Jullie zijn zo lief!! :hug: :-
Ik heb niet meer gebeld met het ziekenhuis, ik heb ook geen bloedverlies meer gehad maar de infectie is er wel nog! :wall:
Ik denk dat ik maar gewoon wacht tot volgende week woensdag (dan heb ik een afspraak bij de gynae)… :think:
Ik hou jullie op de hoogte! :-
:snooty: eigenwijsje. Nou beloof ons dan maar dat je belt zodra je opnieuw bloedverlies of harde buiken krijgt, deal!!
@Sooki wrote:
:snooty: eigenwijsje. Nou beloof ons dan maar dat je belt zodra je opnieuw bloedverlies of harde buiken krijgt, deal!!![]()
Hihihi, ok, dat beloof ik!! :-
En zeker bij bloedverlies…
Lief dat jij zo met me meeleeft, zeker nu je net je dochtertje bent verloren, precies zo rond mijn aantal weken zwangerschapsduur en dan toch nog mij moed inspreken en met me meeduimen… :hug:
Ik denk veel aan je… :hug: :-
:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
duim hier heel hard mee :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Bietje, wat een verhaal zeg! Ik duim ook heel erg hard met je mee meis
lieve Bieke, ik denk veel aan je meis en mijn duimen draaien :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Woensdag dus weer naar de gyn he ik ben erg benieuwd wat hij zegt…
ondertussen
veel liefs en dikke knuffel Anne :-*
meid ik denk aan je :hug:
succes morgen meis, laat je weten hoe het geweest is?
Succes straks Bieke!!! :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Laat je snel weten hoe t is gegaan???
liefs Anne :-*
Bieke succes! :-*
succes meid
Succes, hoop dat alles goed is meis!! :hug:
Succes meid!
:-* :hug: :-*
Noortje
Nog niets van Bieke???
Wat lief zeg, al dat meegeleef van jullie!! :hug: :-
Er zijn geen vlokjes meer in het vruchtwater te bespeuren en ons ventje maakt het nog steeds erg goed! :inlove:
Wat betreft de infectie -die dus nog steeds niet weg is- moet ik weer starten met Flagyl en Lactophar er nu ook nog bij (die laatste is dan voor de goeie bacteriën, die medicatie zou dan de infectie moeten blijven tegenhouden).
De gynae heeft weer een kweekje genomen en maandagmiddag mag ik dan bellen voor de uitslag.
De cerclage was nog mooi lang dus dat ziet er gelukkig nog goed uit!! :dance:
Bedankt voor jullie geduim en nu maar hopen dat de infectie snel weg gaat met een 2e en langere kuur! :-
:dance: :dance:
wow super goed nieuws!! wat fijn!! :dance:
Super goed nieuws meid! :thumbup:
Ik zit al aan mijn 6e pilletje Flagyl (en deze 2e kuur mag ik maar tot 10 pilletjes gaan) en nog steeds geen verbetering! :wall:
Grr! :twisted: