeuw onder lag was het hier spek en spekglad).
Hier ook geen sneeuw meer zag ik toen ik de gordijnen open deed :lol: En daar ben ik wel heel blij mee want Indy krijgt vandaag een waveboard voor haar verjaardag! Kan ze meteen buiten oefenen! :dance:
ik zie ons gras weer :lol: :lol: :lol:
Hier is alles weg.
Ik houd van dikke pakken sneeuw, maar dat ijs en die gladheid vind ik niet zo leuk.
Ik ga straks even mijn tuin aanvegen met bladeren etc. en hem echt wintervrij maken. Dat had ik eigenlijk nog niet gedaan.
Hier liggen nog wat plukjes sneeuw, maar dat is straks ook weg denk ik. Ik vind het wel jammer. Gisteren nog met de slee naar school, maar om 12 uur begon het te dooien en gisteravond kwam dan ook de regen.
Ik hoop wel dat de grond nu even ontdooit zodat al het water weg kan, want mrogenavond gaat het gewoon weer vriezen.