Das snel. Lol.
Van de week ff via de laptop mijn lootje uitpluizen. Gnagna
haha ja ik vind het ook leuk om echt op de persoon een cadeau en gedicht te maken, dus even goed uitzoeken wat voor persoon het is…
vorig jaar had ik van cariska zo’n mooi gedicht gekregen, ik heb hem nog bewaard!
poe ik ben langzaam begonnen aan een gedicht , maar dat gaat nog HEEL moeilijk worden !!!
Ik ga denk maar eens wat hulptroepen inschakelen mbt informatie opsnorren :mrgreen:
ik vind mijn lootje ook ergggg leuk, weet ook al wat ik ga doen… :mrgreen: Dit jaar ga ik meer werk maken van mijn gedicht en ik ga het degelijker inpakken want vorig jaar had ik een aan koffie verslingerde mama een espressosetje gestuurd en dat was niet heel aangekomen
Gezellig weer!
Teun, toen had je net een mk gehad toch? En dat erin vernoemd? En nu een prachtige dame!!
ik weet alleen niet of ik iets geschikt kan vinden wat door de brievenbus past hoor :think: :think:
maar het hoeft ook niet door brievenbus toch?
Ik heb de eerste 2 regels van gedicht gemaakt… nu de rest nog
nee gewoon lekker pakketpost doen. doe ik ook, zou niet weten wat ik moet kopen voor door de breivenbus!
enne goed bezig marjo!
Jij bent snel Marjoo :mrgreen:
Ik had vorig jaar het cadeautje ook als pakket post verstuurd.
Hier is de zoektocht naar informatie over de persoon ook begonnen.
En erg benieuwd wie mij heeft :mrgreen:
@Cariska wrote:
Teun, toen had je net een mk gehad toch? En dat erin vernoemd? En nu een prachtige dame!!
Precies… en paar dagen na sinterklaas testen ik weer positief …
Ik heb al een aardig idee van het cadeau en ook wat ik voor soort gedicht wil. Alleen het rijmen gaat nog een aardige uitdaging worden :lol:
Jeumig jullie zijn al goed bezig zeg! :mrgreen: Zover ben ik nog lang niet, eerst nog maar eens het forum afsneupen naar info en background.
Ik kwam ook ineens tot de ontdekking dat ik mijn adres vergeten was erbij te zetten :mrgreen: Maar alles staat er nu in
Van de week maar eens even gaan neuzen voor mijn lieve lootje Moet helemaal goed komen :thumbup:
Ik vind de voorpret al zo geweldig :dance:
en nu ik dit allemaal lees vind ik het zooo jammer dat ik me heb afgemeld…
maar ik weet dat het, voor mij, goed is.
wens jullie heel veel plezier lieve meiden!
Nou ik heb wel een leuk lootje, alleen ken ik die persoon eigenlijk helemaal niet. Dus even het forum doorspitten voor informatie :mrgreen: Cadeautje wordt hopelijk geen probleem
Zo gedicht is klaar. Niet lang, niet kort
Idd als je er even voor gaat zitten, is het zo gepiept.
En wie weet krijg ik opeens nog meer inspiratie en komt er nog iets bij.
Over het cadeau ben ik ook al uit. Alleen nog even aanschaffen. Hopen dat mijn ideetje lukt…
hier ook geen heel groot gedicht hoor.
Een regel of 30 gok ik :mrgreen:
YEen regel of 30 niet groot noemen :shock:
Ondertekenen jullie met jullie naam?
We zijn toch allemaal Sint en Piet :mrgreen: :mrgreen: