sneeuw

hier sneeuwt het nu ook flink! nu hopen dat zwarte piet straks wel kan komen :wink:

@crien wrote:

@Sweet-Love wrote:
@Affie wrote:
Ben ik nou de enige die er echt helemaal niks aan vind?

Ik vind het echt heel leuk dat Lenn eindelijk eens langer dan 5 minuten buiten wil spelen, maar verder vind ik het echt verschrikkelijk. Elke keer als de sneeuw weer begint kan ik wel janken :silenced:

Je bent niet de enige, Riley vind het ‘wel leuk’, maar ik… zit nu al tegen het boodschappen (waar helaas ook nog eens druk zal zijn met Sint in de winkel), en dus met BUGGY!! er door heen moet. Hier is het weer gestopt met sneeuwen… hoop dat het zo blijft…

Nee hoor, hier nog één en ik schaam me er niet voor. Van mij mag het warm water gaan regenen.

Hier nog 1 die er een hekel aan heeft. Niet als ik gewoon thuis ben en nergens naar toe hoef, dan vink het wel leuk en mooi om te zien. Maar als ik weg moet ( net voor de bui wel om boodschappen geweest, maar was best glad bah)

Mijn moeder zou vanuit het zuidwesten hier naar toe komen een weekendje en dan voor de 5 dec ( als de sinterklaas erop uit gaat met dit weer vanavond :? :wink: ), maar helaas heeft ze vanochtend afgebeld. ( wat natuurlijk vanwege het weer een goed besluit is geweest)

Maar jammer vink het wel, ik zie haar al niet zoveel :frowning:

Het is hier sinds 13u flink door aan het sneeuwen.

Hopelijk gaat het morgen warm water regenen zodat maandag als ik ( en andere) weer naar het werk moeten, we allemaal een schoon wegdek hebben zonder viezigheid en glad.

ook hier van het sinterklaasfeest door de sneeuw in duigen…baal er zo van! stomme sneeuw! :evil: Maar goed…we hebben nu gewoon een paar andere mensen geregeld, zodat we niet met het bestelde eten blijven zitten, moeten alleen even de pakjes aanpassen. Pff wat een gez*ik.

Hoop dat het voor mn moppie toch een leuke dag word, ga ik iig wel mn best voor doen.

@Elmo wrote:

ook hier van het sinterklaasfeest door de sneeuw in duigen…baal er zo van! stomme sneeuw! :evil: Maar goed…we hebben nu gewoon een paar andere mensen geregeld, zodat we niet met het bestelde eten blijven zitten, moeten alleen even de pakjes aanpassen. Pff wat een gez*ik.

Hoop dat het voor mn moppie toch een leuke dag word, ga ik iig wel mn best voor doen.

Wat sneu voor je meisje :hug:

Anders lekker naar een binnenspeeltuin gaan ??

Sneeuw, sneeuw sneeuw. Er ligt echt een enorm pak hier…

En het blijft maar sneeuwen…

Zo meteen maar even naar buiten… :thumbup:

@Gab wrote:

@Elmo wrote:

Wat sneu voor je meisje :hug:

Anders lekker naar een binnenspeeltuin gaan ??

dat is gelukkig niet nodig :wink: de pakjes staan in de schuur, maar ze bevatten ook kado’s voor neef en nicht/ oom en tante en die komen dus nu niet…

Net de boel een klein beetje aangepast, zodat andere opa nu ook mee kan doen.

Ook de speurtocht die leid naar de sleutel (sinterklaasjournaalidee), moet op sommige punten aangepast worden, maar dat komt goed, voordeel is dat mopje nog niet kan lezen :mrgreen:

allemaal iig een fijn weekend en als je de weg op moet…be carefull!!

het sneeuwd weer hard

Hier (in het midden van het land) sneeuwt het ook al weer een tijdje.

Heb me prima vermaakt vanmiddag met Lasse en het maken van een sneeuwpop sinterklaas. nena kon de sneeuw niet echt waarderen.

Helaas nog geen slee hier (is besteld maar ja daar heb je nu niets aan )

Ga wel morgen voor de zekerheid mijn auto wat uitgraven om zeker te weten dat ik maandagochtend een beetje op tijd weg kan rijden (mocht de dooi niet ineens heel goed inzetten morgen)

Hier vind mijn moppie er helemaal niks aan… veel te koud volgens mij…

Las wel weer dat GL een spoeddebat wilt hebben over het spoor… Ondanks dat ze een hele dag geoefend hebben voor winterweer, was het vandaag behoorlijk ontregeld.

hier regent het en dooit het flink :S

daar gaat ons schaatsuitje vanmiddag :cry:

hier is ook bijna alles weg…

Hier lag gisteravond een flink pak maar nu dooit het echt heel hard!

Helaas kunnen de jongens vandaag niet sleeen met papa van de dijk af, waar ze zich gisteren zo op verheugd hadden.

Het dooit ineens heel hard, het is allemaal van die sopperige blubberige sneeuw nu.

Ook hier regende het vanochtend en nu is het dus buiten een ijzige zooi en dat is dus niet leuk, de meiden hebben gisteren en eergisteren wel al lekker kunnen schaatsen maar dat is dus nu over.

Het was gisterenavond zo prachtig wit :inlove: :thumbup: allemaal en nu is het echt grijs en vies :cry:

het regent hier :eh:

ja en dat grijzige en vieze heb ik zo’n hekel aan… Sneeuw moet dan wel in 1 keer weg zijn :wink:

Morgen 5 graden, en veel zon !

Sneeuwboots kunnen weer de kast in tot donderdag,

dan gaat het weer sneeuwen :silenced:

vanacht heeft het hier geregent en nu valt er natte rotzooi sneeuw

we zijn bij mn ouders geweest en toen we om kwart voor 7 teruggingen was het spiegelglad!!

Ik vind de sneeuw prima als het maar begint op 19 december :mrgreen: :mrgreen: