Hoe irritant :thumbdown: :thumbdown: . Bah. Hoop dat ze er straks wel gewoon op de afgesproken tijd zijn. Smakelijk alvast :thumbup:
Faizaa:
daar ben ik dan ook zo bang voor ja :sick: . maar dat heb ik bij de mac ofzo ook al :roll:
Uit ervaring weet ik dat het bij de mac ook gebeurd. Heb daar als student gewerkt en heb weleens een collega zien spugen op een fish filet. Hoop dat je nog wel naar de mac durft :mrgreen:
Hoe irritant :thumbdown: :thumbdown: . Bah. Hoop dat ze er straks wel gewoon op de afgesproken tijd zijn. Smakelijk alvast :thumbup:
Faizaa:
daar ben ik dan ook zo bang voor ja :sick: . maar dat heb ik bij de mac ofzo ook al :roll:
Uit ervaring weet ik dat het bij de mac ook gebeurd. Heb daar als student gewerkt en heb weleens een collega zien spugen op een fish filet. Hoop dat je nog wel naar de mac durft :mrgreen:
Net zoals dat beroemde verhaal hier in Hellevoet over een Shoarma-zaak. Daar is toen sperma in gevonden ofzoiets…Dat zal Stephie misschien ook wel gehoord hebben.
Na al die jaren bestel ik nog steeds niks daar :sick: :sick:
Is toch eigenlijk bizar dat mensen die dingen echt doen he, zoals spugen in je eten… dan ben je echt ziek in je hoofd!
Vreemd in iedere stad wel zo’n verhaal dat er sperma in de knoflooksaus zou zitten, heb dat ook al gehoord dat dat in Eindhoven ooit het geval was :think: :think:
Misschien moet ik dan de knoflooksaus meenemen naar de gyn. Misschien hebben we dan een betere kans :think: 8)
Wahahahaha, Ja heb het ook weleens gehoord dat het in Nijmegen gebeurd zou zijn met die sperma :sick: raar dat het bijna in elke stad gebeurd is :think:
Enne Fai ik ben daar ook altijd bang voor dat kitsen in het eten…Teun wil nog weleens een opmerking maken, dat zeg ik altijd: doe eens normaal dalijk spugen ze erin !!
Ik kan je zeggen dat het bij onze mac nog niet is gebeurt dat mensen op broodjes spugen! Ik werk er als manager. En ik moet het ook niet zien dat crew het doet want die vliegt eruit 8)
Was er eigelijk wel al klaar mee en ik bestel dus noooooit meer bij Domino's pizza.
Maarre, wat is nou eigenlijk het probleem dan? Ok, ze hebben een foutje gemaakt (kan me voorstellen dat dat irritant is, maar kan gebeuren toch?) en ze hebben het netjes opgelost en later op het goede tijdstip alsnog nieuwe pizza's bezorgd. Niks mis mee, lijkt me.
Hahahaha Weert heeft het zelfde verhaaltje :mrgreen:
Onze lokale vietnamees/frietzaak/shoarmaboer die, niet zo heel nauw kijkt naar hygiëneregels ed. maar een verdommmmmd lekker frietje pindasaus maakt :drool: gaat elk jaar een maand op vakantie.
Elk jaar wordt er weer gespeculeerd waarom hij nu weer dicht moet van de keuringsdienst van waren
Je hoort de wildste verhalen langskomen van idd sperma in de knoflooksaus tot het dagenlang warmhouden van snacks in een soort stoomoventje.
En elk jaar als hij terug komt van vakantie staan ze weer met rijen van 6 man dik, friet en shoarma bij Jimmy te bestellen :mrgreen:
Overigens heb ik dat spuug idee al als ik iets bestel waar ze iets uit weg moeten laten…een big tasty zonder tomaat bijv.
Of als ik vraag of ze een verse willen maken omdat we nog een stuk moeten reizen.
Maar eenmaal thuisgekomen smaakt hij prima :mrgreen:
Het probleem is gewoon dat ik dat voor een eerste keer wel meteen een slechte beurt vind.
Daarbij had ik gevraagd om pizza’s rond 19.45.
Als ze het meteen goed hadden gezien durf ik wel te wedden dat ze echt om 19.45 voor de deur hadden gestaan.
NU moest die jongen terug en kwamen ze pas om 20.17…
Dat zie ik toch een beetje als terugpesten, normaal supersnel zijn en dan ineens omdat ze 2 x moeten komen op het uiterste van de toelaatbare tijd aan komen.
Zeker met eten ben ik niet zo makkelijk, heb ik een goede tent gevonden dan kun je een aardig potje breken, maar dit vind ik echt zeer vervelend.
Zo fijn is het niet om pas tegen half negen aan een pizza te kunnen beginnen.
Snap ik ja dat je er klaar mee bent. Belachelijk als ze de optie wel aanbieden op de site. Wij bestellen hier ook altijd bij Domino’s en hebben geen problemen gehad tot nu toe. (we hebben een eigen bedrijf, en ik bel ook altijd op tijd zodat we de pizza’s met sluitingstijd krijgen, aangezien mijn man erna vaak weer naar klanten moet) en dit gaat tot nog toe altijd goed.
En die verhalen over de mac zijn erg goed voor mij. Heb deze zwangerschap nogal een mac verslaving, en wilde er graag vanaf. Geloof dat ik nu een reden heb gevonden :lol: :sick:
Snap ik ja dat je er klaar mee bent. Belachelijk als ze de optie wel aanbieden op de site. Wij bestellen hier ook altijd bij Domino’s en hebben geen problemen gehad tot nu toe. (we hebben een eigen bedrijf, en ik bel ook altijd op tijd zodat we de pizza’s met sluitingstijd krijgen, aangezien mijn man erna vaak weer naar klanten moet) en dit gaat tot nog toe altijd goed.
En die verhalen over de mac zijn erg goed voor mij. Heb deze zwangerschap nogal een mac verslaving, en wilde er graag vanaf. Geloof dat ik nu een reden heb gevonden :lol: :sick:
:silenced: had ik ook bij Sanae… owww schandaliiiig hoe vaak ik naar de Mac ben geweeest :oops: Ach ja, nu heb je een stok achter de deur… OF we moeten naar Etten-Leur gaan
Cell, was er ook klaar mee hoor… ik vind dat zaken zich dit niet kunnen veroorloven en het hoort bij de service… en als ze daarna nog wel op tijd hadden bezorgd, ok… maar dan net op het randje weer komen… nee… vind ik niet kunnen…
Juul, jaaa die Teun… die zou dat idd gewoon d’r uit floepen… :inlove:
Was er eigelijk wel al klaar mee en ik bestel dus noooooit meer bij Domino’s pizza.
Maarre, wat is nou eigenlijk het probleem dan? Ok, ze hebben een foutje gemaakt (kan me voorstellen dat dat irritant is, maar kan gebeuren toch?) en ze hebben het netjes opgelost en later op het goede tijdstip alsnog nieuwe pizza’s bezorgd. Niks mis mee, lijkt me.
Dat vroeg ik mij eigenlijk ook af. Zoiets kan toch gebeuren. En ze hebben het heel netjes opgelost…
Gewoon een foutje…kan toch gebeuren, of moet iedereen perfect zijn?
En dat je die bezorger niets extra’s hebt gegeven vind ik ook vreemd. Hij heeft toch niet besloten dat die pizza’s te vroeg moesten aankomen. DIe krijgt gewoon een adres met bestelling. Hij kan er al helemaal niets aan doen…
:silenced: had ik ook bij Sanae… owww schandaliiiig hoe vaak ik naar de Mac ben geweeest :oops: Ach ja, nu heb je een stok achter de deur… OF we moeten naar Etten-Leur gaan
Gezellig, laat even weten dan ga ik mee, toch vlakbij :angel:
Kunnen we samen checken of er iets ranzigs met de hamburgers is gebeurd :eh:
Ik heb ooit zo’n verborgen camera programma gezien op SBS.
Was een hele serie, wat doen werknemers als ze overwerken (geslachtsdelen kopieren, een bewaker in een speelgoedwinkel die even een teddybeer neemt :eh: , lekker naar het buitenland bellen de hele avond op de baas zijn kosten, enz), verborgen camera’s bij een oppas aan huis (was echt shocking overigens!), en dus ook een verborgen camera’s in keukens van restaurants, lunchrooms ed.
Nou wat je daar allemaal zag!
Natuurlijk laten ze alleen de beelden zien waarop er daadwerkelijk iets gebeurd, maar zelfs dat was echt te ranzig gewoon.
Spugen tussen broodjes hamburger, en een man die in iemand zijn beker koffie stond te pissen!
En een vrouw die een broodje eerst tussen haar benen veegde, voor ze hem belegde…
Ik heb ooit zo’n verborgen camera programma gezien op SBS.
Was een hele serie, wat doen werknemers als ze overwerken (geslachtsdelen kopieren, een bewaker in een speelgoedwinkel die even een teddybeer neemt :eh: , lekker naar het buitenland bellen de hele avond op de baas zijn kosten, enz), verborgen camera’s bij een oppas aan huis (was echt shocking overigens!), en dus ook een verborgen camera’s in keukens van restaurants, lunchrooms ed.
Nou wat je daar allemaal zag!
Natuurlijk laten ze alleen de beelden zien waarop er daadwerkelijk iets gebeurd, maar zelfs dat was echt te ranzig gewoon.
Spugen tussen broodjes hamburger, en een man die in iemand zijn beker koffie stond te pissen!
En een vrouw die een broodje eerst tussen haar benen veegde, voor ze hem belegde…
Was er eigelijk wel al klaar mee en ik bestel dus noooooit meer bij Domino’s pizza.
Maarre, wat is nou eigenlijk het probleem dan? Ok, ze hebben een foutje gemaakt (kan me voorstellen dat dat irritant is, maar kan gebeuren toch?) en ze hebben het netjes opgelost en later op het goede tijdstip alsnog nieuwe pizza’s bezorgd. Niks mis mee, lijkt me.
Dat vroeg ik mij eigenlijk ook af. Zoiets kan toch gebeuren. En ze hebben het heel netjes opgelost…
Gewoon een foutje…kan toch gebeuren, of moet iedereen perfect zijn?
En dat je die bezorger niets extra’s hebt gegeven vind ik ook vreemd. Hij heeft toch niet besloten dat die pizza’s te vroeg moesten aankomen. DIe krijgt gewoon een adres met bestelling. Hij kan er al helemaal niets aan doen…
ok, maar als je kan kiezen voor een andere pizzeria dan? Want dan zou ik voor die andere gaan… niemand is perfect maar ik heb altijd zo gevoel dat ze het best weten maar hopen dat de klant er ‘toch niks van zegt’ :think: