Sinterklaas kok cadeautjes zijn erg in de smaak gevallen !!

Ik lig nu met veel spierpijn op bed dus zal morgen de pb s die zijn binnen gekomen weer toevoegen want dat lukt niet goed met de iPad…

Whaaa leuk weer extra voorpret voor de Sint! :mrgreen: MamaMarije anders stuur je je lootje in en wanneer de nood aan de vrouw is, wil ik het wel voor je doen als het jou niet lukt. Juist als je in de stress en drukte zit is er niets zo fijn als wanneer er iets leuks ook op de planning staat of zelfs door je bus komt. :-* Al hoop ik vooral dat je ‘gewoon’ rustige decemberfeestdagen mag hebben. :pray:

Vorig jaar echt keiveel pret gehad, ik ben vooral het allerslechtst in iets bedenken voor op het lootje, iedere verrassing is leuk. Aangezien ik voor onze eigen Sintzak al klaar ben iig genoeg tijd om wat leuks te zoeken en een poging tot rijmen te doen voor het lootjestrekken. :lol:

Ik doe mee, leuk :thumbup:

Ik heb wel even in de OP de dag aangepast (thnxxx MM :-* ) dus uiterlijk zondag 2 december versturen :thumbup:

En MM, Rhi heeft helemaal gelijk! Juist in drukte en stress is het toch leuk om wat te krijgen, dus als je toch lekker meedoet en Rhi redt het niet, dan ben ik graag 2e standby voor je :-* :-* Gezellig meedoen vrouw! :dance:

mm idd meedoen! Ik wil je ook wel helpen!

iedereen die me tot nu toe een pb heeft gestuurd met email adres is toegevoegd… mocht je geen mail gehad hebben laat dat dan even weten…

ondanks dat ik het vorig jaar erg leuk vond, nu toch nog even aan het twijfelen.

ik ben niet meer zo veel op kok te vinden namelijk dus weet niet of het wel iets voor me is dit jaar.

Knipoogje, ik snap je twijfels.

Maar ik hoop dat je mee doet! :-*

ik wil ook graag meedoen

Leuk ik doe mee!

Knipoogje… Lekker meedoen lieverd :thumbup: :-* :-* Hoe meer hoe leuker!!! :dance: :-*

Ik ben ook lang zo veel niet meer op kok, maar vond het vorig jaar zooooo leuk om mee te doen en dus, doe ik nu weer mee!

Al ga ik dit jaar voor iets wat niet breekbaar is of ik verpak het overdreven in… want t was vorig jaar niet heel aangekomen :frowning:

ondanks dat ik zelf niet zo heel orgineel ben in het bedenken van leuke cadeautjes en gedichtjes, vond ik het vorig jaar geweldig om mee te doen.

En ik heb toen echt een supercadeau gekregen wat nog zeker wekelijks gebruikt wordt/mee gespeeld wordt…

Dus ik wil graag weer mee doen!

xx

Noortje

Oh, ik vond het vorig jaar wel super leuk!!

Ben alleen niet zo creatief… :roll: :think:

Ik meld me ook weer aan!

Heb het heul druk, maar manlief heeft beloofd me te helpen, dus komt goed. :wink:

knipoogje, dan hoop ik dat ik jou heb! Komt vast goed meid!

oww wat lief cariska!

ik heb me dan toch maar gewoon aangemeld! :-*

helemaal goed knipoogje!!!

nou! dit wil ik ook wel een keer beleven, helemaal leuk! :mrgreen:

ik ga mn mailadres doorgeven, ben benieuwd!

Ik ga morgen weer mensen toevoegen die een pb gestuurd hebben…

pff maar wat moet je nou vragen…