sneeuw

hier is het spiegelglad! Echt gevaarlijk

en mensen zijn te beroerd om even de stoep mee te vegen, tjonge zeg als iedereen dat doet kun je gewoon normaal lopen op de stoep. Wij vegen met 4 huizen netjes de stoep, de rest is bagger :wall:

Maar gaat het donderdag echt weer sneeuwen? Gelukkig ben ik vrijdag t/m maandag vrij :dance:

ik zet geen voet buiten… ijsel vreselijk… sneeuw kom maar

Hier was het vanochtend erg glad, maar het begint nu weer wat te dooien. Het is wel ontzettend mistig, wat niet zo’n fijne combi is met dat geglibber :shifty:

Ik hoop dat het rond het weekend mee gaat vallen, want dan moet ik 2x naar de andere kant van het land voor een begrafenis en een doopdienst :pray:

Hier ook glibber de glibber. Als ik nu over straat loop zoek ik juist de sneeuw op omdat op de schoongeveegde stukken vaak een leuk ijslaagje ligt. Ik vind sneeuw heel leuk en heb zaterdag heerlijk met mijn dochter door de straten gesleet. Ik heb wel een hekel aan zoals het nu is. Laat het dan maar weer sneeuwen en over een paar weekjes een hele nacht keihard regenen zodat als je wakker wordt alles weg is.

hier was het echt spiegeltje glad, het heeft geijzeld.

nu grauw en vies buiten

pff bah hier is t ook spiegeltje glad

en ook niks geveegd natuurlijk

gelukkig maakt de zon een hoop goed

zou bijna in de voortuin in de zon gaan zitten zo lekker is t !

hier was het vanmorgen ook spekglad… opgevroren spul wat gister weg gedooid was… en dan kan je vegen wat je wilt, daar doe je weinig/niks tegen.

Dus vanmorgen als pinguin achter de wandelwagen richting school.

Mijn ouders zijn vandaag vertrokken naar Zuid Afrika en mijn moeder heeft haar snowboots voor mij klaar gezet, dus die ga ik er morgen even weg halen.

Mist wordt hier trouwens ook steeds meer… dus het is hartstikke vochtig buiten en vannacht waarschijnlijk weer vorst, dus morgenochtend weer een glibber tochtje.

bah ik vond die sneeuw vorig jaar al best eng met me dikke buik maar die gladheid nu is niks an

zwangere meiden doe aub voorzichtig hoor!!

nou ja zeg waar nog geen half uur geleden nog heerlijk tzonnetje scheen is t nu grijs en helemaal mistig!!

het is hier sinds vanochtend al vreselijk mistig

@Loessie wrote:

nou ja zeg waar nog geen half uur geleden nog heerlijk tzonnetje scheen is t nu grijs en helemaal mistig!!

Ik ging even een tukkie doen op de bank. Ging slapen met zonneschijn en werd net wakker met mist. :?

Het zonnetje schijnt, het is spekglad… niet leuk!

Mn schoonmoeder belde vanmorgen al vroeg af voor het oppassen morgen. Ze moet vanuit de achterhoek komen, en wij wonen in het midden des lands… Ze durft de weg niet op… Ben zelf ook een schijterd maar moet morgen toch op mn werk komen he…

hier is het al mistig sinds gisterochtend!

Grauw en guur en inderdaad erg glad

Sinds gisteravond mistig nu is de mist weg en valt er miezer sneeuw en de weg is spek glad.

oh ik wil gewoon weer sneeuw mensen.

Zit me hier nu te verbijten van de pijn omdat mijn bekken dit echt niet grappig vindt…

Ga zo een andere moeder van school proberen te bereiken of zij in elk geval om 12 uur mijn oudste 2 mee wil nemen richting huis… die is nu ook niet op de fiets. Is ook geen doen…

Mist, mist, mist…

Doe mij dan maar dat schitterende pak sneeuw.

Ik blijf het bizar vinden. De ene dag heel de dag sneeuw, en een pak waar je u tegen zegt.

De volgende dag: helemaal weg. :shock:

als ik de verwachtingen nu bekijk voorlopig geen vries weer en ook niet echt sneeuw wat blijft liggen…

:cry: :cry: :cry:

ik wil ook sneeuw vind dit weer zo somber en saai

Hier is het ideaal; mooi wit van de rijp, bijna nergens glad, beetje mist. Zeker zo 'smorgensvroeg bijna sprookjesachtig als je dan door de natuur fietst :smiley:

Alleen bij ons voor de deur is het wat glad, zodra ik op een iets grotere weg zit is het goed te fietsen gelukkig.

Wel erg koud weer, gister was het een stuk aangenamer!