Sinterklaas kok cadeautjes zijn erg in de smaak gevallen !!

Jeetje wat zijn jullie snel zeg, ik moet echt nog met alles beginnen haha

Ik ook hoor Ames :wink: Maar net even wat gespeurd en ik denk dat ik wel een ideetje heb :mrgreen:

Jaaa begonnen :mrgreen:

Gedicht klaar ? Check !

Cadeau klaar ? Check !

Klaar voor verzenden ? Check !

maar ik wacht nog even hoor :mrgreen:

En het staat nu mooi verpakt hier naast mij. Klaar om verzonden te worden, maar mag er eerst nog ongeveer 20 dagen naar kijken :lol: .

Ik ben begonnen met een gedicht en voor het cadeau heb ik nog geen idee.

Vind een echt persoonlijk gedicht voor iemand die je niet echt kent best wel een soort van moeilijk ofzo :shifty:

Maar zoals altijd, komt goed schatje :lol:

Hier moet ik nog steeds beginnen :shifty:

Ik wou vorige week vrijdag alles regelen maar toen werd mn schoonvader met spoed met de ambu naar het ziekenhuis gebracht met een herseninfarct.

En nu wou ik vandaag beginnen met nu heb ik zelf zowat een halve keelontsteking :sick:

Maar goed morgen gaan we hard aan de slag :mrgreen:

Ik moet ook nog beginnen…maar gelukkig moet ik morgen toch nog even de stad in voor een cadeautje…

Ik heb wel al een cadeautje, maar ja… nu nog dat gedicht. De persoon die ik heb ken ik niet echt, dus moet er even goed voor zitten…

Maar eerst de verjaardag van mijn kleine man. En de 1e wendag van volgende week op de basisschool.

Dames, zag dat de ‘avond’ op 5 december zou zijn. Vorig jaar was het 6 december. Mij maakt het in principe niet veel uit, maar doe denk ik geen beloftes dat ik 5 december online ga komen om te lezen en showen.

Wij weten nog niet wanneer we het hier vieren. Misschien wel 5 december in de middag. Als het gezellig is en de kids zwaar overprikkeld, gaat de comp hier vast niet aan.

Houden we toch gewoon de 5e aan? Ik denk dat het uiteindelijk wel gaat lukken, man moet gewoon werken en kids gaan wel op tijd naar bed,maar of ze dan ook netjes gaan slapen…geen idee natuurlijk.

@mandy_d. wrote:

Dames, zag dat de ‘avond’ op 5 december zou zijn. Vorig jaar was het 6 december. Mij maakt het in principe niet veel uit, maar doe denk ik geen beloftes dat ik 5 december online ga komen om te lezen en showen.

Wij weten nog niet wanneer we het hier vieren. Misschien wel 5 december in de middag. Als het gezellig is en de kids zwaar overprikkeld, gaat de comp hier vast niet aan.

Houden we toch gewoon de 5e aan? Ik denk dat het uiteindelijk wel gaat lukken, man moet gewoon werken en kids gaan wel op tijd naar bed,maar of ze dan ook netjes gaan slapen…geen idee natuurlijk.

Daar zat ik net aan te denken! Ik zeg ook liever 6 december :wink: Wat jullie dames??

Maakt voor mij niet uit, wij vieren het het weekend ervoor. Ik vind beide prima.

Voor mij is beide dagen geen probleem. Ik ga mee met wat de meesten het liefst hebben.

@aapie wrote:

Voor mij is beide dagen geen probleem. Ik ga mee met wat de meesten het liefst hebben.

De laatste dagen drukke dagen gehad… maar begin ook langzaam te oriënteren… Leuk om alle enthousiaste berichtjes te lezen… :slight_smile:

Gewoon op de 5e houden? Er zijn altijd wel mensen die een bepaalde avond niet kunnen. Vorig jaar spreide het zich ook uit over 2 avonden.

Ik denk dat het wel gaat lukken…zien wel. Zo niet,dan een dagje later…

de 5e hebben wij pakjes avond… of mag je ook overdag uit pakken ? Dan is het geen probleem.

Wat mij betreft gewoon de 5e! Lukt het iemand niet, dan wordt het de 6e… prima toch?

zo hoever is iedereen??

ik moet nog steeds aan mijn gedicht beginnen :oops:

@teun wrote:

zo hoever is iedereen??

ik moet nog steeds aan mijn gedicht beginnen :oops:

Haha ik ook, kon er ook nog echt niet aan toe…