:dance: succes allemaal!!
Ja helemaal leuk.
Veel succes en plezier allemaal!!
xxx
Leuleukleuk!! Veel succes en plezier allemaal!!! :thumbup:
Ja, leuk! Ik heb alleen een lootje zonder verlanglijstje, maar ook zonder adres :think:
leukkk…
ennuhh ja ik zal mijn adres ook invullen ben ik vergeten volgens mij
misschien heb jij mij dus :mrgreen:
Teun,
Wat een mooie profielfotoplaatje :inlove: wat lief… :inlove:
Zag dat je ook anoniem een reactie kunt sturen over het verlanglijstje! Dus als het adres er niet bij staat…
Yahooo het denkwerk kan beginnen! Ga eerst is even een speurtocht houden…
ik ga ook op speurtocht ! :mrgreen:
Ik was ook mijn adres vergeten. Kwam ik achter toen ik mijn getrokken lootje opende. Dus maar gelijk mijn lootje gewijzigd :mrgreen:
En nu op onderzoek uit
@Flier wrote:
Teun,
Wat een mooie profielfotoplaatje :inlove: wat lief… :inlove:
Zag dat je ook anoniem een reactie kunt sturen over het verlanglijstje! Dus als het adres er niet bij staat…
dank je! ik vind hem ook nog steeds zo lief :inlove:
ondertussen al duizend emails in mn mail van de lootjes trekken site :lol:
ja, lootje bekend. Leuk! Ik heb er zin in en zie al allemaal nuttige informatie over de persoon die ik heb getrokken. Nu weer even creatief zien. Iets kopen en dichten. Vooral dat laatste, is niet zo mijn talent.
hihi ik heb ook heel veel mailtjes binnen.
adres is inmiddels ook toegevoegd aan mijn verlanglijstje.
Ik heb trouwens een vraagje, ik heb geen printer dus moet wss. mijn gedicht schrijven, maar kan het ook dat ik hem mail als ze het heeft ontvangen? Of liever niet?
ik heb ook gene printer, maar print het gewoon ff bij de copyshop…schrijven is trouwens ook een optie… ik vind het persoonlijk juist leuk om op papier erbij te hebben… voor een ultiem sinterklaas gevoel
@Sweet-Love wrote:
Ik heb trouwens een vraagje, ik heb geen printer dus moet wss. mijn gedicht schrijven, maar kan het ook dat ik hem mail als ze het heeft ontvangen? Of liever niet?
Doe je het toch handgeschreven bij het cadeau en mail je het 5 december door via pb zodat de ontvanger het makkelijker kan copypasten.
@Sweet-Love wrote:
Als je mij niet hebt, wil ik het ook wel voor je uitprinten. dan moet je het even naar me mailen en dan stuur ik het naar je op.
Ook mijn mailbox loopt al gezellig vol
ben benieuwd wat we er allemaal van gaan maken
Ik ben druk bezig met het ontdekken van de persoon achter het lootje wat ik heb.
Dingen verzinnen, wat ik zou kunnen geven, vind het heel erg spannend!
Ook diegene die mij heeft getrokken vind ik nu al leuk! haha~!
@mamma van sharondenise wrote:
@Sweet-Love wrote:Ik heb trouwens een vraagje, ik heb geen printer dus moet wss. mijn gedicht schrijven, maar kan het ook dat ik hem mail als ze het heeft ontvangen? Of liever niet?
Doe je het toch handgeschreven bij het cadeau en mail je het 5 december door via pb zodat de ontvanger het makkelijker kan copypasten.
Ik heb vorig jaar zowiezo het gedicht ook nog per pb gestuurd toen het cadeautje binnen was, scheelde de ontvangster een hoop overtypen want het was best lang hihi.
Goh laat ik nu al een vermoedde hebben wie mij heeft… :silenced: