:hug: Hé hoe kan dat nou??
Wat balen zeg!! :thumbdown:
Bieke heeft die beste man (vrouw?) het gekweekt dan om te zien welke bacterie je bij je draagt en of die wel gevoelig is voor Flagyl, als ie resistent is blijf je slikken zonder resultaat. Wat naar dat het maar niet over wil gaan (zo zit ik met een schimmeltje dat we na 3 kuren oók nog niet weg hebben :evil: )
:hug:
Cathelijne, ja, ze heeft de eerste keer een kweekje genomen en bij de uitslag kreeg ik toen Flagyl voorgeschreven.
Nu afgelopen woensdag heeft ze nóg een kweekje genomen en maandag moet ik dan bellen voor de resultaten.
Erg vervelend hoor, pff, loop er nu al 6 weken mee rond en het is zó vies!!
Wat vervelend dat jij ook zo lang met je probleem moet rondlopen, da’s om gefrustreerd van te worden hé, voornamelijk omdat het zo vies is! :-*
Ik ben benieuwd wat mijn gynae maandag te zeggen heeft!
Bieke vervelend hoor dat ie dan niet aanslaat!! Hopelijk komt ze maandag met het ei van columbus :mrgreen: :-*
Ik heb gisterenavond weer bloedverlies gehad maar nu was het niet rozig maar echt helderrood bloedverlies, één keer maar en nu weer niet.
Morgen moet ik sowieso de gynae bellen voor de uitslag van het kweekje en dan zeg ik het haar even.
:hug: :hug:
ooh meid…
:hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:
Dat moet toch iedere keer weer even een huivering voor je geven meis. Hoop dat de gyn morgen weer goed bericht voor je zal hebben :hug: :hug:
Ik lees het nu pas, maar wat een onzekerheid allemaal zeg!
Ik wil je ook even heel veel sterkte wensen en ik ga heel hard mee dat alles goed komt meid.
Een :hug: voor jou!
:hug: :hug: :hug:
Gatver Bieke weet je ondertussen al weer wat meer?
Ik heb vanmorgen het ziekenhuis gebeld en uit het kweekje kwam dat ik géén bacteriële vaginose meer heb (dus die 2e kuur Flagyl is overbodig geweest, leuk hé! :wall: :roll: ).
Ik vroeg dan wà à r al dat groenbruin verschrikkelijk stinkend, sorry :oops: slijmverlies vandaan kwam én dat bloedverlies + af en toe rozig verlies.
Nou, die assistente denkt dus van de cerclage en that’s it!! :shock:
Ik ben er mooi mee hé!
Ik heb dus gezegd dat ik de gynae zelf nog wil spreken en ze ging me op haar lijst zetten zodat de gynae me zelf zou terug opbellen, … ik heb nog geen telefoontje gehad!!
Ik wil dus echt niet nog 15 weken zo onfris rondlopen hoor, bah bah bah!!
Ik ben dus een beetje pissig, want als ze hier niets aan kunnen doen moet ik nog zo lang zo rondlopen, dat idee vind ik echt walgelijk! :evil:
Bij Broes en Senne heb ik dat nooit gehad dus ik wil wel eens weten wà à rom nu wel!!
Zo klare taal en op je strepen blijven staan Bieke, laat ze nu maar eens goed uitzoeken hoe dit kan lijkt me idd niet echt prettig.
Bieke ben het helemaal met je eens. Je voelt je gewoon echt niet fris op deze manier. Bruin/groen duidt er toch op dat er iets niet goed gaat en wat nu misschien geen bacteriele infectie is kan het dan zeker wel weer worden! Zou ook de gyn. aan de telefoon willen hebben hoor, zou me ook niet zo laten afschepen. Hoop op goed bericht als je de gyn. hebt gesproken! :hug:
Ik vind het eigenlijk ook maar raar, dat de assistente verteld wat zij denkt dat het is :think: Mag ze dat wel? Dat hoort gewoon de gyn toch ook te doen?
Ik hoop dat je snel de gyn te spreken krijgt! En gewoon blijven bellen hoor! Laat ze maar weten dat je gewoon onzeker bent hierover.
Laat je hormonen maar eens goed spreken :evil:
:-* Liefs, Evelien :vlinder: