slimmerds

@Moon84 wrote:

@faizaa wrote:
@Moon84 wrote:
Snap ik ja dat je er klaar mee bent. Belachelijk als ze de optie wel aanbieden op de site. Wij bestellen hier ook altijd bij Domino’s en hebben geen problemen gehad tot nu toe. (we hebben een eigen bedrijf, en ik bel ook altijd op tijd zodat we de pizza’s met sluitingstijd krijgen, aangezien mijn man erna vaak weer naar klanten moet) en dit gaat tot nog toe altijd goed.

En die verhalen over de mac zijn erg goed voor mij. Heb deze zwangerschap nogal een mac verslaving, en wilde er graag vanaf. Geloof dat ik nu een reden heb gevonden :lol: :sick:

:silenced: had ik ook bij Sanae… owww schandaliiiig hoe vaak ik naar de Mac ben geweeest :oops: Ach ja, nu heb je een stok achter de deur… OF we moeten naar Etten-Leur gaan :angel:

Gezellig, laat even weten dan ga ik mee, toch vlakbij :angel:
Kunnen we samen checken of er iets ranzigs met de hamburgers is gebeurd :eh:

:thumbup: :thumbup: :thumbup: zou ik meteeeen doen.. helaas is het niet in de buurt voor mij.. :(

@Anneke wrote:

O gatsie, al die verhalen! :sick:

Ik heb ooit zo’n verborgen camera programma gezien op SBS.

Was een hele serie, wat doen werknemers als ze overwerken (geslachtsdelen kopieren, een bewaker in een speelgoedwinkel die even een teddybeer neemt :eh: , lekker naar het buitenland bellen de hele avond op de baas zijn kosten, enz), verborgen camera’s bij een oppas aan huis (was echt shocking overigens!), en dus ook een verborgen camera’s in keukens van restaurants, lunchrooms ed.

Nou wat je daar allemaal zag!

Natuurlijk laten ze alleen de beelden zien waarop er daadwerkelijk iets gebeurd, maar zelfs dat was echt te ranzig gewoon.

Spugen tussen broodjes hamburger, en een man die in iemand zijn beker koffie stond te pissen!

En een vrouw die een broodje eerst tussen haar benen veegde, voor ze hem belegde…

De boter was zeker op… :lol: :o :sick:

Booohhhhh wat een trut… die zou ik een klap geven… :o :evil: :evil: :evil:

nee beter… ik zou op haar gaan zitten en een scheet laten… :mrgreen:

@faizaa wrote:

:eh: … :think: … :lol: :lol:

(zie het al voor me…)

@Anneke wrote:

O gatsie, al die verhalen! :sick:

Ik heb ooit zo’n verborgen camera programma gezien op SBS.

Was een hele serie, wat doen werknemers als ze overwerken (geslachtsdelen kopieren, een bewaker in een speelgoedwinkel die even een teddybeer neemt :eh: , lekker naar het buitenland bellen de hele avond op de baas zijn kosten, enz), verborgen camera’s bij een oppas aan huis (was echt shocking overigens!), en dus ook een verborgen camera’s in keukens van restaurants, lunchrooms ed.

Nou wat je daar allemaal zag!

Natuurlijk laten ze alleen de beelden zien waarop er daadwerkelijk iets gebeurd, maar zelfs dat was echt te ranzig gewoon.

Spugen tussen broodjes hamburger, en een man die in iemand zijn beker koffie stond te pissen!

En een vrouw die een broodje eerst tussen haar benen veegde, voor ze hem belegde…

De boter was zeker op… :lol: :o :sick:

:shifty: :shock: :o :sick:

@dena wrote:

@faizaa wrote:

:eh: … :think: … :lol: :lol:

(zie het al voor me…)

Vies he… :mrgreen:

ik heb een zusje die is zo’n lekker ding… die doet dat dus echt… :? :silenced: alleen is vriendlief het slachtoffer… :o ik heb in 7 jr Azzy nog nooit 1 scheet gelaten… waar ie bij was

Als ik me niet vergis, was het broodje voor haar baas, en had ze haar inziens niet zo’n leuke baas…

Maar om je stukje moest ik wel lachen.

Mijn zus en ik deden dat vroeger ook bij elkaar :lol:

Als ik er nu aan terug denk is het eigenlijk best ranzig… :angel: