sneeuw

zooo ging ik even hard op mijn bibs :wall: was ff vergeten dat stenen plus sneeuw glad is

moet ik maar niet voetballen met mijn zoon, hij op snowboots en mama op laarzen :wall: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Ik ben jaloers :shock:

Hier in Zuid-oost Drenthe zie je overduidelijk het gras weer door de sneeuw heen en de straten zijn weer helemaal schoon. Het minilaagje wat er nog ligt is ook nog poedersneeuw waar je niks meer mee kunt. Het ziet er meer uit als een vrieskast die nodig ontdooit moet worden 8).

Maar het zonnetje schijnt al wel heerlijk de hele middag.

In het weekend voorspellen ze nog ijzel … voorzichtig rijden allemaal als je nog op pad gaat voor pakjesmiddag/avond.

@Dynasty wrote:

van gister

http://www.youtube.com/watch?v=tBAvoP5OcLE&feature=player_profilepage

Nu helemaal valt er helemaal geen sneeuw (Rotterdam zuid)

Spijkenisse ook nog droog. hoewel… nee, ik zie nu ineens grote vlokken vallen :dance:

@Amy82 wrote:

@Dynasty wrote:
van gister

http://www.youtube.com/watch?v=tBAvoP5OcLE&feature=player_profilepage

Nu helemaal valt er helemaal geen sneeuw (Rotterdam zuid)

Spijkenisse ook nog droog. hoewel… nee, ik zie nu ineens grote vlokken vallen :dance:

hier sinds een uurtje ook weer :clap: :clap: :clap: :clap: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

het sneeuwt hier nu echt heel hard, hele grote dikke vlokken! Was in 5 minuten echt helemaal wit, ook de straten :slight_smile:

't is hier gestopt weer :x grrr ook grote vlokken

't is hier voor gestrooid dus kan ik met de slee niet meer oversteken :evil:

@Amy82 wrote:

het sneeuwt hier nu echt heel hard, hele grote dikke vlokken! Was in 5 minuten echt helemaal wit, ook de straten :slight_smile:

Ja hier ook ligt echt een dikke laag in de tuin !

Dit was vanmiddag rond kwart voor 5 in Spijkenisse :slight_smile:

Ben ik nou de enige die er echt helemaal niks aan vind?

Ik vind het echt heel leuk dat Lenn eindelijk eens langer dan 5 minuten buiten wil spelen, maar verder vind ik het echt verschrikkelijk. Elke keer als de sneeuw weer begint kan ik wel janken :silenced:

Hier ontzettend veel sneeuw momenteel, normaal vind ik het leuk, nu niet, eerste afbeller al gehad, Roos viert haar verjaardag vandaag. ( en morgen en overmorgen :mrgreen: ) Dus hoop dat er toch nog iets van een feestje komt, anders zo sneu voor haar.

@Affie wrote:

Ik vind het echt heel leuk dat Lenn eindelijk eens langer dan 5 minuten buiten wil spelen, maar verder vind ik het echt verschrikkelijk. Elke keer als de sneeuw weer begint kan ik wel janken :silenced:

Je bent niet de enige, Riley vind het ‘wel leuk’, maar ik… zit nu al tegen het boodschappen (waar helaas ook nog eens druk zal zijn met Sint in de winkel), en dus met BUGGY!! er door heen moet. Hier is het weer gestopt met sneeuwen… hoop dat het zo blijft…

@Sweet-Love wrote:

@Affie wrote:

Je bent niet de enige, Riley vind het ‘wel leuk’, maar ik… zit nu al tegen het boodschappen (waar helaas ook nog eens druk zal zijn met Sint in de winkel), en dus met BUGGY!! er door heen moet. Hier is het weer gestopt met sneeuwen… hoop dat het zo blijft…

Nee hoor, hier nog één en ik schaam me er niet voor. Van mij mag het warm water gaan regenen.

joepie het sneeuwt weer…

gister avond tot vanochtend kleine buitjes van 5 min en nu sneeuwt het lekker door tot een uur of 4 hebben ze het over op de regio weer… vanavond dan weer wat dan over gaat in regen (das dan weer jammer want door die kou op de grond word het glad) dan liever sneeuw :slight_smile:

sneeuw sneeuw sneeuw wat een mooi gezicht.

Ik heb er ook een hekel aan.

Hier is echt veel gevallen en sneeuwt nog gewoon door. Gelukkig kan ik boodschappen etc lopend af.

Maja volgende week weer naar het werk, getsie daar zie ik dan wel tegenop.

Hier is echt veel gevallen en sneeuwt nog gewoon door. Gelukkig kan ik boodschappen etc lopend af.

Sorry, hier is kok vandaag heel traag :?

Hier sneeuwt het echt keihard, ziet er prachtig uit. Alleen heb ik vanmiddag/vanavond een feestje… dat houdt in dat ik mooi de deur uit ga en als een sneeuwpop daar aan kom. :roll:

De straat kom je hier niet meer uit met de auto en we moeten nog boodschappen doen.

We zullen er maar wat leuks van maken en chocomelk op het lijstje zetten voor terugkomst :mrgreen:

hier begint het nu weer te regenen, nadat er al een flink deel weg was. nu erg grote vlokken en voor het eerst baal ik ervan want wilde vanmiddag met sophie naar de schaatsbaan en dat gaat niet lukken als het nog lang door blijft sneeuwen