slimmerds

Maarre Cell… hoe was je pizza :lol: :lol:

@TaMa wrote:

Net zoals dat beroemde verhaal hier in Hellevoet over een Shoarma-zaak. Daar is toen sperma in gevonden ofzoiets…Dat zal Stephie misschien ook wel gehoord hebben.

Na al die jaren bestel ik nog steeds niks daar :sick: :sick:

Is toch eigenlijk bizar dat mensen die dingen echt doen he, zoals spugen in je eten… dan ben je echt ziek in je hoofd!

Hier in Roermond ook… :shock: had die kerel zich zitten rukken en hup dat kwekkie in de bak knoflooksaus gegooid… die zaak is toen meteen gesloten natuurlijk… Hoorde dat van een collegaatje van mij, wist ik niet eens… :o

Ow en bij V&D ook, nooit soep eten zei een Maastrichts collegaatje van me… Mijn moeder eet er altijdddd een soepje… :eh:

@faizaa wrote:

@TaMa wrote:
Net zoals dat beroemde verhaal hier in Hellevoet over een Shoarma-zaak. Daar is toen sperma in gevonden ofzoiets…Dat zal Stephie misschien ook wel gehoord hebben.

Is toch eigenlijk bizar dat mensen die dingen echt doen he, zoals spugen in je eten… dan ben je echt ziek in je hoofd!

Hier in Roermond ook… :shock: had die kerel zich zitten rukken en hup dat kwekkie in de bak knoflooksaus gegooid… die zaak is toen meteen gesloten natuurlijk… Hoorde dat van een collegaatje van mij, wist ik niet eens… :o

Zo gaat dat verhaal hier in Hellevoet ook, ook in de knoflooksaus :sick: :sick:
Je moet maar horny worden van knoflooksaus whahaha

@TaMa wrote:

@faizaa wrote:
@TaMa wrote:

Zo gaat dat verhaal hier in Hellevoet ook, ook in de knoflooksaus :sick: :sick:
Je moet maar horny worden van knoflooksaus whahaha

Jaa zeg, die viespeuk zal wel een enorme kick hebben gekregen van het idee dat mensen zijn kwekkies opslurpen.. :sick:

Aaaaaaaaaaah gadverredamme :lol: :lol: kwekkies opslurpen :lol:

Dat sperma/knoflooksaus-verhaal gaat wel in veel plaatsen rond dan. In de versie die ik hoorde ging het nog wel over zeven verschillende kwakkies :mrgreen: .

Wij gingen vroeger in een gezellig tentje shoarma eten met een ander stel. Op een gegeven moment ging mijn vriendin daar zelf werken en toen zei ze, we gaan daar noooiiit meer eten. De restjes knoflooksaus (wat is dat toch met die knoflooksaus) bijvoorbeeld gingen vrolijk door naar de volgende eters :sick: . We zijn er dus ook maar niet meer gegaan. Sommige mensen zeggen dan, ach dan kun je nergens meer eten. Maar als ik zoiets weet, dan ga ik het niet opzoeken. Zolang ik het niet weet, hou ik me maar van de domme :angel: .

Was de pizza lekker, Cell?

:lol: dit is echt een goed topic voor je eetlust :thumbup:

ik had net nog trek in allerlei lekkere dingen van de snackbar :oops: maar die eetlust is nu totaal vergaan :thumbup:

Gelukkig zit ik “veilig” drop te eten :mrgreen:

Hhahahahahahaha, jaa het is wat met knoflooksaus…

Ik ben ervandoor… ga een soepje maken… NU NOG JA… EN netjes de handjes wassen van tevoren… en niet spugen… :mrgreen:

Dat van die knoflooksaus is broodje aap verhaal. Is al ooit ontkracht op de TV.

Petri

Dat verhaal van die knoflooksaus in Rotterdam heb ik ook gehoord, dat was uitgekomen omdat een klant ineens een geslachtsziekte zou hebben terwijl die persoon nieteens een relatie had ofzo. :sick:

Hoe waren de pizza’s Cell? onbespuugd en lekker vers?

Urban legend cq broodje aap

Hè Ruud, wij lekker gruwelen en walgen en jij komt even met het broodje aap verhaal :naughty:

:wink: :mrgreen:

Ik denk aan de economie Bagheera. :mrgreen:

Shoarma zaken moeten ook verkopen. 8)

V&D ook… :mrgreen:

meiden,

Internet lag plat… sjucht.

Maar we kregen nieuwe pizza’s… wel pas om kwart over acht!

Ik zei al tegen Ruud… nu zal je zien dat ze om te pesten in het uiterste minuutje komen van 19.45 tot 20.15…

De pizza’s zagen er prima uit, smaakten of roken niet raar…

Maar ik denk dus net als jullie en heb uiteindelijk niet veel meer dan de randen durven eten :oops:

Daarna maar een flink toetje gedaan, beetje maagvulling.

Was er eigelijk wel al klaar mee en ik bestel dus noooooit meer bij Domino’s pizza.

Oh… ik heb die jongen ook niks extra’s gegeven hoor, doe ik normaal wel, maar nu :thumbdown:

@Mama_jeanet wrote:

Ben ik dan de enige die zich dit af vraagt;

Waarom bestel je hem dan zo vroeg? meestal bezorgen ze toch binnen 30 minuten?

Dat deed ik omdat ik in de tijd tussen half zeven en half acht druk ben om de kinderen in bad te doen en naar bed te brengen.

Alleeen… aangezien Ruud moest overwerken.

Dan vergeet ik het dus echt… en dus bestel ik ze vroeger.

Maar dan nog, de optie is er gewoon op hun site

“kies uw bezorgmoment” en dan kies je voor “zo snel mogelijk” of je neemt een specifieke tijd.

Als je met een specifieke tijd niet om kunt gaan, dan moet je die optie er niet bij zetten lijkt me. :think:

haha, ik dacht al waar blijft ze nou haha… :mrgreen:

wilde je bijna bellen… :silenced: maar durfde niet… :angel:

was zo benieuwd… maarre, jij dus ook al… 8)

weet je dat ook weer iig…

oh… maar goed dat inet er uit lag… ik ga hier alsnog bijna over mijn nek van al die gorigheid :sick:

echt hoor… mijn maag rommelt al bijna de hele avond… je zou nu bijna denken dat het aan wat anders ligt dan aan zwanger zijn en hormonen die darmen plat leggen… :lol: :shifty:

Och gos Cell, sorry :oops: :oops:

Hoop dat je maag vannacht niet al te veel rommelt van de honger. :hug: :mrgreen: