Bieke wat een fijn nieuws! Ik hoop dat de kuur snel aanslaat en lekker rustig aan blijven doen hoor! :hug: :-*
pfff wat een opluchting!
(ik snap alleen niet waarom ze je zelf niet hebben gebeld, snappen die lui dan niet dat je compleet in de stress zit…?)
Oh wat een onwijs goed nieuws :dance: :dance: En nu idd maar goed verder rusten en op naar de volgende echo over 12 dagen :thumbup: Hoop dat je wat hulp kunt krijgen uit je omgeving :thumbup: Wel rot geregeld dan in Belgie hoor als ik dat zo mag zeggen :shifty:
BIEKE:
GEFELICITEERD MET DIT ONWIJS GOEIE, FIJNE, BLIJE NIEUWS!!!
IK HEB EEN HELE DIEPE ZUCHT VAN OPLUCHTING GESLAAKT!!!
Hoi Bieke, hoe is het nu?
Heb je nu al iemand van gezinszorg kunnen regelen?
:-*
Ziet, ja, dat vind ik ook heel erg!
Iig bel ik vanavond nog eens persoonlijk met mijn gynae zoals afgesproken, ook omdat niet à lles van de kweek al bekend was dus het blijft nog heel eventjes spannend maar de rest zit (hopelijk) ook wel goed! :thumbup:
Wendy, nee, dat kunnen wij niet betalen en ik ga het zélf moeten zien op te lossen, … van Marino krijg ik toch niet de hulp zoals een ander dat zou verwachten!
Bieke kun je desnoods niet een tijdje met de kindjes naar je moeder?
Of naar iemand anders?
Gewoon iemand die een handje kan helpen zodat jij kan liggen?
:hug:
José, mijn moeder heeft zelf nog 5 kinderen thuis dus da’s zeker geen optie en ergens anders doe ik ook niet meer.
Ik ben afgelopen juni al eens weg geweest (een weekend bij mijn broer) en echt, nóóit meer…
Dat is veel stresserender dan thuis en ook veel zwaarder, lief om mee te denken maar ik zal het toch alleen moeten doen tot ik eventueel opgenomen word ofzoiets.
@Bietje wrote:
Ooh ja, héél belangrijk was dat ik geen alchohol mag drinken tijdens de kuur! :roll: :wall: :lol:
:think: joh dat meen je, mocht dat nu echt niet ?
Vreemde gozers die mensen
:roll:
:lol: :-* bianca
@bianca81 wrote:
@Bietje wrote:Ooh ja, héél belangrijk was dat ik geen alchohol mag drinken tijdens de kuur! :roll: :wall: :lol:
:think: joh dat meen je, mocht dat nu echt niet ?
Vreemde gozers die mensen
:roll:
:lol: :-* bianca
Dat dacht ik ook al!

Ik maak zorgen om jou. :hug:
Ik hoop echt dat je iets kunt regelen.
bieke,
ivm de vdab (die dienstenchèques)wat ik schreef: ik ga een pb maken en je toesturen. (deze namiddag)
liefs
Gerda
Wat een opluchting dat het niet ernstig lijkt! Maar hou je kalm hoor, dit kindje is veel belangrijker dan wat dan ook in het huishouden!
Heerlijk Bieke, opluchting zeg.
Wat fijn!! Rustig aan doen hoor! :-*
He Bieke, wat een fijn nieuws zeg. Is hetzelfde als wat ik bij lars heb gehad gedurende mijn zwangerschap! Kwam natuurlijk niet van de cerlage maar behandeling dus hetzelfde!
Lekker, he zo’n opgelucht gevoel!
Fijn Bieke!! :dance:
Bieke, goed nieuws!!! Ben ontzettend blij voor je :dance:
En nu maar rusten rusten en nog eens rusten…
:-*
Jemig Bieke de schrik slaat me om het hart, doe jij maar goed rusten lieverd en hopen dat je kleintje nog laaaáng blijft zitten. Merk je al verschil aan je buik nu je de kuur hebt gebruikt?!! Moeilijk hè dat rusten, zeker als je al kindjes rond hebt lopen maar weet zeker dat je het kunt.
:hug: :-*
Nog eens een update, de kuur heb ik nu sinds vrijdag achter de rug maar … geen verbetering!
Ik heb nog steeds bruine afscheiding en gisterenavond kleurde het zelfs weer rozig… :?
Af en toe harde buiken en een zeurend gevoel onderaan de buik…
Morgen bel ik dus terug naar mijn gynae want dit is enorm vervelend!! :wall: