Sinterklaas kok cadeautjes zijn erg in de smaak gevallen !!

Ik ga ook meedoen :slight_smile:

Ik vond het vorig jaar ook een leuk idee

Wil dit jaar dan ook graag meedoen!

Ik had vorig jaar ook een pakketje. Eigen keuze voor iedereen om dat te doen. Ik had iets gevonden, wat gewoon niet per briefpost kon, mij maakt het geen drol uit.

Zal even de spelregels doornemen…ben ze nu al vergeten…

Ik wil ook meedoen!

Wat leuk! Ik doe weer mee.

Ik wil ook mee doen!!!

Wat leuk! Ik doe weer mee.

Ohh had graag ook weer meegedaan,

maar zit hopelijk in dec. met een verhuizing, dus beetje druk…

Wat leuk flier! :thumbup:

poeh ik heb alleen GEEN idee wat ik moet vragen ? :?

Op lootjes.nl heb je wat ideetjes :wink:

Ach doe eens gek, ik doe dit jaar ook mee.

Ik vond het vorig jaar heel leuk, en achteraf spijt da ik niet had meegedaan.

Ik heb zojuist alle gedichten en cadeautjes van vorig jaar zitten bekijken, echt zo leuk… ik ben van plan er iets heel leuks van te maken! :slight_smile:

Dat is het enige waar ik een beetje tegenop zie… Ben niet zo goed in gedichten schrijven :oops:

Ik heb alles ingevuld, maar eh…hoe weet die ander straks mijn adres?

datum in de OP klopt niet… 2-12 valt op een zondag en niet op een woensdag.

Vorig jaar zou ik mee doen, had toen ook al dingen voorbereid/ deels klaar, maar ging uiteindelijk door omstandigheden niet door.

Durf het dit jaar niet aan om mee te doen… situatie is allerminst stabiel, dus wil niet weer mogelijk af moeten haken.

Gelukkig was er toen een mede kokster zo lief om mijn lootje over te nemen :thumbup: .

@Tamma wrote:

Ik heb alles ingevuld, maar eh…hoe weet die ander straks mijn adres?

Als ik het goed begrepen heb, moet je in je verlanglijstje je adresgegevens zetten.

Oh kijk, dan heb ik weer niet goed gelezen :oops: Sorry!

Ga het meteen even aanpassen.

Krijg je een linkje van de TS of moet je je zelf al aanmelden op lootjestrekken.nl?

Ben nu al zo nieuwschierig haha wie ik heb… :lol:

@Flier wrote:

Krijg je een linkje van de TS of moet je je zelf al aanmelden op lootjestrekken.nl?

Ben nu al zo nieuwschierig haha wie ik heb… :lol:

Zodra je pb hebt gestuurd, krijg je een link van ts om je lootje in te leveren. Pas als alle lootjes in zijn geleverd, volgt de trekking. Dus allemaal wel netjes inleveren hoor!

Na het inleveren, kan je je lootje bekijken/bewerken en in het verlanglijstje je adres zetten.