Hoi, ik ben net terug van de gynae met geen zo’n goed nieuws…
Eerst even vermelden dat ik een cerclage heb want Robbe* ben ik met 20 weken verloren door een zwakke baarmoederhals.
Normaal zou ik moeten opgenomen worden in het ziekenhuis maar de gynae vertrouwde op me dat ik zou rusten, ik had de keuze, ofwel een opname, ofwel héél véél rust!!
Ik heb voor het laatste gekozen.
Ze denkt dat ik al contracties heb die de baarmoeder doet drukken op de baarmoederhals en vandaar dat ik nog steeds roosachtig bruinverlies heb.
Op de echo zag ze bovenaan mooi helder zwart vruchtwater en onderaan zagen we grijs vruchtwater met allemaal witte bewegende vlokjes erin.
Het kà n bloed zijn maar dat wist ze niet zeker, het komt iig niet van de moederkoek maar waarschijnlijk van de cerclage zelf aangezien het onderaan circuleert …
Ze heeft een kweekje genomen en donderdagavond mag ik bellen voor de uitslag… pff, wat een onzekerheid weer!
We zijn natuurlijk erg bang voor weer een vroeggeboorte …
Ons ventje doet het wel heel goed…
Duimen jullie met me mee? :kaars:
oooow Bieke
Wat een narigheid allemaal!!!1
Ik ga heel hard voor je meeduimen en dat Broertje nog een hele tijd blijft zitten en dat de uitslag donderdag gewoon goed is :kaars:
oh jeetje meid toch wat een spanning weer…
ik ga echt heeel hard voor je duimen…dit moet goed gaan!!!
:hug: :hug:
ow bietje, en óf ik hier ga duimen. Nog eens door dezelfde hel gaan, neee, dat mág niet gebeuren…
(ik weet niks van cerclage, wat zou het betekenen als de vlokjes daarvan af komen? :oops: )
:-* :hug:
Fiep, misschien een infectie die ontstaan is door en bij de cerclage en die nu al in het vruchtwater zit.
en wat zou een infectie dan betekenen?
@joseetje wrote:
en wat zou een infectie dan betekenen?
Dat kan de vliezen doen breken maar meer weet ik er ook niet van, ik hoop donderdag meer te kunnen vertellen…
ow Bieke meis ik ga heeeel hard voor je duimen :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
wat een spanning weer…het moet gewoon goed gaan nu!!! :kaars: :kaars: :kaars: :kaars:
liefs Anne
Bietje wat een narigheid toch meis, ik ga me helemaal gek duimen hoor! :hug:
Potdikkie (en dat is nog netjes)
Zoals ik zonnet al zei ik ga heel hard duimen :hug: :hug:
Bietje :hug: Ik hoop dat je mannetje nog een aantal weken mag zitten
Ik ga heel hard voor je duimen en dat alles goed zal komen.
:hug:
:shock: :shock: :shock: Ik schrik even hoor meis, ik hoop het beste voor je, maar ik kan maar niet begrijpen hoe die infectie’ dan in je vruchtwater terecht komt…
:eh:
meis ik duim voor je hoor… veeeeeel rusten he!! :-* :hug: :hug:
Heel erg veel sterkte en dat je kleine mannetje maar nog een hele tijd in je buik mag zitten!!
Hopelijk krijg je donderdagavond toch nieuws dat je een beetje opvrolijkt
Liefs
Vientje
Oh meis wat een ellende ik ga heel hard duimen voor je kleine wondertje en voor jou. Rust rust rust.
Liefs Jel :vlinder:
He gatver Bieke dat is wel het laatste wat we hadden verwacht eigenlijk. Ik dacht weer een moie foto voorbij te zien komen van je kleine mannetje. laten we allemaal hopen dat het met een sisser afloopt en je nu eindelijk WEL echt rust gaat houden. Je bent nog veel te druk vaak he meissie. Rustig aan nu hoor. Marino moet nu echt even de handen uit de mouwen steken.
Bieke :hug: . Ga voor je dat het allemaal mee blijkt te vallen donderdag.
Tjee Bieke wat een onzekerheid. Meis ik ga zo hard voor je duimen.
Jouw mannetje moet nog heel lang blijven zitten en ga alsjeblieft op de bank en kom er de eerste 15 weken niet meer vanaf :hug: :hug: :hug: :hug:
ik ga voor jullie duimen :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :hug:
wat een onzekerheid zeg :hug:
melanie
oh bieke wat een schrik! ik ga ontzettend hard voor je duimen! :-*