Sinterklaas kok cadeautjes zijn erg in de smaak gevallen !!

vorig jaar hadden we geen wensenlijst toch? (ik had toen theedoos met glazen geloof ik voor mijn lootje…)

Caris ik geloof idd dat iets invullen niet perse hoefde hoor. De meesten hebben het forum zitten uitspitten voor tips over degene die ze hadden getrokken met de lootjes. :lol:

Ik zou het ook niet weten en vind het mss nog wel leuker als je vooraf niets weet in te vullen omdat de verrassing des te groter is. :mrgreen:

Leuk Ellen dat je meedoet!! :-*

Ik zou ook graag weer meedoen, maar weet niet of iedereen dat leuk vind, mijn kadootje moet dan naar Ghana, wat en langer duurt en duurder is om te versturen?

Ik geef mijn adres in ieder geval op, vond het vorig jaar ook erg leuk!! :smiley:

Ik doe mee :slight_smile:

gewoon doen ghanagirl, het is vorig jaar toch ook goed gekomen!

Ik wil best een pakje naar Ghana sturen :slight_smile:

Mijn pakje moet ook naar Belgie, hoop dat dat geen probleem is.

Groeten

Isle

Mocht je vragen hebben stel ze even in dit topic… (ml voegt ook wel eens de email adressen toe aan lootjestrekken.nl voor mij en gooit daarna de pbs weg dus ben ik nu ook de vragen die mij gesteld werden kwijt )

moeten we wel een verlanglijstje doen?

ik vond het vorig jaar juist leuk dat je kon merken dat de gever moeite had gedaan om zich een beeld te vormen van de ontvanger om toch op die manier een bijpassend cadeautje te verzinnen.

ja vond ik ook erg leuk!, je kan b.v. wel doen van ik houdt van kaarsen, geuren, dingen aan de muur, foto’s, thee ofzo, dat de gever zelf iets hierin kan bedenken?

En is het nu zo dat je gewoon pakketpost mag doen? Past toch haast niets in een enveloppe?

ik denk dat de wijze van verpakken en versturen gewoon aan de gever ligt. Zolang je maar een cadeau van 5 euro hebt is het toch prima?

Ik zet niets in mijn lijstje hoor, moet wel een leuk geintje blijven.

Envelop/pakje…moet iedereen lekker zelf weten…

Toch?

Vind het gegeven al lollig genoeg.

zo, ook ik heb mn lootje ingeleverd!

is het al 1 november??? :mrgreen:

@Cariska wrote:

vorig jaar hadden we geen wensenlijst toch? (ik had toen theedoos met glazen geloof ik voor mijn lootje…)

en nog steeds in gebruik! :inlove:

vond het vorig jaar erg leuk, dus ik doe ook weer mee…

cadeau maakt me niet echt uit, vind de pret van het mee doen al een cadeau lol

@teun wrote:

@Cariska wrote:

en nog steeds in gebruik! :inlove:

vond het vorig jaar erg leuk, dus ik doe ook weer mee…

cadeau maakt me niet echt uit, vind de pret van het mee doen al een cadeau lol

leuk te horen! oh nee… lezen :wink:

ik heb ook “verras me maar” in mijn lootje gezet.

Ik vind het meedoen al gewoon erg leuk :inlove:

Ik heb nog geen pb gehad me een link :frowning:

Ik heb alleen nog een berichtje van Teun … San wil je misschien je mail Adres nog de keer per pb sturen ( en anderen als die nog geen mail hebben… ) want ik denk dat er dan iets fout is gegaan of in de spam blijven hangen…

wat kost een pakket/brievenbuspost naar belgie of ghana?

@klavertje4 wrote:

wat kost een pakket/brievenbuspost naar belgie of ghana?

en ook: hoe lang doet de post er naar ghana over?

Ik heb even gekeken…

De kosten voor brievenbuspost is:

Binnen Nederland maximaal 3,00 Euro

Van Nederland naar België maximaal 9,35 Euro

Van Nederland naar Ghana tot 250 gram: 5,70 Euro tot 500 gram 10,45 euro met een maximum van 16,15 euro voor een brief tot 2 kilo

De kosten voor een pakket van 2 tot 5 kilo zijn:

binnen Nederland 6,75

Naar België 13,00 Euro

Naar Ghana 24,30 Euro

zie ook http://www.postnl.nl/voorthuis/brief-versturen/tarieven/brieven/

en http://www.postnl.nl/voorthuis/brief-versturen/tarieven/pakketten/

Valt mee toch? Over het algemeen best ruime keuze in hoeveel je wilt besteden. Ik heb geen idee hoe lang het duurt voor de post er is. :slight_smile: