Sinterklaas kok cadeautjes zijn erg in de smaak gevallen !!

nee sint en piet :lol:

@Cariska wrote:

nee sint en piet :lol:

Haha dat zeg ik :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: Leuk he gelijk posten :lol:

:mrgreen:

Indrdaad 30 regels vind ik ook best aardig wat!

Inmiddels ook geslaagd voor het cadeautje :smiley:

Zo…30 regels :shock: vind het knap!

Ik moet nog beginnen aan het gedicht haha.

Cadeautjes zijn wel al binnen :thumbup:

wat zijn jullie allemaal snel… hier schiet het ook op maar ben nog niet klaar…

cadeau heb ik vandaag gekocht… ik hoopte iets in een bepaalde richting te vinden en toen vond ik bijna letterlijk wat die persoon kan gebruiken :dance: (iemand nieuwsgierig??)

gedicht… ehh uitdaging :mrgreen:

O, wat fanatiek zijn jullie. Ik moet me er nog in gaan verdiepen. Ik ben een slechte dichter, dus dat kost me wel wat tijd. Ik heb al een idee voor een cadeau!

Hier nog niet begonnen. 3 avonden gewerkt en vanavond komt er ook niks van. Morgen ga ik eens even goed zitten voor een gedicht.

Hey snelle jelles :lol: :lol: :lol: Niet te vroeg versturen hè, anders zit de ontvanger er verplicht nog een week of 4 naar te staren :mrgreen: :mrgreen: Ik moet overal nog aan beginnen, maar ik ga eerst mijn eigen verjaardag regelen, daarna is tijd voor het volgende feestje :wink:

De doos staat inmiddels klaar, incl. Gedicht ???

Whaha, ik ook kim :wink:! Wanneer ben jij jarig? Oh wacht, kan ik natuurlijk op fb zien :wink:

Ik denk dat ik mijn pakje zo rond de 30 zal versturen.

Helemaal niet moeilijk als je er een Paar weken naar moet staren :shifty: :liar:

Als het ook nu al bij iemand binnen is, dan weet de ontvanger meteen wie het ongeveer kan zijn.

Ik iets eerder dan jij aapie :wink: Ik ben zaterdag jarig 8)

Haha Mandy :lol:

Jeetje, wat is iedereen snel! :shock:

Ik ben wel meteen op onderzoek uit gegaan en heb wat denk- en uitzoekwerk gedaan met betrekking tot het cadeau, maar met het gedicht moet ik nog beginnen… :roll:

Ik ben ook klaar. Iets meer dan 5 euro maar kon niet kiezen haha. Nu nog leuk inpakken en gedichtje.

ik zou er maar vanuit gaan dat het niet binnen 1 dag binnen gaat zijn, post.nl gaf al aan dat het waarschijnlijk niet gaan redden om de kerstpost op tijd te kunnen berzorgen… ik houd ook maar de 30ste aan

@teun wrote:

ik zou er maar vanuit gaan dat het niet binnen 1 dag binnen gaat zijn, post.nl gaf al aan dat het waarschijnlijk niet gaan redden om de kerstpost op tijd te kunnen berzorgen… ik houd ook maar de 30ste aan

Ik heb het vorig jaar ook einde november ergens gedaan, rekening gehouden met wel/geen weekeind e.d. en minder dan 1 week voor de datum. Leek me veilig zat (volgens mij, weet het niet 100% zeker meer).

Zelf had ik het ook 1 week vooraf ergens binnen.

Ik houd tussen de 27e en 30e aan denk ik…

Ja ik doe inderdaad ook zoiets, laatste week november :thumbup:

Ik ga het ook de 30ste versturen. Hopelijk komt het op tijd aan.

Vind het wel een crime om iets te bedenken hoor :lol: Is ook best moeilijk want de persoon die ik heb, zit niet heel vaak meer op KOK 8) Moet dus echt een stuk terug in de tijd :mrgreen:

Gaat in ieder geval gewoon pakketpost worden :slight_smile: