Nu oud en nieuw lootjes opgeven tm zondag 9 december !! Zie oud en nieuw topic !!!
Sinterklaas - Opgeven t/m 31 oktober.
Nog twee maanden wachten voor de grote dag,
dat de Sint er weer een jaartje bij tellen mag.
Iedereen viert het mee: jong, oud, groot en klein,
hulppieten kunnen er daarbij nooit genoeg zijn.
Jullie mogen de Sint allemaal helpen dit jaar,
voor hem wordt het daardoor iets minder zwaar.
De schoorsteen is zó 2011, bijna verleden tijd,
en dat terwijl de postbode (bijna) iedere dag bij iedereen langs rijdt.
Daarom doen we het dit jaar anders, we versturen het met de post,
een mooi cadeau dat ongeveer 5 euro kost!
We gaan lootjes trekken via de website lootjestrekken.nl. Je krijgt één lootje, naar die persoon stuur je een leuk pakje met een cadeau van ongeveer 5 euro en een leuk gedicht. Je krijg dus zelf ook één pakje
Doe alleen mee als je er ook de tijd en energie in wil steken om er iets leuks van te maken!!
ToDo’s
?Geef in dit topic aan dat je mee wil doen, aanmelden kan tot en met 31 oktober.
?Stuur per PB je emailadres naar mij (voor het aanmelden bij lootjestrekken.nl).
?Activeer je lootje en vul je wensenlijst in. De cadeau's moeten door de gleuf van de rode/oranje brievenbus passen, hou daar rekening mee! Vergeet niet je adres in de wensenlijst te vermelden! Activeren kan tot en met 31 oktober. Je wensenlijst kan je altijd nog aanpassen als je lootje geactiveerd is.
?Na 31 oktober krijg je een lootje van een mede-forummer, wie het is moet uiteraard een verrassing blijven!
?Koop voor haar (of hem) cadeau('s) met in totaal een waarde van 5 euro, met een variabele van 25 cent. Let op: het gaat hierbij om de waarde van het cadeau zelf, exclusief de verzendkosten.
?Schrijf een mooi gedicht, Niet iedereen is hier even goed, maar met een beetje tijd en energie moet het zeker gaan lukken!!
?Verstuur het pakketje (uiteraard leuk ingepakt, helemaal in de Sinterklaas sfeer) uiterlijk op zondag 2 december.
*Nogmaals: De cadeau's moeten door de gleuf van de rode/oranje brievenbus passen, hou daar rekening mee als je je wensenlijst aan het invullen bent! Het mag uiteraard met de pakketpost verstuurd worden, maar dat is optioneel aan de verzender.
Wie doet er mee en stuurt mij een pb ?
Mocht je vragen hebben stel ze even in dit topic.. (ml voegt ook wel eens de email adressen toe aan lootjestrekken.nl voor mij en gooit daarna de pbs weg dus ben ik nu ook de vragen die mij gesteld werden kwijt )