slimmerds

handig he… bestel je 2 pizza’s, kun je ook het bezorgtijdstip afspreken, geef je aan tussen 19.45 en 20.15 aangezien Ruud echt niet eerder thuis is…

Staan ze om 18.38 voor je neus… :wall:

Vroeg hij… eh mevrouw, wat nu dan?

Ik zo… neem maar weer mee, ik wil geen koude pizza en mijn man al helemaal niet. Die is echt niet eerder thuis dan 19.45.

Hij bellen… kon hij ze idd weer mee nemen, foutje van hun, we krijgen als het goed is nieuwe pizza’s om 19.45 uur…

ben benieuwd… als de doos druipt van het een uur warm houden, dan sta ik daar morgen op de stoep…

Stel slimmerds :doh:

Nou lekker dan… :roll:

Succes voor straks!

Bahhhhh gruwelijk irritant… echt… kan ik heeel slecht tegen…

Niet de spoiler lezen Cell als je slecht tegen eten en vieze dingen kan… :mrgreen:

weet je waar ik dan wel altijd bang voor ben :silenced: dat ze me op het eten spugen of zo…

@faizaa wrote:

Niet de spoiler lezen Cell als je slecht tegen eten en vieze dingen kan… :mrgreen:

weet je waar ik dan wel altijd bang voor ben :silenced: dat ze me op het eten spugen of zo…

Hopelijk brengen ze wel heerlijke verse pizza’s en op de aangegeven tijd. Smulse!

Bij van der Valk Zwijndrecht deden ze dat jaren geleden wel als iemand klaagde. Heb er welgeteld 2 uur en 13 minuten gewerkt en werd ontslagen omdat ik weigerde om bespuugd eten bij iemand op tafel te zetten. Is overigens al wel een dikke 17 jaar geleden.

En ik kende ook een bakker die alleen op markten stond, dat ie dode vliegen in het beslag van zijn krentenbollen deed. :sick:

Hoe irritant :thumbdown: :thumbdown: . Bah. Hoop dat ze er straks wel gewoon op de afgesproken tijd zijn. Smakelijk alvast :thumbup:

Faizaa:

daar ben ik dan ook zo bang voor ja :sick: . maar dat heb ik bij de mac ofzo ook al :roll:

@faizaa wrote:

:lol: Die tik heb ik ook, vraag het me altijd af als ik iets bestel. En als ik commentaar heb gehad controleer ik mijn eten zelfs :oops: Bang dat ze er iets mee uitgevreten hebben…

tijd!!

en??

:mrgreen:

"Maxime wrote:
Bij van der Valk Zwijndrecht deden ze dat jaren geleden wel als iemand klaagde. Heb er welgeteld 2 uur en 13 minuten gewerkt en werd ontslagen omdat ik weigerde om bespuugd eten bij iemand op tafel te zetten. Is overigens al wel een dikke 17 jaar geleden.

Gatverdarrie!!!!!!!
Toen ik nog door heel Nederland reisde met het jeugdtheater sliepen we per maand een aantal nachten in een van der Valk.... :sick:

Cell...trrrrrrrrrringgggggggggg...ik hoor je deurbel....... :D

Tis stil, dus neem aan dat nieuwe pizza’s gebracht zijn.

Nou ja, nieuw… :wink: :mrgreen:

Ik ben benieuwd!

Owww wat erg zeg, ik ben blij dat ik niet de enige ben die zo denkt… :oops: :mrgreen:

Ik ben dus altijd overdreven overdreeeeven vriendelijk tegen personeel in restaurants enz…

Zou balen als een stekker Cell, en toch terugsturen maar wel een andere pizzeria bellen haahhahaa :mrgreen: Of was deze jullie vaste pizzeria?

Hoop dat het gesmaakt heeft… :thumbup:

@Maxime wrote:

@faizaa wrote:

Hopelijk brengen ze wel heerlijke verse pizza’s en op de aangegeven tijd. Smulse!

En ik kende ook een bakker die alleen op markten stond, dat ie dode vliegen in het beslag van zijn krentenbollen deed. :sick:

:shock: owwww wat viesss zeg… ongelofelijk… nee, dat zou bij mij ook bij die 2 uur en 17 min blijven… :mrgreen:

@Moon84 wrote:

Hoe irritant :thumbdown: :thumbdown: . Bah. Hoop dat ze er straks wel gewoon op de afgesproken tijd zijn. Smakelijk alvast :thumbup:

Faizaa:

daar ben ik dan ook zo bang voor ja :sick: . maar dat heb ik bij de mac ofzo ook al :roll:

:o IK OOK… :o

En dan die saus van de fishfilet, daar heb ik dat bij… :oops:

Ik maak em ook altijd open… kijken of ik een snotje kan ontdekken… whoehahahahha… ECHT WAAR… maar ik probeer er eigenlijk niet aan te denken… want dan smaakt ie niet meer… :frowning:

Heee Cell, hoe was je Calzone?

ja Cell… ben echt benieuwd…

Nou lekker Fai :? ik bestel maar geen pizza meer… Dan moet ik elke keer aan jouw spoilertje denken en laat ik maar al helemaal niks zeggen door die van Maxime :shock:

Ben ik dan de enige die zich dit af vraagt;

Waarom bestel je hem dan zo vroeg? meestal bezorgen ze toch binnen 30 minuten?

@TaMa wrote:

Nou lekker Fai :? ik bestel maar geen pizza meer… Dan moet ik elke keer aan jouw spoilertje denken en laat ik maar al helemaal niks zeggen door die van Maxime :shock:

Echt??? Nou voel ik me heel lullig… :oops:

@Mama_jeanet wrote:

Ben ik dan de enige die zich dit af vraagt;

Waarom bestel je hem dan zo vroeg? meestal bezorgen ze toch binnen 30 minuten?

Ik denk ivm de drukte…

Net zoals dat beroemde verhaal hier in Hellevoet over een Shoarma-zaak. Daar is toen sperma in gevonden ofzoiets…Dat zal Stephie misschien ook wel gehoord hebben.

Na al die jaren bestel ik nog steeds niks daar :sick: :sick:

Is toch eigenlijk bizar dat mensen die dingen echt doen he, zoals spugen in je eten… dan ben je echt ziek in je hoofd!