Slecht nieuws - UPDATE pg.20! -

@Sooki wrote:

Jemig Bieke de schrik slaat me om het hart, doe jij maar goed rusten lieverd en hopen dat je kleintje nog laaaáng blijft zitten. Merk je al verschil aan je buik nu je de kuur hebt gebruikt?!! Moeilijk hè dat rusten, zeker als je al kindjes rond hebt lopen maar weet zeker dat je het kunt.

:hug: :-*

Dankje Lieverd,… :-

Voor jou ook nog eens een speciale knuffel!! :hug: :-

@Bietje wrote:

Nog eens een update, de kuur heb ik nu sinds vrijdag achter de rug maar … geen verbetering! :frowning:

Ik heb nog steeds bruine afscheiding en gisterenavond kleurde het zelfs weer rozig… :?

Af en toe harde buiken en een zeurend gevoel onderaan de buik…

Morgen bel ik dus terug naar mijn gynae want dit is enorm vervelend!! :wall: :frowning:

ow ow ow, wat naar te lezen dat het toch niet naar de zin is van de gyn zoals verwacht. Ik hoop zo dat die ukkie zich mooi laat zitten eom te groeien…

sterkte, en goed rusten hoor!!!

kus bianca :-*

:pray: :pray: :pray:

Jee Bieke, hou je er dan wel rekening mee dat ze je misschien wel in het ziekenhuis willen houden?..

Ik zou me nl kunnen voorstellen dat ze je daar echt plat kunnen houden (thuis met 2 kids en een man die de ernst er blijkbaar nog niet genoeg van inziet lukt dat toch niet goed genoeg denk ik).

Heeeeeel dikke knuffel!!!

oh dikke knuffel!!

sterkte meid!

Bieke balen meid dat het niet lijkt aan te slaan! Ik hoop dat je niet hoeft te blijven in het zkh al is dat voor jou en de beeb misschien wel beter, voor Broes en Senne natuurlijk niet leuk. Ik hoop morgen een goed berichtje van je te lezen :pray:

Bieke kun je niet op zondag met de verloskamers bellen? Beebje moet nog even zitten blijven hoor!! :hug:

Oh meid…wat balen :frowning:

Hou je rustig!!

En idd anders gewoon bellen hoor…pas goed op jullie zelf!! :hug:

:hug:

Als je niet kunt wachten tot maandag dan mag je vast wel bellen naar de afdeling verloskunde…

Ik zou er persoonlijk helemaal van in de stress raken.

Rustig aan jij hoor!!

Achnee he lieverd :frowning: :hug:

bietje, mijn duimen draaien -helaas- weer voor je…

:-* :hug:

Bietje, ik lees het nu pas - ik ga voor je duimen :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

sterkte hoor!! Ik duim voor je!

Ach ik lees het ook nu pas, ook hier wordt er heel hard voor je geduimd :pray: :pray: :pray: :pray:

Ik duim mee… :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

owww meid…wat een schrik

duimen draaien hier ook hoor

Heb je gebeld?

Bieke hoe is het met je meis, denk aan je! :-*

Ik duim ook voor je! :thumbup: :thumbup: :thumbup: :kaars: :pray:

Meid hoe is het moet je, hoe was het gisteren bij de gyn. :kaars: :: :kaars: :: :kaars: :**: